آمادگی و مراقبت از پوست برای عروسی

مراقبت از پوست برای عروسی

ما همیشه آرزوی پوستی تازه داریم، چه رسد به اینکه مراسم خاص یا جشن را در پیش رو داشته باشیم! به همین دلیل است که ما امروز در مجله لیلی لند، به شما بهترین راهکار‌های مراقبت از پوست برای عروسی را پیشنهاد می‌کنیم؛ از امروز تا زمانی که به روز عروسیتان برسید و از پوستی بی‌عیب و نقص لذت ببرید؛ تمام آن چیزی که هر زن در خواب آن را برای خود می‌بیند.

بهترین روال مراقبت از پوست برای عروسی چیست

قبل از نزدیک شدن به مراسم پوست خود را تمیز کنید

پوست شما باید در طول 360 روز از سال تمیز شود، زیرا این مرحله همان چیزی است که به از بین بردن اثرات آرایش و خاک جمع شده بر روی پوست کمک می‌کند. ما همچنین به شما توصیه می‌کنیم، از لوسیون‌هایی که برای پوست ملایم هستند و شاید هم با منشاء طبیعی باشند، دو بار در روز؛ صبح و حداقل قبل از خواب استفاده کنید. همچنین حمام بخار و یا بخور دادن در منزل نیز برای باز شدن منافذ و تمیز شدن ناخالصی ها از سطح پوست بسیار مناسب است. اگر می خواهید پوست را با مخلوط‌ها و ماسک‌های طبیعی تمیز کنید، ما دو ترکیب طبیعی را به شما پیشنهاد می‌کنیم، انتخاب کنید که کدام مواد به طبیعت پوست شما نزدیک‌تر است:

تمیز کردن پوست خشک

مقدار یک چهارم پیمانه دانه سیب پوست کنده شده را با یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق غذاخوری ماست در مخلوط کن قرار دهید، سپس این مخلوط را روی صورت و گردن خود پخش کنید و بگذارید 15 دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید و بعد از آن صورت خود را به آرامی خشک کنید.

تمیز کردن پوست های چرب

خمیری از جوش شیرین را با یک قاشق چایخوری آب لیمو درست کنید، آن را روی صورت خود بگذارید و به مدت 15 دقیقه زمان بدهید تا اثر کند. با این روش به آرامی پوست را لایه برداری کنید، سپس آن را با آب ولرم بشویید و خوب خشک کنید.

لایه برداری پوست قبل از مراسم خاص

برای از بین بردن کثیفی، سلولهای مرده پوست و اثرات انباشته شده آرایش بر روی پوست، روزانه از یک لایه بردار ملایم استفاده کنید. اهمیت لایه برداری به این دلیل است که در خلاص شدن از شر جوش های سرسیاه و همه کثیفی ها که بر روی پوست انباشته شده است، بسیار مفید است و به شما پوستی تازه می‌دهد که هر جا که بروید همراه شما است.

رطوبت رسانی به پوست قبل از مراسم عروسی

مطمئن شوید که به طور روزانه پوست خود را مرطوب می‌کنید، هر بار که پوست خود را مرطوب می‌کنید، مطمئن باشید که در آینده نزدیک و دور، از آن در برابر چین و چروک و لک محافظت می‌کنید، بنابراین این کار را برای مراسم خود در اولویت قرار دهید. برای رسیدن به نتیجه مشخص، مرطوب کننده‌ای را انتخاب کنید که حاوی مواد مناسب برای طبیعت پوست شما باشد؛ یک مرطوب کننده برای پوست خشک می تواند حاوی کره (مانند کره کاکائو یا کره شیوا ) باشد. در مورد مرطوب کننده پوست خشک ترجیحا یک مایع، تر و پر از آب وجود داشته باشد از نظر ما بهترین مرطوب کننده برای انواع پوست ژل آلوئه ورا طبیعی است و من به شما توصیه می‌کنم در این روزهای دشوار و پر استرس از ماسک طبیعی برای مرطوب کردن پوست استفاده کنید؛ تا پوست شما را جلا و لعاب ببخشد.

از پوست خود در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت کنید

ممکن است شما از آسیب آفتاب بر روی پوست خود آگاه باشید، اما تمایل دارید از محافظت از آن غافل نشوید؛ بنابراین نقش ما در اینجا این است که شما را تحت تأثیر قرار داده و از شما می‌خواهیم قبل از ترک خانه از ضد آفتاب استفاده کنید،در ضمن توصیه می‌کنیم در تمام ساعات سال که خارج از منزل هستید، با یک ضدآفتاب روی پوست خود از صورت و تا گردن از پوست این ناحیه محافظت کنید. حمام آفتاب نگیرید؛ در غیر اینصورت منتظر چروک، خشکی و آکنه روی پوست خود باشید. ما همچنین به شما توصیه می‌کنیم آب زیادی بنوشید، حتی اگر در فصل زمستان و سرد قرار دارید، زیرا در این دوره از سال ممکن است برخی افراد نوشیدن آب را به دلیل عدم عرق کردن فراموش کنند، اما نوشیدن آب یک نیاز اساسی برای بدن و پوست شما، در طول سال است.

پوست را برای جشن با ماسک های طبیعی آماده کنید

ما برای شما 10 ماسک طبیعی برتر، برای طراوت و شادابی پوستتان در فصل جشن و عروسی منتشر کرده ایم، انتخاب کنید که چه چیزی مناسب پوست شماست و از نتیجه آن لذت ببرید.

مراقبت از پوست برای عروسی
مراقبت از پوست برای عروسی

ماسک برای تغذیه پوست در اواخر تابستان و پاییز

می‌توانید از این زمان باقیمانده قبل از جشن با استفاده از ماسک‌های طبیعی و گیاهای تغذیه کننده بر روی پوست خود از مواد موجود در آشپزخانه، یک پوست صاف و یکدست تحویل بگیرید. برای این منظور در فصل مناسب که معمولا اواخر تابستان است مقداری زغال اخته تهیه کنید. زغال اخته ها را با استفاده از میکسر برقی خانگی له کنید، سپس این مخلوط را به طور مساوی روی پوست خود پخش کرده و به مدت 20 دقیقه منتظر شوید، سپس با آب سرد صورتتان را بشوییید.

ماسک عسل و دارچین برای کاهش آکنه در فصل جشن و عروسی

مطمئناً شما نمی‌خواهید که آکنه‌ها در نزدیکی جشن ظاهر شوند، بنابراین باید توجه ویژه‌ای داشته باشید این ماسک را که برای شما انتخاب کرده‌ایم، از پودر دارچین (اگر پوست شما حساس است، استفاده از این دستور العمل خودداری کنید)، سپس این دستور العمل را با تمرکز روی قسمت‌های آکنه دار روی صورت خود بمالید (مگر اینکه جوش‌ها باز و ملتهب باشند، بهتر است منتظر خشک شدن آنها باشید) و بعد از 15 دقیقه صورت خود را بشویید. سپس پوست را با گلاب مرطوب کنید تا تازه شود. این دستور را هفته ای 3 بار تکرار کنید تا 3 هفته پس از استفاده از آن، پوست بدون آکنه و تمیز به استقبال شما می‌آید.

بهترین روال مراقبت از پوست برای جشن‌ها و تعطیلات ماسک پاپایا و عسل است.

مراقبت از پوست برای عروسی
مراقبت از پوست برای عروسی

برای تازه بودن و زیبایی پوست شما این دستور العمل آسان را انتخاب کردیم. برای تهیه این دستور العمل، پاپایا (پاپایا یکی از میوه‌های استوایی و بومی مناطق حاره‌ای آمریکا و مکزیک است و در کشورهای هند، آفریقای جنوبی، سری لانکا و فیلیپین هم پرورش داده می‌شود. کاشت میوه پاپایا در ایران برای اولین بار در شهر یزد انجام شده است و به عنوان میوه وارداتی نیز در کشور به فروش می‌رسد) نصف فنجان پاپایا را پوست گرفته و آن را با دو قاشق غذاخوری عسل طبیعی ارگانیک مخلوط کنید و سپس قبل از شستشو با آب سرد به مدت 20 دقیقه آن را به صورت خود بمالید. سپس می توانید پوست خود را با مرطوب کننده مناسب مرطوب کنید تا آن را هیدراته و صاف نگه دارد. ما توصیه می‌کنیم که این دستور العمل را هر روز قبل از عروسی تکرار کنید زیرا عوارض جانبی ندارد.

دستور العمل روغن آووکادو و روغن نارگیل و عسل برای پوست خشک:

نصف دانه آووکادو را سرشار از روغنهای طبیعی و ویتامین ها قرار داده و 1 قاشق غذاخوری عسل مرطوب کننده به پوست خود اضافه کنید و یک قاشق چای خوری روغن نارگیل را برای دو برابر رطوبت ، سپس این مخلوط را روی صورت خود بگذارید و 15 دقیقه بگذارید. سپس پوست را به آرامی لایه برداری کنید ، سپس آن را با آب ولرم بشویید و خوب خشک کنید.

بهترین روال مراقبت از پوست برای عروسی

آرایش را در این دوره به حداقل برسانید

اگر از بیرون رفتن بدون آرایش عصبی می‌شوید، ما اطمینان داریم که اگر مراحل قبلی را که ما در مورد آن صحبت کردیم را به کار ببرید، نیازی به استفاده زیاد از لوازم آرایش ندارید؛ پوست شما همزمان تازه و شاداب خواهد شد. اهمیت این موضوع در این است که شما باید در مراسم‌های پیش رو به آرایش های سنگین و گاها روزانه احتیاج دارید، بنابراین پوست شما نیز آماده و پذیرا خواهد بود، بنابراین آرایش شما به طور طبیعی روی پوست میشیند و بسیار جلوه خوبی خواهد داشت.

ورزش برای پوست های تازه و نرم

ورزش باعث تحریک گردش خون و در نتیجه تقویت اکسیژن به پوست می‌شود، آن را تازه و پر جنب و جوش می‌کند؛ ولی کاملا دقت کنید هرگز با پوست دارای آرایش ورزش نکنید. این یک راز است که در این مرحله به شما کمک می‌کند تا وزن خود را حفظ کرده و از کیلوگرم‌های اضافی خودخلاص شوید.

در این مدت غذاهایی را که برای پوست شما مفید هستند بخورید

غذاهایی را که حاوی فیبر، مواد معدنی و ویتامین ها هستند، برای پوست شما مفید هستند. بهترین نوع این مواد غذایی عبارتند از: جو، میوه‌های تازه یا خشک و سبزیجات تازه نیز که در طول روز به شما انرژی و آب کافی می‌دهند. زیرا که تمام آنچه شما می‌خورید بر روی پوست و طراوت آن، تأثیر می گذارد، پس در انتخاب خود مراقب باشید و از غذاهایی که حاوی چربی زیادی هستند، دوری کنید، زیرا باعث می‌شود که جوش ها روی پوست شما در این زمان خاص ظاهر شوند.

انتخاب مناسب محصولات مراقبت از پوست برای نوع پوست شما

اگر در زمینه مراقبت از پوست یک مبتدی هستید و مشتاق هستید که از این زمان به بعد، با پوست بهتری نسبت به گذشته باشید، هیچ ضرری در رزرو وقت ملاقات با یک متخصص پوست و مو وجود ندارد تا نوع پوست شما را تعیین کرده و بهترین کرم‌های مورد نیازتان را به شما پیشنهاد کند، به این ترتیب پول و وقت خود را روی کرم‌هایی که ممکن است پوست شما نیازی نداشته باشد هدر ندهید. مهمترین محصولات مراقبت از پوست تاکنون، لوسیون پوست، مرطوب کننده پوست و لایه بردار پوست است، بنابراین تحت هیچ شرایطی از آنها زمانی که پوست خود را خوب نمی‌شناسید استفاده نکنید، زیرا از بین بردن اثرات و عوارض این انتخاب نادرست روی پوست شما بسیار زمان بر و گاها وقت براست.

روزانه 7 ساعت بخوابید

اگرچه این روزها سرتان بسیار شلوغ است، اما 7 ساعت خواب نیز باید در لیست اولویت‌های شما قرار داشته باشد و همچنین به شما انرژی و آرامش می‌دهد، تا در این روزها با شروع خرید و تهیه وسایل و لباس و هماهنگی های مختلف و بسیاری از کارهای دیگر و در نهایت پایان دادن به این همه تلاش یک شب بسیار عالی و دلشین در کنار خانواده و دوستان، دنبال کنید. در مقابل اجرا نکردن این دستور در روز جشن خود با زنی جوان با حلقه‌های تاریک دور چشم و پوست کدر مواجه خواهید شد، این اتفاق زمانی است که شما تحت هر شرایطی ساعت خواب خود را کوتاه کنید.

ما بهترین کارهای روزمره برای مراقبت از پوست خود را برای جشن و شادی برای شما جمع آوری کرده‌ایم ، از انجام آن‌ها دریغ نکنید، از آن ها در این دوره زمانی استفاده کنید تا زیباترین در جشن خود باشید، ما به شما توصیه می‌کنیم که در ادامه روزهای سال هم، این مراقبت‌ها را به بخشی از برنامه روزمره خود تبدیل کنید و پوستی تازه و جوانانه به دست آورید که گذر روزها و سالها تأثیری محسوسی در شکست آن نداشته باشد.

منابع:

https://m.bashartek.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *