فواید ماسک موز برای پوست

فواید ماسک موز برای پوست

در مطلب (فواید ماسک موز برای پوست) از مجله لیلی لند سعی کرده ایم به معرفی انواع ماسک موز برای پوست بپردازیم و شما را با این میوه مفید آشنا کنیم با ما همراه باشید. آیا سعی کرده اید به جای اینکه موز را بخورید، از آن ماسک موز درست کنید؟ با اعتراف به اینکه بسیاری از ستارگان جهان از ماسک موز استفاده می‌کنند، شما نیز بهتر از این ماده طبیعی و شگفت انگیز برای درمان چین و چروک صورت استفاده کنید. زیرا این محصول طراوت و زیبایی بی نظیری را به شما ارائه می‌دهد و ماسک طبیعی آن بسته به نوع پوست شما بسیار متفاوت است، بنابراین با ما همراه باشید ابتدا با فواید موز برای پوست و سپس ماسک طبیعی آن برای درمان چین و چروک صورت مطابق با نوع آن آشنا شوید.

فواید ماسک موز برای پوست و شادابی بیشتر

مرطوب کننده پوست: موز حاوی پتاسیم است که پوست را مرطوب و نرم می‌کند.
ترشح سلول‌های پوستی سبوم را کنترل کرده و آکنه را کاهش می‌دهد: مواد موجود در موز ترشح چربی‌ها را کنترل می‌کند و همچنین حاوی روی و لاکتین است که میکروب‌ها و باکتری‌های ایجاد آکنه را از بین می‌برد.

موز علائم پیری را روی پوست کاهش می‌دهد: موز، یک بوتاکس طبیعی برای پوست است! از آنجا که حاوی ویتامین B است، پوست را از اثر رادیکال‌های آزاد که منجر به پیری پوست می‌شوند محافظت می‌کند و در نتیجه باعث کاهش چین و چروک و خطوط می‌شود. از طرف دیگر ، ویتامین C موجود در موز باعث ترشح کلاژن مفید برای پوست می‌شود.

از پوست در برابر اثرات مضر آفتاب محافظت می‌کند: ماسک موز حاوی ویتامین E است، که اثرات مخرب قرار گرفتن در معرض آفتاب را کاهش می‌دهد، زیرا موز باعث ترمیم سلول‌ها می‌شوند.

روشن کردن رنگ پوست: ماسک موز برای روشن تر کردن رنگ پوست که ناشی از زخم‌های آکنه یا رنگدانه است یا فقط لکه‌های تیره که رنگ چهره شما را یکنواخت می‌کند عمل می‌کند، می‌توانید با استفاده از ماسک موز، آنها را کاهش داده و حتی رنگ پوست خود را روشن کنید.

فواید ماسک موز برای پوست
فواید ماسک موز برای پوست

3 عدد ماسک موز برای رسیدن به پوست تازه

ماسک موز و عسل

آنه هیتاوی از پوست خشک خود رنج می‌برد و به همین دلیل همواره به دنبال مرطوب کردن و تغذیه آن برای حفظ طراوتش است و او به مطبوعات و رسانه‌ها گفته است که برای حفظ جوانی پوست و ممانعت از خشکی آن از ماسک موز و عسل استفاده می‌کند. با دستور العمل آنه هیتاوی با ماسک موز برای پوست تازه با ما آشنا شوید:

مواد لازم: یک عدد موز، دو قاشق غذاخوری عسل، چند قطره آب خالص
روش تهیه: موز را له کنید و عسل و آب به آن اضافه کنید و سپس آن را به طور مساوی روی صورت و گردن خود پخش کنید و بگذارید تا خشک شود و سپس آن را با آب سرد بشویید

ماسک موز، آب پرتقال و ماست برای پوست تازه

اگر می‌خواهید از خطوط چروک ریز آزار دهنده روی صورت خود خلاص شوید، به سمت آشپزخانه خود بروید تا این ماسک عالی را برای رفع پیری پوست درست کنید.

مواد لازم: موز یک عدد، یک قاشق غذا خوری آب پرتقال، یک قاشق مربا خوری ماست
روش تهیه: موز له شده را به ماست و آب پرتقال اضافه کنید و سپس ترکیب خمیری شکل را به خوبی انسجام دهید، و به مدت 20 دقیقه بر روی صورت و گردن خود بگذارید بماند و سپس آن را با آب ولرم بشوئید.

ماسک موز، عسل طبیعی و زردچوبه برای روشن شدن پوست

می‌توانید به طور همزمان پوست سبک و تازه داشته باشید، بنابراین ما این ماسک موز را برای سفیدتر کردن پوست به شما توصیه می‌کنیم.

مواد لازم: یک عدد موز پوره شده، یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی، یک قاشق چایخوری پودر زردچوبه
طرز تهیه: به راحتی مواد قبلی را با هم مخلوط کرده و آنها را به مدت 30 دقیقه روی پوست صورت و گردن خود بمالید و منتظر بمانید تا خشک شوند، سپس آن را با آب سرد از روی پوستتان بشویید

شاید فکر کنید که ستارگان هالیوود هیچ تلاشی برای به دست آوردن پوست سالم نمی‌کنند، اما کاملاً در اشتباه هستید، برعکس، آنها تلاش‌های مضاعف برای بدست آوردن پوست فوق العاده زیر نور‌های صحنه فیلمبرداری انجام می‌دهند، و در بین گزینه‌های آنها بدون شک ماسک موز جایگاه ویژه‌ای دارد به دلیل سادگی و اثربخشی آن روی پوست، بنابراین دریغ نکنید. برای به دست آوردن پوستی تازه و سالم، ماسک‌های موزی را که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم را نیز امتحان کنید.

فواید ماسک موز برای پوست
فواید ماسک موز برای پوست

ماسک موز بسیار برای پوست مفید است

  • موز پوست را مرطوب می‌کند زیرا حاوی پتاسیم است، که به مرطوب سازی و نرم شدن پوست کمک می‌کند.
  • موز ترشح سلول‌های پوستی سبوم را کنترل می‌کند و ظاهر آکنه را کاهش می‌دهد، زیرا حاوی روی و لاکتین است که میکروب‌ها و باکتری‌های ایجاد آکنه را از بین می‌برد.
  • موز به دلیل غنی بودن از ویتامین B باعث کاهش علائم پیری روی پوست می‌شود و از پوست در برابر اثرات رادیکال‌های آزاد که منجر به پیری پوست می‌شوند محافظت می‌کند و در نتیجه باعث کاهش چین و چروک و خطوط روی صورت می‌شود.
  • این ماده به افزایش تولید کلاژن کمک می‌کند زیرا حاوی ویتامین C است و از پوست در برابر اثرات قرار گرفتن در معرض آفتاب محافظت می‌کند، زیرا حاوی ویتامین E است، که اثرات ناشی از قرار گرفتن در برابر خورشید را کاهش و روند ترمیم سلول‌های آسیب دیده پوست را افزایش می‌دهد.
  • موز قسمت‌های تیره پوست که ناشی از زخم‌های آکنه یا رنگدانها است را روشن می‌کند، می‌توانید با استفاده از ماسک موز، آنها را کاهش داده و حتی رنگ پوست خود را روشن کنید.

درمان چین و چروک صورت با موز

ما 5 دستور العمل طبیعی توسط موز را برای درمان چین و چروک انتخاب کردیم، و آنهایی که مناسب ترین هستند را به شما معرفی می‌کنیم

درمان چین و چروک صورت با ماسک موز برای پوست طبیعی

یک موز رسیده را رنده کرده و سپس یک قاشق چایخوری ماست به آن اضافه کنید، سپس ماسک را روی صورت خود بمالید، به مدت 20 دقیقه آن را بگذارید بماند و هفته‌ای 3 بار این دستور را تکرار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

درمان چین و چروک صورت با ماسک موز برای خشکی پوست

یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق چایخوری عسل را به یک عدد پوره موز اضافه می‌کنیم وخوب مخلوط می‌کنیم، سپس مخلوط را روی صورت بمالید و حدود 30 دقیقه بگذارید بماند، سپس آن را با آب سرد بشویید و هفته ای یکبار این دستور را تکرار کنید.

درمان چین و چروک صورت با ماسک موز برای پوست‌های چرب

لایه داخلی پوست موز را برداشته، آن را درون یک کاسه قرار می‌دهیم، یک قاشق چای خوری عسل به آن اضافه می‌کنیم، سپس ماسک را به مدت 15 دقیقه روی پوست می‌گذاریم سپس آن را با آب سرد شستشو می‌دهیم و هر روز این دستور العمل را تکرار می‌کنیم.

درمان چین و چروک صورت با ماسک موز برای انواع پوست

مقدار مساوی آووکادو و موز را مخلوط کرده و بهم بزنید، سپس یک سفیده تخم مرغ را به مخلوط اضافه کنید، خوب هم بزنید، سپس صورت را با این مخلوط بپوشانید و قبل از شستشوی آن با آب سرد به مدت 20 دقیقه آن را بگذارید بماند و هفته ای 3 بار این دستور را تکرار کنید.

درمان چین و چروک صورت با ماسک موز برای انواع پوست

مقدار مناسب گلاب را به مقدار مساوی ماست، عسل و موز اضافه می‌کنیم و مواد را خوب هم می‌زنیم و سپس ماسک را روی صورت می‌مالیم و حدود 20 دقیقه می‌گذاریم بماند، سپس آن را با آب سرد بشویید و هفته ای 2 بار این دستور را تکرار کنید.

منابع:

https://www.bashartek.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *