ورزش‌هایی برای رابطه جنسی بهتر

ورزش‌هایی برای رابطه جنسی بهتر

شما باید برای داشتن یک احساس خوشایند و سلامتی، تمرینات ورزشی را تمرین کنید و رابطه جنسی نیز از این قاعده مستثنا نیست. اگر کیفیت رابطه جنسی برایتان مهم است، با یک تمرین که انعطاف پذیری شما را بهبود می‌بخشد و عضلات مورد نیاز برای تسلط بر هر موقعیتی را تقویت ‌کنید، پس برای انجام این کار آماده شوید. برای این منظور، ورزش‌هایی برای رابطه جنسی بهتر برای کمک به بهبود زندگی عاشقانه شما ارائه شده است. همه آنها آسان است و تنها “تجهیزات” مورد نیاز خود شما است.

ورزش‌هایی برای رابطه جنسی بهتر

تمرینات هوازی

بدن قوی ورزیده با اندامی زیبا می‌تواند باعث افزایش لذت جنسی شما و شریک زندگی تان شود. هر فعالیتی که باعث می‌شود قلب شما سریعتر بتپد، از قدم زدن سریع تا دوچرخه سواری، می‌‌تواند جریان خون را تقویت کند، از جمله مناطق جنسی شما، این یک مزیت برای هر دو طرف است: نعوظ های قوی تر برای مردان و برانگیختن بیشتر برای زنان، این گفته ها بر اساس تحقیقات دانشگاه تگزاس می‌باشد.

ورزش‌هایی برای رابطه جنسی بهتر
ورزش‌هایی برای رابطه جنسی بهتر

شنا کردن

محققان دانشگاه هاروارد دریافتند که شناگران زن و مرد در دهه 60 زندگی خود تجربیات جنسی مشابه افرادی را داشتند که 20 سال از آنها جوانتر بودند. شنا استقامت بدنی ایجاد می‌کند، جریان خون را تقویت می‌کند؛ انعطاف پذیری و قدرت عضلانی را بهبود می‌بخشد و استرس را کاهش می‌دهد. همچنین برخی از کالری های مخرب و تهدید کننده را می‌سوزاند، به علاوه برای هر کسی که اضافه وزن دارد (وزن اضافی میل جنسی را کمتر می‌کند) به خصوص مردان چاق با اختلال نعوظ همراه می‌شوند.

تقویت ماهیچه‌های باسن و اندام تناسلی

یک باسن قوی و انعطاف پذیر بیشترین نقش را در کارهایی که انجام می‌دهید دارد، این نوع ورزش ها سبب تقویت ماهیچه های اندام تناسلی نیز می‌شود.

حالت صندلی یا اسکات پا با دمبل

لیز نپورنت، فیزیولوژیست ورزش می‌گوید، این حرکت شما را در طول رابطه جنسی انعطاف پذیرتر می‌کند. این حرکت یک بازکننده شدید لگن است و همچنین تقویت کننده ماهیچه های داخل رانها، و همینطور ماهیچه‌های کشاله ران و باسن شما را دراز می‌کند. استرس را از بدن شما رها می‌کند، در نتیجه می‌توان یک سوپرایز واقعی در رختخواب باشد.

لولا

برای کمک به داشتن یک “پوزیشن مطلوب” بدون اینکه در پشت و پاهایتان احساس گرفتگی کنید، دکتر نپورنت لولا را توصیه می‌کند. ابتدا روی دو زانوی خود بیاستید، سپس چند ثانیه با زاویه 45 درجه به عقب کش بیایید و برای کمک به حفظ تعادل از کف دست خود کمک بگیرید و دست مخالف را در راستای بدن به حالت چیدن قرار دهید و دوباره به حالت اولیه بازگردید و این حرکت را تکرار کنید. این حرکت بسیار نرم است اما قدرت پایداری زیادی را در بدن ایجاد می‌کند.

ورزش‌هایی برای رابطه جنسی بهتر
ورزش‌هایی برای رابطه جنسی بهتر

کگلز

این حرکت یکی از روش های درمان بی اختیاری ادرار است، این عضلات کف لگن شما را تقویت می‌کنند و این ممکن است به معنی ارگاسم شدیدتر باشد. ممکن است زنان با Kegels بیشتر آشنا باشند، اما این حرکت؛ به مردان در جلوگیری از انزال زودرس کمک می‌کند. اما مطالعات نشان می‌دهد که نیمی‌از مردم آنها را به درستی انجام نمی‌دهند. اگر این حرکت را درست انجام دهید خانمها باید، حالت کشش به سمت بالا در واژن و آقایان، کمی حالت نعوظ پیدا کنند.

ورزش‌هایی برای رابطه جنسی بهتر
ورزش‌هایی برای رابطه جنسی بهتر

شنا

این یک روش مناسب برای تقویت عمیق‌ترین لایه عضلات ab شما (transversus abdominis) است. به همراه بازوها، ران ها و باسن. این عضلات به شما کمک می‌کنند تا بتوانید در هر زمان هر تعداد که بخواهید، نزدیکی و رابطه جنسی را در کنار همسر خود داشته باشید. این کار را یک بار در روز انجام دهید و حداکثر 60 ثانیه یا بیشتر ادامه دهید. اگر این حرکت را روی انگشتان پا انجام دهید، بسیار چالش برانگیز است، اگر نمی‌توانید به جای آن، روی زانوهای خود تعادل برقرار کنید.

کشش گربه / گاو

این حرکت ستون فقرات شما را لمس می‌کند، پس به شما کمک می‌کند تا یک ریتم یکنواخت تنفسی داشته باشید و تمرکز را بهبود بخشد. بنابراین ذهن شما در همان لحظه می‌ماند. با یک جریان ثابت حرکت کنید، به طوری که هر یک بار که به سمت بالا می‌روید (قسمت گاو) یک نفس کامل به داخل ریه ها بکشید و هر قوس به سمت پایین (قسمت گربه) نفس خود را کامل بیرون دهید.

ورزش‌هایی برای رابطه جنسی بهتر
ورزش‌هایی برای رابطه جنسی بهتر

ران لگن

این حرکت یک بخش اساسی از تقویت عضلات پشت است است. اما اگر آن را به آرامی انجام ندهید فشار زیادی به شما وارد می‌شود‌ که می‌تواند فرسوده کننده باشد. برای ایجاد استقامت و انعطاف پذیری عضلات گلوت و همسترینگ خود روی این حرکت به آرامی کار کنید. ران ها، لگن و همچنین اندام تناسلیتان را مجسم می‌کند، بنابراین احساس خوبی می‌کنید و ظاهر خوبی دارید.

بهترین ورزش با هم بودن

زن و شوهرهایی که با هم ورزش می‌کنند و عرق می‌کنند، مدتی بیشتری راکنار هم می‌مانند، بنابراین با همسر خود، یک تمرین ورزشی را انجام دهید. مطالعات نشان می‌دهد که فعالیت های بدنی به چالش کشیدن برانگیختگی است. شما همچنین بعد از تمرین برای شریک زندگی خود جذب خواهید شد. اقدامات خود را هماهنگ کنید (برای مثال، با همان سرعت اجرا کنید) تا ارتباط عاطفی خود را حتی بیشتر تقویت کنید.

منابع:

https://www.medicinenet.com/health_better_sex_exercises_men_women/article.htm

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *