همه چیز درباره لیفت ابرو با لیزر درمانی

لیفت ابرو با لیزر درمانی

یکی از داغ ترین مباحث امروزی برای زیبایی در صورت، ابروها محسوب می‌شوند. به همین خاطر امروز در مجله لیلی لند با مبحث لیفت ابرو با لیزر درمانی که در این روش بخصوص، لیفت ابرو، هدف اصلی تحریک سلول‌های واقع در لایه میانی پوست است؛ در خدمت شما هستیم؛ البته به طور مختصر زیرا در مباحث دیگر این مجله، با دیگر روش‌های لیفت ابرو آشنا به طور کامل خواهید شد.

که با انرژی لیزر انجام می‌شود؛ تا روند کلاژن سازی در پوست بیمار شدت و سرعت بیشتری بیابد. در لیفت ابرو با لیزر درمانی متخصص یا اوپراتور لیزر طرحی شبکه مانند از پالس‌های کوچک نور لیزر را روی پوست پیشانی بیمار متمرکز می‌کند تا در نهایت تحریک پوست تکمیل شود. این در حالی است که در طی برخورد هر کدام از این پالس‌های نوری کوچک با سطح پوست، بخش زیادی از انرژی لیزر به لایه میانی پوست نفوذ می‌کند و در انتها منجر به تحریک پوست پیشانی بیمار و کلاژن سازی در آن بخش می‌شود. این در حالی است که در ادامه درمان باید با مراقبت‌های لازم طول درمان و التیام پوست را طی کنید، تا در نهایت به نتایج دلخواه خود برسید نکته حائز اهمییت در این روش لیفت ابرو مراقبت‌های پس از عمل است که کلید نهایی جواب دهی برای بیماران است.

لیفت ابرو با لیزر درمانی
لیفت ابرو با لیزر درمانی

لیفت ابرو با لیزر درمانی چگونه انجام می‌شود؟

کلاژن سازی بیشتر باعث بالا کشیده شدن پوست و صاف شدن پوست پیشانی می‌شود و چین و چروک‌ها را از بین می‌برد. این درحالی است که بالا کشیده شدن پوست پیشانی منجر به لیفت ابرو نیز می‌گردد. لیفت ابرو نسبت به تکنیک‌های دیگر عمل بالا کشیدن ابرو، مزایا و معایبی دارد. در این روش لیفت ابرو خبری از تزریق ژل یا مواد دیگر به زیر پوست نیست در نتیجه بدن شما از واکنش آلرژیک به مواد تزریقی در امان خواهد بود. اما از سوی دیگر به خاطر لزوم ایجاد زخم بدلیل حرارت لیزر در ناحیه مورد نظر امکان و احتمال عفونت نیز وجود دارد. در نهایت با وجود دقت بالای دستگاه لیزر لیفت مناسبی در ناحیه ابرو ایجاد می‌شود. لیفت ابرو با لیزر نسبت به دیگر تکنیک‌های لیفت ابرو و پیشانی پر هزینه تر است و با توجه به اینکه معمولا درمان در چند جلسه برای لیفت ابرو انجام می‌گیرد، بعضا برای بیماران هزینه‌های بیشتری نیز به دنبال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *