آموزش زیبایی بدون لوازم آرایش برای دختران جوان

زیبایی بدون لوازم آرایش

شاید با شنیدن کلمه زیبایی همه ما به سرعت به فکر لوازم آرایش و استفاده از لوازمی مانند رژلب و دیگر وسایل آرایشی بیافتیم و تصور کنیم که بدون این وسایل آرایش کردن ممکن نیست، اما باید به این نکته توجه کنیم که، آرایش کردن فقط به معنی خود آرایی نیست؛ بلکه، معنی گسترده تری از آنچه که ما تصور می‌کنیم دارد. امروز در مجله لیلی لند به برخی از نکات و ریزه کاری هایی برای دخترن جوان اشاره می کنیم کهزیبایی بدون لوازم آرایش را امکان پذیر می‌کند و شاید با تب امروزی که دختران بیشتر میل به نچرال بودن دارند، مطابقت داشته باشد.
دختران نوجوان امروزی علاقه زیادی به آرایش کردن ندارند، اما می خواهند در حین عادی و طبیعی بودن زیبا و جذاب هم به نظر برسند. در این مطلب، به نکاتی اشاره می کنیم که دختران نوجوان با رعایت آن زیبا و جذاب به نظر می‌رسند.

زیبایی بدون لوازم آرایش شامل این موارد است:

خوب استراحت کنید

اولین نکته درزیبایی، استراحت کردن است و آن هم بدین معناست که باید بدانیم استراحت کافی، شامل شش تا هشت ساعت خواب پیوسته است. این موارد شامل استراحت کردن در منزل هم می‌شود؛ در واقع ریلکسیشن یکی از روش های زیبایی پوست و مو است که رعایت کردن آن باعث می‌شود تا بدنی سالم‌تر داشته باشید.

نوشیدن آب در طول روز به اندازه کافی

سعی کنید هر روز به اندازه کافی آب بنوشید، و این مقدار برابر هشت تا ده لیوان آب نوشیدن است.منظور از این هشت تا ده لیوان تنها شامل آب آشامیدنی می شود و دیگر مایعاتی که در طول روز مصرف می‌کنید، شامل این مقدارکافی نمی‌باشد.

نوشیدنی های الکلی ممنوع

از نوشیدنی های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید. نوشیدنی های الکلی و قندی مستقیما بر روی عملکرد قلبی و عروقی تاثیر می گذارند. و شفافیت پوست را کم می‌کند.

سیگار نکشید

متاسفانه یکی از علاقه مندی های خانم ها که صد البته بسیار خطرنناک هم هست و ممکن است در آینده بر روی بارداری آنها تاثیر مستقیم بگذارد، استفاده از مواد مخدر و دخانیات است. این کار را برای زیباماندن کنار بگذارید.

ابروها را مطابق با حس دخترانه و نچرال مرتب کنید.

ابرو یکی از مهمترین بخش های صورت است و تاثیر زیادی بر زیبایی شما دارد. اندازه و فرم ابرو هایتان را به کمک یک آرایشگر خوب تغییر دهید و اگر می خواهید این کار را خودتان در منزل انجام دهید هرگز زیاده روی و ریسک نکنید. آنها را رنگ و یا برای بیشتر دیده شدن مداد نکشید، در عوض از محصولات مراقبتی هر شب برای بهبود آن ها استفاده کنید.

زیبایی بدون لوازم آرایش
زیبایی بدون لوازم آرایش

به یک ضد آفتاب یا مرطوب کننده بسنده کنید.

مرطوب کننده ها بزرگترین شانس شما هستند آنها را فراموش نکنید، هر روز از یک مرطوب کننده خوب بر صورت و بدن تان استفاده کنید از کرم ضد آفتاب بصورت روزانه استفاده کنید و با توجه به فصل از spf مناسب استفاده کنید. حتی در روزهای بارانی استفاده از کرم ضد آفتاب استفاده را فراموش نکنید؛ زیرا خورشید در روزهای بارانی هم اشعه مضری را به سمت زمین میفرستد.

رژیم غذایی زیبایی را استفاده کنید.

مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می‌شود پس سعی کنید در طول روز در سبد غذایی خوب لیستی از میوه ها و سبزی ها را بگنجانید.

برای زیبایی بدون لوازم آرایش به دنبال عمل های زیبایی ناسالم و نامتعارف نباشید.

هرچند این کار و این پیشنهاد شاید به ضرر خیلی ها باشد، اما ما در این جا به دلیل حوزه کاری و فعالیت خود، به شما توصیه میکنیم از سنین کم به دنبال کارهای زیبایی نباشید. اگر خوب نگاه کنید کسانی که گاها از لوازم آرایش و عمل های زیبایی متعدد استفاده می‌کنند، پس از گذشت چند سال بیش تر از روند عادی خود پیر و شکسته می‌شوند.

فرم بدنی خود را زیبا کنید.

هر روز با ورزش و نرمش و یا استفاده از کلاس های ورزشی و بدنسازی، سعی کنید فرم بدنتان را برای سال های بعد حفظ کنید.

به موهای خود برسید.

سعی کنید با روش های مراقبت از مو کاملا آشنا شوید و برای بهتر و بیشتر شدن موهایتان برای آنها وقت بگذارید. به موقع شانه کنید و از براشینگ های مکرر با سشوار و یا فر کردن آن ها پرهیز کنید، این سرمایه های جوانی به شما برگردانده نخواهند شد. پس با استفاده از رنگ موهای شیمیایی از سنین کم ظاهر آن ها را خراب نکنید، جوانی شما به اندازه کافی برای زیبا بودنتان کافی است.

از ناخن هایتان مراقبت کنید.

زیبایی ناخن فقط استفاده از لاک ها نیست. اگر در زیر بستر این ناخن های لاک زده، ناخن هایی زشت و زرد و یا کج داشته باشید، لاک زدن فقط به طور موقت زیبایی ناخن هایتان را تضمین می‌کند. پس هر چند وقت یکبار برای بهداشت و مراقبت آن ها برنامه داشته باشید. مخصوصا در فصل های گرم سال که استفاده از کفش های جلوباز و صندل بیشتر می‌شود، بهداشت ناخن های پا را جدی بگیرید و با قرار دادن آن ها در معرض نور آفتاب و یا گرد و خاک آنها را بهتر و زیبا کنید.

درمان بر زیبایی اولویت دارد

اگر دارای مشکل و یا بیماری هستید به آن اهمییت بدهید، بهتر است به جای جنبه زیبایی به جنبه سلامتی تان ها بیشتر فکرکنید، مثلا اگر دارای دندان های خراب هستید، بهتر است به جای سفید کردن به سراغ بهداشت آن ها بروید. دهانی که زیبا باشد اما بوی بد و زننده ای داشته باشد برای هیچ کس مطلوب نخواهد بود.

برای زیباتر شدن فقط لازم نیست آرایش های مخلف و سنگین بکنید و یا با پوشیدن لباس های برند خود را خاص و زیبا جلوه بدهید. زیبایی معنای گسترده ای دارد که بهتر از آن در اخلاق وگفتار، سبک زنانه و فرهنگ خود هم بهره ببریم. افرادی که زیبایی ظاهر تنها ملاکشان باشد، مطمئنا دلزگی از آن را به زودی تجربه خواهند کرد. زیبایی در کنار رفتارهای بهداشتی، فردی، اجتماعی و شخثصیتی تکامل پیدا خواهد کرد، پس حتما در زندگی روزمره به پرورش آنها اهمییت بدهید، در نهایت پس به این نتیجه خواهید رسید که زیبایی بدون لوازم آرایش هم امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *