خلاص شدن از چین و چروک پوست در 6 مرحله

در مطلب (خلاص شدن از چین و چروک پوست در 6 مرحله) از مجله لیلی لند به موضوع با اهمییتی اشاره خواهیم کرد که؛ برای بسیاری از مخاطبان دانستن اطلاعاتی در این مورد بسیار مهم است، با ما در ادامه همراه باشید. آیا از ظاهر شدن چین و چروک و خطوط ریز در روی پوست خود وحشت دارید؟ برخی از روش‌ها برای اجرای تغییرات در شیوه زندگی می‌توانند به شما کمک کند. این روش‌های طبیعی برای از بین بردن چین و چروک باعث می‌شود پوست شما در هر زمان زیبا به نظر برسد!

چه کسی پوستی لطیف و بدون چین و چروک نمی‌خواهد؟

اما به جای متوسل شدن به کرم‌های به اصطلاح معجزه آسا برای برطرف کردن خطوط روی صورت خود‌، چرا به دنبال راه‌های طبیعی برای خلاص شدن از چین و چروک‌ها نیستید؟ این نکات تست شده زمانی ایمن تر هستند و کار را به همین خوبی و یا حتی بهتر انجام می‌دهند! به دنبال آنها باشید

چگونه می‌توان چین و چروک‌ها را از صورت خود بطور طبیعی کاهش دهید

چین و چروک

1. مراقب آفتاب باشید

خورشید ممکن است یک نیروی حیات بخش باشد اما پوست شما آنرا دوست ندارد. یکی از بهترین راه‌های کاهش چین و چروک این است که هنگام بیرون رفتن از خانه‌، مراقب باشید. سعی کنید در میان روز که خورشید در گرمترین حالت خود قرار دارد‌، بیرون نروید. با این وجود‌، اگر آسمان شفاف باشد یا تاریک‌، از پوست خود با کرم ضد آفتاب‌، چتر و کلاه محافظت کنید. برای کاهش چین و چروک زیر چشم‌، چشمان خود را با عینک آفتابی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش بپوشانید.

2. ترک سیگار

اگر سیگار می‌کشید‌، زودتر از موعد آماده باشید تا چین و چروک را ببینید. یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از چین و چروک (و سایر بیماری‌های خطرناک!) دوری از سیگار است. آنزیم‌های تولید شده توسط سیگار‌، الاستین و کلاژن موجود در پوست شما را تجزیه می‌کنند پروتئین‌هایی که وظیفه تسویه آن به پوست را دارند.

3.خوب بخوابید

آیا خواب کافی دارید؟ اگر با بچه‌های کوچک در ارتباط هستید‌، احتمالاً اینطور نیست! کمبود خواب می‌تواند بدن شما را به تولید بیش از حد کورتیزول سوق دهد هورمونی که سلول‌ها را تجزیه می‌کند. این باعث می‌شود پوست شما غیرطبیعی باشد و به آرامی‌چین و چروک ایجاد شود. نکته دیگر برای کاهش چین و چروک خوابیدن روی کمر است. خوابیدن در روی صورت می‌تواند باعث ایجاد خطوط روی گونه و چانه شما شود.

4- پوست خود را آبرسانی کنید

یک نکته آسان برای جلوگیری از چین و چروک‌ها نوشیدن حداقل دو تا سه لیتر آب در روز است. آب ماده ای معجزه آسا است که با شستشوی سموم‌، برای پوست شما شگفتی می‌کند. اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی آب و مایعات مانند آب نارگیل و چای سبز بنوشید تا پوست شما آبرسانی و جوان شود.

5. درست بخورید

حدس بزنید چه کسی ستاره‌ای در بین داروهای خانگی برای کاهش چروک است؟ یک رژیم غذایی مغذی با مقدار زیادی میوه و سبزیجات تازه! اینها سرشار از آنتی اکسیدان‌های مفید هستند. همچنین باید از غذاهای ناخواسته و روغنی پرهیز کنید زیرا پوست شما از آنها متنفر است. برای پخت و پز‌، روغن زیتون را که طرفدار پوست شما است را انتخاب کنید.

6. ورزش

ورزش منظم نه تنها بدن شما را با سلامت و سالم نگه می‌دارد‌، بلکه باعث افزایش گردش خون و به نوبه خود‌، اکسیژن به پوست شما می‌شود. این باعث می‌شود پوست شما جوان به نظر برسد. چرا برای کاهش چین و چروک برخی از تمرینات صورت را امتحان نمی‌کنید؟ سر خود را به آرامی‌چرخانده و آن را از یک شانه به طرف دیگر کج کنید. یا چشمان خود را به سمت بالا بچرخانید‌، چند ثانیه نگه دارید‌، آنها را بچرخانید‌، نگه دارید و تکرار کنید. قرار گرفتن روزانه در معرض استرس‌، آلودگی و البته پیری طبیعی باعث ایجاد چین و چروک در زنان می‌شود. اما این روش‌های درمانی تضمین می‌کنند که شما قربانی اولیه نیستید.

منابع:

https://parenting.firstcry.com/articles/get-rid-of-wrinkles-in-6-easy-steps/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *