پیرایش‌ برای موهای نیمه بلند

پیرایش‌ برای موهای نیمه بلند

مدل موهای متوسط ​​در حال حاضر در همه جا وجود دارند. شما می‌خواهید کمی از موهای خود را خرد کنید، اما نمی‌خواهید موهایتان کوتاه شود؟  پس برش های کوتاه برای موهای شما مناسب است. در اینجا در این مقاله (پیرایش‌ برای موهای نیمه بلند) از مجله لیلی لند خواهیم فهمید که چرا داشتن موهای متوسط ​​عالی است و سپس شما را با برخی مدل‌های زیبا برای موهای متوسط آشنا می‌کنیم.

مزایای پیرایش‌ برای موهای نیمه بلند

موهای متوسط ​​بسیار عالی هستند زیرا بدون توجه به سن، بافت مو یا شکل صورت مناسب همه خانم‌ها است. و شما مطابق با شخصیت و ویژگی‌های صورت خود گزینه‌های مدل موهای زیادی با موهای متوسط را در اختیار ​​دارید. از مدل موهای لایه‌ای گرفته تا استفاده از فر‌های نخودی مو تا انواع مختلفی از بوکله و دم اسبی، با موهایی با طول متوسط ​​می‌توانید ظاهری جدید و متفاوت متناسب با هر سلیقه‌ای داشته باشید. موهای متوسط ​​برای خانم‌های شاغل و مادران بسیار عالی است. یک سنجاق در اینجا می‌تواند به شما کمک کند، یک مدل مو به راحتی می‌تواند در هر لحظه و بدون اینکه موهایتان را بخواهید به مدت طولانی در یک وضعیت نا مناسب نگاه دارید با همان سنجاق ساده ایجاد شود. این مدل‌های سریع که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت باعث می‌شوند شما همه شیک به نظر برسید.

مدل های شگفت انگیز پیرایش‌های زیبا برای موهای نیمه بلند

در اینجا چند مدل مو فوق العاده وجود دارد که اگر  قبلا آنها را نداشته‌اید با دیدن این مدل‌ها احتمالا می‌خواهید  این مدل موهای متوسط را ​​داشته باشید.

  • دم اسبی کم حجم

این یک نگاه الهام گرفته از دهه 60 میلادی و کمی از اوایل دهه 2000  میلادی است و ما خانوم‌ها اکثرا به آن وسواس داریم. این بهترین و ساده ترین مدل مو است، که می‌توان با موهای متوسط به آن رسید.

پیرایش‌ برای موهای نیمه بلند
پیرایش‌ برای موهای نیمه بلند
  • بوکله آزاد

هیچ چیز در این مدل مو  طبقه بندی نشده است. برخی از رشته های مو  برای حس آزادی از جمع شدن در بوکله کنار گذاشته می‌شوند و به یک احساس رمانتیک پیوند زده می‌شوند. شاید ساده به نظر برسد اما این یک مدل موی بسیار ساده و مختص به زنانی است که می‌خواهند حس آزادی و رمانتیک بودن را همزمان داشته باشند.

  • بوکله بافتی فرق سر

این  یک مدل موی باشکوه است. چه در طول هفته‌ای شلوغ باشید، چه در یک آخر هفته در حال استراحت، و یا حتی برای مهمانی فرش قرمز دعوت شده باشید نیز، این مدل مو برای شما مناسب خواهد بود.

  • بافت درشت از بغل

موهای خود را از یک سمت بصورت آزاد ببافید، سپس  بافت موهای خود را شل کنید و با اندکی فیکساتور مو آنها را مستحکم کنید.

  • دم خرگوشی دوتایی

آنها بزرگ، بی دردسر، سریع، آسان و زیبا هستند.

پیرایش‌ برای موهای نیمه بلند
پیرایش‌ برای موهای نیمه بلند
  • دم خرگوشی تکی در بالای سر

تمامی حواشی موها را در بالا جمع کنید در وسط یک اسفنج مخصوص جمع کردن مو قرار دهید حول همان مرکز تمام موها را جمع کنید. در انتحا یک روبان زیبا به دور موهای خود بپیچید.

  • فرق از بغل صاف

در این مدل مو شما باید موی صاف و براقی داشته باشید رنگ روشن مو می‌تواند بسیار جذاب به نظر برسد.

پیرایش‌ برای موهای نیمه بلند
پیرایش‌ برای موهای نیمه بلند
  •  فرکردن انتهای مو

امواج باعث می‌شوند موهای شما حجمی به نظر برسد. موهای خود را به مدت 5 ثانیه در فر کننده مو نگه دارید و سپس هنگام خنک شدن، دست خود را روی موها بکشید.

  • فرکردن بلند

در این مدل مو، مو در قسمت جلویی کمی کوتاه و در قسمت پشت بلند تر است. موها را می‌تواند با یک فر کننده دستی بزرگ به راحتی فر کنید.

  • فرکردن ظریف

این یک مدل موی زیبا برای کسانی است که مو‌های دو رنگ دارند. این یک مدل مو عالی برای خانم های دارای موهای موج دار است.

  • فرکردن آزاد

موهای جانبی ظاهر شما را کاملاً تغییر می‌دهد. رنگهای روشن موجود در موی شما، چشمان همه را مجذوب خود می‌کند. خط فک را ساده تر می‌کند و باعث واضح تر شدن آن می‌شود.

پیرایش‌ برای موهای نیمه بلند
پیرایش‌ برای موهای نیمه بلند
  • فرساده

موهای جانبی را با استفاده از یک برس گرد موج دار کنید و حجم آن را به مو اضافه کنید. اینها کاملاً عالی به نظر می‌رسند.

پیرایش‌ برای موهای نیمه بلند
پیرایش‌ برای موهای نیمه بلند
  • فر لایه‌ای

این یک مرل ساده و در عین حال زیباست که تمرکز  نگاه بیننده را به خط فک و گونه ها منتقل می‌کند.

پیرایش‌ برای موهای نیمه بلند
پیرایش‌ برای موهای نیمه بلند
  • فر کردن کامل

اگر موهای مجعد دارید، کرم مجعد کننده را روی موهای مرطوب بمالید و بگذارید خشک شود. به ما اعتماد کنید، شما ناامید نخواهید شد.

  • مدل صاف بلند

مناسب صورت های مربعی است. موهای موج دار با جدا شدن از مرکز باعث می‌شود مو‌های شما ضخیم به نظر برسد. می‌توانید برای مشخص تر شدن چهره خود از سنجاق سر در قسمت جلوی مو استفاده کنید.

  • فرکردن شلخته

رنگ مو و امواج شلخته باعث می‌شود موهای شما پر حجم به نظر برسد. ابعاد و عمق آن را به مو اضافه می‌کند و روی ویژگی های صورت شما مانند دهان و چشم ها تاکید می‌کند.

  • مدل نرم و صاف

مدل موی عقب زده، شما فقط به مقداری ژل احتیاج دارید. شما می‌توانید جهت خواب مو را با توجه به شکل صورت خود تغییر دهید.

  • موج دار از ریشه

برای اینکه موهایتان افسانه به نظر برسد این مدل را پیاده سازی کنید، با این کار خط فک شما  واضح به نظر می‌رسد نازک،  باریک و پر رنگ، زیبایی و جلوه خاصی به شما می‌بخشد.

  • موهای بلوند با فرق از بغل

موهای بلوند با موهای جانبی می‌تواند صورت را در نگاه بیننده نرم نشان دهد.

  • موی مجعد کلاسیک

قدرت موی مجعد کلاسیک را نمی توان دست کم گرفت. موهای خود را به مدت 5 ثانیه در فر مو نگه دارید و موهای طویل یا متوسط ​​باید جادویی شوند. امواج مو هیجان برانگیز و قوی هستند.

نتیجه نهایی

موهای متوسط ​​جهانی ترین نوع مو است. مدل‌های این نوع مو بی پایان است. می‌توانید موهای خود را پایین بیاورید، آنها را در یک اسفنج بپیچید، یا کاری را در میان انجام دهید.

https://khoobsurati.com/medium-length-hairstyles.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *