6  مدل از بهترین مدل مو دم اسبی برای زیبا تر شدن ظاهر شما

مدل مو دم اسبی

دم اسبی معمولی ترین و ساده ترین نوع مدل مو است. اما، آیا تاکنون به فکر تجربه کردن آنها افتاده اید؟ به نظر می‌رسد بسیار تجربی است اما به ما اعتماد کنید نتایج اضافه کردن پیچ و تاب به این مدل مو شگفت انگیز است. این نکات ساده نه تنها ظاهر شما را ارتقا می‌بخشد بلکه باعث می‌شود با لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید ظاهر کاملی پیدا کنید. بنابراین، امروز در این مقاله از مجله لیلی لند به این موضوع خواهیم پرداخت، ما برخی از مدل های ساده موی دم اسبی را به اشتراک گذاشته ایم که به شما کمک می‌کند تا ظاهر شیکی را تجربه کنید.

انواع مختلف مدل مو دم اسبی

دم اسبی از بغل

این مدل موی ساده یکی از ساده ترین ها است و جلوه ای زیبا به شما می‌بخشد. برای ساختن این مدل مو، فقط کافی است موهای خود را روی یک طرف سر جمع کنید.

دم اسبی پیچ خورده

برای ساختن این مدل مو ابتدا باید موهای خود را به یک موی دم اسبی کم گره بزنید. حالا، دم اسبی خود را به آرامی در محلی که موهای خود را گره زده اید، بچرخانید. همین کار را تکرار کنید و بعد از آن موی خود را با یک سنجاق سر محکم کنید. برای جالب تر شدن این مدل مو می‌توانید از لوازم جانبی مو استفاده کنید.

مدل مو دم اسبی

دم اسبی شلخته

شوکه نشوید، درست می خوانید. دقیقاً مانند مدل بوکله شلخته خواهد بود، ساخت این مدل مو بسیار ساده است و کاملاً شبیه به دم اسبی معمولی است. برای این کار، ابتدا موهای خود را خشک کنید تا شلخته به نظر برسد. حالا تمام موهای خود را جمع کرده و به شکل دم اسبی بلند کراوات کنید و با یک مو آنرا محکم کنید.

دم اسبی را پمپ کنید

اگر می‌خواهید ظاهری درجه یک به چهره خود اضافه کنید، می‌توانید این مدل مو را انتخاب کنید. ابتدا باید موهای خود را به قسمت تاج بکشید و یک دست انداز کوچک از آن درست کنید.. حالا، بقیه موها را به یک قسمت بلند وصل کنید و با کش مو محکم کنید.

مدل مو دم اسبی

مدل دم اسبی گره گره‌ای

این مدل مو یکی از ساده ترین مدل هایی است که بیشتر افراد ترجیح می‌دهند از آن استفاده کنند. تمام آنچه شما نیاز دارید این است که موهای خود را به نصف تقسیم کنید و سپس آنها را با گره های کوچک گره بزنید. حالا به کمک کش‌های کوچک مو آن گره ها را محکم کنید. و برای موهای باقیمانده می‌توانید آنها را ببندید یا باز بگذارید.

مدل مو دم اسبی

موی دم اسبی شلخته موج‌دار

برای این مدل مو، شما فقط باید موهای خود را شانه بزنید و انتهای موی خود را مجعد کنید. حالا موهای فرفری را به صورت حساب شده به مرکز مو‌ها ​​وصل کنید. همچنین می‌توانید چند تکه از خط موی خود را بیرون بیاورید تا ظاهر شلخته را تکمیل کنید.

مدل مو دم اسبی

بنابراین، این چند مدل مو‌های دم اسبی بود که به شما کمک می‌کند ظاهر زیبایی داشته باشید.

منابع:

https://khoobsurati.com/6-best-ponytail-hairstyles-make-look-glamorous.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *