فواید کره کاکائو برای مو و ماسک‌های تهیه شده از آن

فواید کره کاکائو برای مو

امروزدر مجله لیلی لند شما را با فواید کره کاکائو برای مو و مخلوط های طبیعی آن و اثر گذاری این مواد بر روی مو آشنا خواهیم کرد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که این مخلوط‌ها را به کار بگیرید تا موهایی را که همیشه درخواب دیده‌اید در واقعیت به دست آورید!

فواید کره کاکائو برای مو چیست

  1. کره کاکائو موها را مرطوب و نرم می‌کند.
  2. کره کاکائو موهای آسیب دیده و شکننده را درمان می‌کند.
  3. پوست سر را درمان می‌کند.
  4. کره کاکائو باعث افزایش درخشش و درخشش مو می‌شود.
  5. کره کاکائو شوره کمتری دارد.
  6. کره کاکائو فولیکولهای آسیب دیده مو را تقویت می‌کند.
  7. ترکیباتی با استفاده از کره کاکائو برای مو

ما 5 مخلوط را برای درمان مو با کره کاکائو انتخاب کردیم، که به بهترین وجه مناسب مو و مشکل شماست، تا از نتیجه آن لذت ببرید.

فواید کره کاکائو برای مو
فواید کره کاکائو برای مو

مخلوط کره کاکائو برای مرطوب کردن موهای خشک

برای ذوب کردن کره کاکائو، یک لیتر آب را درون یک کاسه فلزی گرم کنید، سپس یک قاشق غذاخوری پر از کره را در یک کاسه فلزی کوچکتر قرار دهید و بعد از خاموش کردن شعله، آن را درون ظرف بزرگ قرار دهید و 10 دقیقه بگذارید تا کره کاملا ذوب شود، سپس پوست سر را با کره ماساژ داده و 15 دقیقه بگذارید بماند. سپس موهای خود را با آب ولرم و شامپوی مناسب بشویید.

مخلوط کره کاکائو و سفیده تخم مرغ برای تقویت موهای آسیب دیده است

برای تهیه کره کاکائو، یک لیتر آب را درون یک کاسه فلزی گرم کنید، سپس مقدار یک قاشق غذاخوری را در یک کاسه فلزی کوچکتر بگذارید و بعد از خاموش کردن شعله زیر آن، آن را روی یک کاسه بزرگ قرار دهید و 10 دقیقه بگذارید تا بگذارید کره کاملا ذوب شود، سپس کره را با یک سفیده تخم مرغ و یک قاشق چایخوری روغن زیتون مخلوط کنید. سپس پوست سر را با مخلوط ماساژ داده و به مدت 20 دقیقه بگذارید، سپس موهای خود را با آب ولرم و شامپوی مناسب بشویید.

مخلوط کره کاکائو و ماست برای مرطوب کردن موهای خشک

برای تهیه ذوب شده کره کاکائو، یک لیتر آب را درون یک کاسه فلزی گرم کنید، سپس یک قاشق غذاخوری پر کره را در یک کاسه فلزی کوچکتر ریخته و بعد از خاموش کردن شعله زیر، آن را روی ظرف بزرگ قرار دهید و 10 دقیقه بگذارید تا کره کاملا ذوب شود( روش بن ماری) ، سپس کره را با یک قاشق ماست مخلوط کنید و پوست سر را مالش دهید. این مخلوط را، 20 دقیقه بگذارید روی سر بماند و سپس موهای خود را با آب ولرم و شامپوی مناسب بشویید.

کره کاکائو و جوش شیرین را برای خلاص شدن از شوره سر مخلوط کنید

برای این دستور زمانی زمانی که اجازه دادید کره کاملا ذوب شود، کره را با یک قاشق جوش شیرین مخلوط کنید و سپس پوست سر را با آن ماساژ دهید؛ و اجازه دهید 15 دقیقه بماند، سپس موهای خود را با آب ولرم و شامپوی مناسب بشویید.

امروز یک مرور کلی درباره مهمترین فواید کره کاکائو برای مو ارائه دادیم، این روش‌ها، را در خانه امتحان کنید و تجربه‌تان را با ما به اشتراک بگذارید!

منابع:

https://www.bashartek.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *