همه چیز درباره سفید کردن پوست خط مایو و بیکینی

سفید کردن پوست خط مایو و بیکینی

در مطلب (همه چیز درباره سفید کردن پوست خط مایو و بیکینی) از مجله لیلی لند به موضوع سفید کردن پوست مناطق حساس بدن اشاره شده است. در این مطلب به سرفصل‌هایی از این دست اشاره می‌شود: سفید کردن خط مایو و بیکینی با دستور العمل‌های خانگی، مزایای صابون زردچوبه برای سفیدتر شدن قسمت خط مایو و بیکینی، روش‌های سفید کردن خط مایو و بیکینی، چه چیزی در سفید کردن مناطق خط مایو و بیکینی ممنوع است؟و …در ادامه مطلب همراه مجله ما باشید.

سفید کردن پوست خط مایو و بیکینی با دستور العمل‌های خانگی

زنان با توجه به جزئیات زیادی مورد توجه قرار می‌گیرند، بنابراین آنها علاقه مند به سفید کردن مناطق حساس هستند و امروز ما دستورالعمل‌های خانگی را برای انجام این کار به شما ارائه می‌دهیم که ممکن است برخی از خانم ها از اظهار نظر در مورد این مشکل خجالت بکشند، بنابراین این دستور العمل‌های امن را اعمال کنید بدون اینکه کسی از این امر آگاهی داشته باشد.

سفید کردن مناطق حساس با دستور العمل های خانگی

ما 4 دستور العمل آسان، ساده و بی خطر را برای مناطق حساس شما انتخاب کردیم

دستور تهیه کنجد و روغن زیتون برای روشن کردن خط مایو و بیکینی

یک قاشق غذاخوری روغن کنجد را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و دو قاشق غذاخوری زردچوبه مخلوط کرده و سپس مخلوط را به مدت 20 دقیقه روی مناطق حساس توزیع کنید و سپس آن را با دقت با آب ولرم بشویید. برای به دست آوردن نتیجه رضایت بخش، از این روش دو بار در روز به مدت دو هفته استفاده کنید.

دستور العمل لیمو و پودر نخود برای روشن شدن قسمت خط مایو و بیکینی

دو قاشق غذاخوری آب لیمو را با دو قاشق غذاخوری پودر نخود مخلوط کرده و سپس آن را روی آن منطقه پخش کنید تا سبک شود و به مدت 30 دقیقه بگذارید، سپس ژل آلوئه ورا را در آن ناحیه بمالید و بگذارید تا خشک شود. برای کسب نتایج خوب، این دستور العمل را روزانه به مدت یک ماه بکار ببرید و نتیجه فوق العاده تر خواهد بود.

دستور پاپایا برای روشن شدن منطقه حساس خط مایو و بیکینی

می‌توانید روزانه از صابون پاپایا استفاده کنید یا از پاپایای رسیده نصف آن را رنده کرده و آن را روی سطح آن توزیع کنید تا سبک شود و به مدت 30 دقیقه آن را بگذارید، سپس ژل آلوئه ورا را در آن منطقه بمالید و بگذارید تا خشک شود. برای رسیدن به نتایج خوب، این دستور العمل را اعمال کنید.

جو و دستور العمل شیر برای سفید کردن خط مایو و بیکینی

برای به دست آوردن یک ناحیه سفید، نرم و حساس، تمام آنچه شما نیاز دارید اینست که دو قاشق غذاخوری پودر جو دوسر را با دو قاشق غذاخوری شیر مخلوط کنید و سپس مخلوط را روی آن قسمت بپاشید تا سفید شود، به مدت 30 دقیقه آن را بگذارید و سپس ژل آلوئه ورا را در آن منطقه بمالید و بگذارید تا خشک شود.

دستور العمل خیار برای سفید کردن مناطق حساس

یک یا دو خیار را رنده کنید (خیار حاوی مواد و ویتامین‌هایی است که این عناصر جذب می‌شود و سپس میزان تولید ملانین که از جمله دلایل سیاه شدن پوست است را کاهش می‌دهد) تا یک خمیر منسجم حاصل شود، یا می‌توانید از آب خیار استفاده کنید و سپس مخلوط را در مناطق حساس توزیع کنید. و 15 دقیقه بگذارید بماند.

مزایای صابون زردچوبه برای سفیدتر شدن قسمت خط مایو و بیکینی

سفید کردن پوست خط مایو و بیکینی
سفید کردن پوست خط مایو و بیکینی

از دیگر مزایای صابون زردچوبه بیشتر بدانید

صابون زردچوبه نواحی تیره بدن را خصوصاً نواحی حساس و نواحی تاشونده در بدن مانند بین ران ها، زیر بغل و چین های شکمی را روشن می‌کند، بیایید بیشتر فواید صابون زردچوبه را برای سفیدتر کردن قسمت حساس بیان کنیم. زردچوبه علاوه بر خاصیت مرطوب کنندگی بالا که باعث جلوگیری از شکل گیری خطوط سیاه می‌شود، در سفید کردن، تصفیه و فیلتر کردن ناخالصی ها و سیاهی ها نیز خوب کار می‌کند. در اینجا چند نکته در مورد صابون زردچوبه و کاربردهای آن در روشنایی مناطق حساس آورده شده است:

صابون زردچوبه برای منطقه حساس

صابون زردچوبه برای روشن تر کردن نواحی حساس بدن عمل می‌کند، زیرا علاوه بر کاربرد ترکیبات همراه آن، دارای خواص همانند نورپردازی و تمیز کردن ناخالصی ها و سیاه نشدن مناطق حساس موثر است. علاوه بر آن کاربرد ترکیبات همراه زردچوبه نیز به موثر بودن آن کمک می‌کند، که به نوبه خود به بیشتر شدن اثر بخشی کمک می‌کند. مانند لیمو، سرکه سیب و جوش شیرین. صابون زردچوبه به بهسازی سلول‌های پوست کمک می‌کند و به ترمیم آنها می‌پردازد. به لطف آنتی اکسیدان‌های موجود در صابون زردچوبه، نه تنها به روشن شدن نواحی حساس کمک می‌کند، بلکه برای جلوگیری از بروز دوباره رنگدانه ها نیز کاربرد دارد، همچنین در مقابل سرطان پوست نیز از فرد محافظت می‌کند.در صورت بروز زخم یا سایر آثار زخم در مناطق حساس، صابون زردچوبه به بهبود زخم ها و از بین بردن اثرات آنها نیز کمک می‌کند. صابون زردچوبه به لایه برداری پوست کمک می‌کند و آن را بسیار نرم می‌کند.هر گونه لکه‌ای که به دلیل پیری ظاهر می‌شود، صابون زردچوبه برای از بین بردن آنها کار می‌کند، به خصوص مواردی که در قسمت خط مایو و بیکینی ظاهر می‌شود. اگر از اگزما یا پسوریازیس رنج می‌برید، صابون زردچوبه یک پناهگاه امن برای رهایی از سخت ترین مشکلات پوستی است.

نحوه استفاده از صابون زردچوبه برای منطقه حساس

صابون زردچوبه را مستقیماً در قسمت‌های مختلف بدنتان قرار ندهید، زیرا این ماده قوی است و ممکن است باعث شود بعضی از نواحی از پوست با لایه برداری بیش از حد تحریک شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این صابون را به خوبی بین دستان خود بمالید و سپس از کف حاصله برای تمیز کردن ناحیه مورد نظر خود استفاده کنید، آن را با مقداری آب لیمو یا سرکه سیب مخلوط کنید و سپس آن منطقه را با آب ولرم و سرد بشویید و سپس آنرا خوب خشک کنید و کمی هم پودر تالک یا کرم مرطوب کننده به آن بزنید.

روش‌های سفید کردن خط مایو و بیکینی

آیا به دنبال طبیعی‌ترین روش‌ها برای سفید کردن پوست در منطقه حساس بدن به وسیله مواد طبیعی هستید که دلایل زیادی برای برنزه شدن آن وجود دارد، یعنی تعریق بیش از حد و استفاده از دئودورانت‌های ساخته شده از مواد شیمیایی، تراشیدن و بسیاری از دلایل مختلف دیگر که منجر به سیاه شدن مناطق حساس می‌شود. و ظاهر پوست تیره این مناطق باعث خجالت زنانی می‌شود که همیشه به دنبال راه حل‌ها و درمان‌های این مشکل هستند تا پوست را صاف، سفید، یکنواخت نگه دارند. ما شما را با مجموعه ای از روش‌های درمانی و روش‌های طبیعی برای سفید کردن نواحی حساس آشنا خواهیم کرد، که در مدت زمان کوتاه نتایج جادویی شگفت انگیزی به شما می‌دهند.

سفید کردن پوست خط مایو و بیکینی
سفید کردن پوست خط مایو و بیکینی

در اینجا بهترین راه‌های طبیعی برای سفیدتر کردن مناطق حساس وجود دارد:

سفید کردن نواحی حساس با لیمو

  • برای سفیدتر کردن مناطق حساس می توانید از لیمو استفاده کنید.
  • یک توپ پنبه تمیز را با آب لیمو تازه خمیر کنید و آن را به مناطق حساس تیره بمالید و قبل از شستشو با آب ولرم 15 دقیقه بگذارید بماند.
  • بعد از خشک کردن نواحی حساس، روغن نارگیل را به عنوان مرطوب کننده به پوست بمالید.
  • همچنین می‌توانید از یک قطعه لیمو برای 3 دقیقه قبل از دوش گرفتن استفاده کنید، زیرا این لیمو پوست مرده را بر می‌دارد و نواحی حساس را سفید می‌کند.

سفید کردن مناطق حساس با روغن زیتون

روغن زیتون را در قسمت های حساس تیره بمالید زیرا باعث سبک شدن و نرم شدن آن می‌شود و یا آن را با آب لیمو مخلوط کنید.

مناطق حساس را با بادام سفید کنید

بادام را پوست بگیرید و یک شب آنها را در آب بیندازید. صبح آن را آسیاب کنید تا وقتی که خمیر نرم شود و در نواحی حساس توزیع کنید. قبل از شستن آن با آب گرم، آن را یک ساعت بگذارید بماند.

مناطق حساس را با ماست و زردچوبه روشن کنید

یک قاشق غذاخوری از هر کدام از لیمو، ماست و زردچوبه را مخلوط کنید تا خمیری بدست بیاید. به مدت چهار ماه و بطور منظم هر روز در مناطق حساس استفاده شود. متوجه خواهید شد که تاریکی مناطق حساس به طور دائم برداشته می‌شود.

اگر از این داروهای طبیعی برای سفید کردن نواحی حساس تیره استفاده می‌کنید و نتیجه مطلوبی را کسب نمی‌کنید، پس باید تحت نظر پزشک خود باشید تا تحت معالجه پزشکی که به شما توصیه می‌کند قرار بگیرید، از لایه برداری گرفته تا استفاده از کرم، لیزر و سایر روش‌های درمانی برای بدست آوردن پوستی صاف و سفید

چه چیزی در سفید کردن مناطق خط مایو و بیکینی ممنوع است؟

با ترکیبات طبیعی سفیدکننده پوست و استفاده از آن در این ناحیه، خود را به خطر نیندازید زیرا تماس با این ناحیه ممکن است باعث ایجاد عفونت در مهبل شود، در این روش شما باید عفونت‌ها را درمان کنید، این چیزی است که شما به آن نیاز دارید. کاملاً از موادی که باعث ایجاد پوست حساس می‌شوند خودداری کنید این منطقه به دلیل ظرافت بسیار حساس است و همچنین حاوی انتهای عصبی است. در اینجا لیستی از ترکیباتی که افراد دارای پوست حساس باید از آن دوری کنند، آورده شده است. هنگام استفاده از دستور العمل‌های ایمن که بعدا به آنها خواهیم پرداخت، به مدت زمان و مقدار مورد نظر دقت کنید. از اعمال این دستور العمل‌ها در روزهای باروری (تخمک گذاری) خودداری کنید، اگر شما متاهل هستید و می‌خواهید باردار شوید، این مخلوط ها ممکن است اسیدی بودن واژن را تغییر دهند و ممکن است بعضی اوقات منجر به کشتن اسپرم‌ها شود و از این رو ممکن است باعث عقیم ماندن موقتی شود. این دستور العمل‌ها را به طور جداگانه استفاده کنید تا از ورود مواد به مهبل و جلوگیری از بروز مشکلات جلوگیری شود.

منابع:

https://www.bashartek.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *