سفید کردن نواحی حساس با چند روش

سفید کردن پوست خط مایو و بیکینی

اگرچه ما در معرفی راه هایی برای سفید کردن نواحی حساس به دور از آنچه که، در رسانه‌های اجتماعی و اطلاعات غلط پخش می‌شود، بسیار محتاط هستیم، خبر خوب این است که دستور العمل‌های ایمن زیادی برای سفیدتر کردن منطقه حساس وجود دارد و اگر آن را با مقدار و کمیت مورد نیاز استفاده کنید، بعد از کمتر از یک ماه نتیجه رضایت بخش خواهید یافت. ما امروز در مجله لیلی لند به 4 مورد از مهمترین دستور العمل‌های طبیعی برای سفید کردن نواحی حساس اشاره می‌کنیم:

سفید کردن نواحی حساس با لیمو

یک پنبه تمیز را با آب لیمو تازه آغشته کنید و ضمن جلوگیری از تماس با واژن، آن را روی مناطق حساس تیره بکشید و 10 دقیقه قبل از شستشو با آب ولرم آن را بگذارید بماند.

سفید شدن نواحی حساس با روغن اسطوخودوس

روغن اسطوخودوس را روی قسمت‌های حساس تیره بمالید، زیرا باعث سبک شدن و نرم شدن آن می‌شود و یا آن را با آب لیمو مخلوط کرده و 15 دقیقه قبل از شستشو با آب ولرم آن را بگذارید بماند. در ضمن اجتناب از تماس با واژن را نیز در نظر داشته باشید.

سفیدتر کردن ناحیه حساس و خنک کردن پوست با ماساژ برش‌های خیار

خیار گزینه روشن کننده طبیعی پوست است، زیرا اگر پوست در ناحیه بیکینی قرمز یا ملتهب باشد دارای خاصیت خنک کننده و تسکین دهنده پوست است. سپس بگذارید قبل از اینکه پوست خود را با آب ولرم بشویید، خشک شود.

موارد مطلوب برای سفیدتر کردن مناطق حساس نیز عبارتند از:

  • نپوشیدن شورت از الیاف مصنوعی مانند پلی استر و نایلون.
  • استفاده از تیغ را متوقف کنید یا از کرم‌های رفع مو استفاده کنید.
  • ناحیه حساس را خشک کنید تا از بروز باکتری‌ها و قارچ‌هایی که در رطوبت رشد می‌کنند جلوگیری کنید.
  • خلاص شدن از وزن اضافی، زیرا افرادی که چاقی دارند، در منطقه حساس بیش از سایر افراد برنزه می‌شوند، تا در هنگام راه رفتن یا ورزش، ران خود را لمس کنند و این تماس مداوم منجر به سوزش پوست و تغییر رنگ در پوست می‌شود.

بررسی‌های هورمونی و دیابت

مطالعات نشان داده‌اند افرادی که به دیابت مبتلا هستند، علاوه بر سایر نقاط بدن مانند گردن و زیر بغل، از تاریک شدن ران‌ها نیز رنج می‌برند. از استفاده از محصولات مراقبت از پوست که حاوی عطر و الکل هستند استفاده نکنید زیرا منجر به تحریک و برنزه شدن پوست می‌شود. بعد از اینکه با این اطلاعات ارزشمند در مورد سفید کردن مناطق حساس آشنا شدید، توصیه می‌کنیم از آن پیروی کنید و از به کار بردن هر مؤلفه در منطقه حساس که برخی از وب سایت‌های غیرقابل اعتماد و سیستم عامل‌های رسانه‌های اجتماعی ممکن است تبلیغ کنند، خودداری کنید!

دستورات ایمن برای سفیدتر کردن مناطق حساس بدن

سفید کردن منطقه حساس و اقدامات احتیاطی آن

به طور طبیعی سفید کردن ناحیه حساس با مایعات یا روغن‌ها، و همچنین سفید کردن ناحیه حساس با ماساژ و با مواد طبیعی در این بخش آورده شده طبیعت مواد زیادی را به شما پیشکش می‌کند تا به زیبایی خود و همچنین سفید کردن نواحی حساس در بدنتان کمک کند و در این بخش شما را با مواد طبیعی آشنا می‌کنیم که به شما در رسیدن به نتیجه عالی کمک می‌کند اما ما آن را به دو قسمت تقسیم خواهیم کرد: دسته اول سفید کننده پوست با آب میوه‌ها و دوم سفید کننده پوست با ماساژ است. این دو روش از جمله ایمن ترین راه ها هستند، زیرا در هنگام سفید کردن ناحیه حساس و دلایل مختلف سیاه شدن ناحیه حساس، به هشدارها خواهیم پرداخت، با ما آشنا شوید و مرتباً از آنها استفاده کنید.

طبیعی است که منطقه حساس را با مایعات یا روغن ها سفید کنید

روغن و مایعات امن ترین راه برای سفید کردن منطقه حساس هستند و ما بهترین راه‌ها برای سفید کردن منطقه حساس با مایعات یا روغن‌ها را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

سفید کردن منطقه حساس با روغن چوب صندل

یک توپ پنبه را در یک کاسه پر از روغن چوب صندل خیس کنید و سپس نواحی آسیب دیده پوست را با این مخلوط ماساژ دهید. پس از خشک شدن، می‌توانید آن را با آب سرد بشویید.

منطقه حساس را با آب لیمو سفید کنید

لیمو به دلیل داشتن اثر بسیار مؤثر در سفید کردن پوست مشخص شده است، بنابراین از لیمو برای سفیدتر کردن نواحی حساس استفاده می‌شود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا قسمت حساس را تمیز کرده و سپس آن را با یک تکه مرطوب شده با آب لیمو به مدت 3 دقیقه پاک کنید و سپس این ناحیه را با آب ولرم شستشو دهید و نتایج مطلوبی بدست آورید. حفظ این دستور العمل روزانه حداقل برای یک ماه بسیار موثر است.

روغن درخت چای برای سفیدتر کردن مناطق حساس

روغن درخت چای یکی از روغن‌هایی است که به روشن شدن پوست کمک می‌کند، زیرا ضد عفونی کننده باکتری ها و قارچ ها است، بنابراین منطقه حساس را با یک تکه پنبه مرطوب شده با آب لیمو مرطوب شده به مدت 3 دقیقه پاک کنید و سپس این ناحیه را با آب ولرم بشویید و برای به دست آوردن نتایج رضایت بخش این دستور را ادامه دهید. این دستور العمل روزانه را حداقل برای یک ماه تکرار کنید.

آب پرتقال برای سفید کردن مناطق حساس

پرتقال میوه‌ای اسیدی است و pH بسیار بالایی دارد که این یک دستور العمل عالی برای روشن شدن نواحی حساس بدن است. برای استفاده از این دستور العمل، یک توپ پنبه‌ای خیس شده در آب پرتقال تازه را ماساژ داده و به مدت 20 دقیقه بگذارید بماند.

ژل آلوئه ورا برای روشن کردن نواحی حساس

در اینجا فواید ژل آلوئه ورا را برای پوست بیاموزید و تنها چیزی که برای استفاده از این دستور العمل نیاز دارید، یک برگ آلوئه تازه است و بعد آن را پوست گرفته و ژل آلوئه را از آن استخراج می‌کنید، قسمت حساس را با ژل مستقیم ماساژ داده و بعد از 20 دقیقه آن را بگذارید خشک شود و سپس با آب ولرم بشویید.

سفید کردن پوست خط مایو و بیکینی
سفید کردن پوست خط مایو و بیکینی

ناحیه حساس را با ماساژ به همراه مواد طبیعی سفید کنید:

یکی از این مواد موجود در خانه خود را انتخاب کنید و قسمت حساس را برای سفیدتر شدن ماساژ دهید.

سفید کردن ناحیه حساس با برش‌های پاپایا

میوه پاپایا را به دو قسمت تقسیم کنید، سپس مناطق حساس را به مدت 5 دقیقه با آن مالش دهید، سپس پوست خود را با آب ولرم بشویید. می‌توانید روزانه این دستور العمل را تکرار کنید تا نتیجه خوبی بگیرید.

سفید کردن منطقه حساس با ماساژ با برش‌های گوجه فرنگی

گوجه فرنگی سلول‌های مرده پوست را در ناحیه بیکینی از بین می‌برد و همچنین مکان‌های تیره پوست را سفید می‌کند، بنابراین یک گوجه فرنگی را به صورت برش داده و منطقه حساس را به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید، سپس بگذارید خشک شود قبل از اینکه پوست خود را با آب ولرم بشویید.

هشدار در برابر سفید کردن منطقه حساس با دستور العمل‌های طبیعی

ما هرگز به شما توصیه نمی‌کنیم که این مواد را با هم مخلوط کرده و ناحیه حساس را با آنها ماساژ داده و آنها را روی پوست خود بگذارید، زیرا این احتمال وجود دارد که این اجزاء وارد واژن و رحم شوند، که بعضی اوقات باعث عفونت و مشکلات می‌شود. هنگام استفاده از هر یک از این دستور العمل‌ها، بیش از مدت زمان لازم از استفاده از آنها خودداری کنید تا این دستور باعث ایجاد التهاب یا قرمزی نشود. از اعمال این دستور العمل ها در روزهای (تخمک گذاری) خودداری کنید، اگر متاهل هستید، این مخلوط ها ممکن است اسیدیته مهبل را تغییر داده و بعضی اوقات ممکن است اسپرم ها را از بین ببرد.

علل سیاه شدن مناطق حساس

  • پوشیدن لباس‌های بیرونی از الیاف مصنوعی مانند پلی استر و نایلون.
  • استفاده از تیغ و ژیلت برای جدا کردن موها از ناحیه حساس یا کرم های رفع مو، که منجر به تحریک پوست و سیاه شدن در ناحیه بیکینی می‌شود.
  • رطوبت مداوم منطقه حساس منجر به ظهور باکتری ها و قارچ ها می‌شود.
  • چاقی و اضافه وزن: کسانی که از چاقی رنج می‌برند، بیشتر از سایرین نقاط حساسشان تیره می‌شود زیرا در حین راه رفتن یا ورزش رانشان در تماس مداوم است. این تماس مداوم منجر به تحریک پوست و تغییر رنگ پوست می‌شود.
  • اصطکاک و تعریق بیش از حد بین ران‌ها، به خصوص هنگام پوشیدن لباس‌های تنگ روی بدن که باعث تشدید مشکل می‌شود.
  • تغییر در هورمون‌های زنان، از جمله قاعدگی، بارداری و شیردهی یا هنگامی که PCOS (سندرم تخمدان پلی کیستیک) دارند.
  • برخی از داروهایی که مصرف آنها ممکن است منطقه حساس را تیره کند، مانند داروهای ضد بارداری.
  • عفونت یا بیماری که علاوه بر ظاهر لک‌های تیره روی پوست، باعث تیرگی این مناطق می‌شود.
  • دیابت، بررسی‌ها نشان داد افرادی که از دیابت رنج می‌برند، علاوه بر سایر نقاط بدن مانند گردن و زیر بغل، از تاریک شدن ران‌ها رنج می‌برند.
  • استفاده از محصولات مراقبت از پوست حاوی عطر و الکل در منطقه حساس، باعث سوزش و برنزه شدن پوست می‌شود.

بعد از اینکه با تمام این دستور العمل‌ها و مخلوط‌هایی که در سفید کردن ناحیه حساس آشنا شدید و همچنین مواردی را که در استفاده از این دستور العمل‌ها مشاهده کردید، باید در استفاده صحیح از آنها مشتاق باشید و ما تضمین می‌کنیم که بعد از یک دوره کمتر از یک ماه به نتیجه‌ای برسید که رویای شماست.

منابع:

https://www.bashartek.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *