چند روش لاغری ساده بدون رفتن به باشگاه ورزشی

روش لاغری ساده با دویدن

چه کسی می‌گوید بدون اینکه به ورزشگاه ورزشی بروید نمی‌توانید به تناسب اندام برسید؟ ما به طور جدی با این مفهوم مخالف هستیم. برای حفظ سلامتی و خوشبختی ما به ابزار خاصی احتیاج نداریم. ما مخالف ورزشگاه نیستیم. اما باید فقط در صورت تمایل به ورزشگاه بروید. خود را مجبور نکنید که به سالن ورزشی بروید. شیوه های رسیدن به تناسب اندام تنها با رفتن به باشگاه ورزشی میسر نمی‌شود. در این مقاله (چند روش لاغری ساده بدون رفتن به باشگاه ورزشی) از مجله لیلی لند ما به این موضوع خواهیم پرداخت.

چند روش لاغری ساده بدون رفتن به باشگاه‌های ورزشی را یاد بگیرید

این روزها روش‌های سرگرم کننده و لذت بخش زیادی در اطراف ما وجود دارد. محدود کردن خودمان فقط چند مورد از این سرگرمی‌ها ناعادلانه بنظر می‌رسد. کار‌ها و مشغله های سنگین مان به ما اجازه نمی‌دهد که به یک تمرین منظم بپردازیم. اما خبر خوب اینجاست، برای سالم ماندن نیازی به رفتن  به سالن ورزشی نیست. چگونه ممکن است؟

یک روش لاغری ساده، پیاده روی کردن

پیاده روی کنید. اگر محل کار شما از خانه شما دور نیست، پس باید از سوار شدن به اتومبیل‌تان خودداری کنید. شما می‌توانید پیاده به دفتر کار خود  بروید. به این ترتیب در تمام روز احساس انرژی خواهید کرد و قادر خواهید بود کالری کافی بسوزانید.

شنا کردن یک روش لاغری ساده دیگر است

خود را در یک باشگاه شنا ثبت نام کنید. شنا بهترین شکل تمرین است که شامل حرکت همه عضلات بدن ما است. در برابر جریان شنا کنید تا مقاومت کافی در بدن شما ایجاد شود.

آهسته دویدن،  دویدن یک روش لاغری ساده

اگر در نزدیکی خانه خود پارک دارید یا یک مسیر مناسب آهسته دویدن، باید از آن استفاده کامل کنید. به جای اینکه خود را در یک اتاق با تهویه مطبوع و یک تردمیل حبس کنید، باید در هوای آزاد دویدن یا آهسته دویدن را امتحان کنید. اگر در نزدیکی ساحل زندگی می‌کنید، دویدن در ساحل می‌تواند واقعاً آرامش بخش باشد.

خانواده خود را در تمریناتتان بگنجانید

ورزش کردن به تنهایی می‌تواند خواب آور باشد. پس چرا مادر یا پدرتان را در تمرین خود دخیل نمی‌کنید؟ به آنها الهام دهید تا وزنشان را متناسب نگاه دارند. آنها را مجبور به انجام برخی تمرینات ورزشی کنید. گفته می‌شود وقتی در یک گروه ورزش می‌کنید، انرژی مثبت زیادی به گروه منتقل می‌شود.

یک روش لاغری ساده، ورزش و بازی کنید

کدام یک مورد علاقه شما در فضای باز است؟ ورزش یا بازی؟ ما در اینجا در مورد ورزش همگانی صحبت نمی‌کنیم. یا خود را در یک باشگاه ورزشی ثبت نام کنید یا فقط برخی از بچه ها را از همسایگی خود جمع کرده و یک بازی دو نفره بدمینتون انجام دهید. شما می‌توانید هر بازی را که دوست دارید بازی کنید. بازی با بچه ها ذهن شما را باز می‌کند در حالی که خود ورزش باعث می‌شود که شما متناسب باشید. حرکت بدن کلید اصلی تناسب اندام است. مشاغل نشسته، ما را از حرکات بدن محروم می‌کند. به همین دلیل است که بیشتر مردم از برخی از بیماری‌های مزمن رنج می‌برند.

روش لاغری ساده با دویدن
روش لاغری ساده با دویدن

5 روش لاغری ساده دیگر با استفاده از پیاده روی

در دهه هشتاد شمسی، این یک منظره عادی در صبح زود بود که مردم در حال دویدن و قدم زدن سریع در پارک‌ها بودند. پارک‌ها و پیاده رو ها همیشه مملو از افرادی بود که سعی می‌کردند وزن خود را متناسب نگاه دارند. اما این روزها حق پیاده روی اکثر خانم‌ها نادیده گرفته شده است. پارک‌ها دیگر با پرتوهای سلامتی در صبح شلوغ نیستند. جهل و کندی دلیل دیگری است که ورزش صبحگاهی نادیده گرفته می‌شود. این روزها بیشتر افراد برای متناسب ماندن وزنشان ترجیح می‌دهند به تردمیل و سایر تجهیزات ورزشی بدنسازی پناه ببرند. پیاده روی در پارک امروزه برای مردم به یک روش قدیمی تبدیل شده است. اما راه رفتن کاملاً بیهوده نیست. اگر این کار را به روش صحیح انجام دهید، می‌تواند باعث تناسب اندامتان شود. بنابراین اجازه دهید نگاهی به راه‌های موثرتر کردن روال پیاده روی بیاندازیم.

زندگی ما آنقدر شلوغ و دنیوی شده است که به سختی می‌توانیم برای هرگونه فعالیت بدنی وقت بیابیم. چه رسد به زمان، ما اصلاً احساس دلگرمی برای سرگرم کردن خود در هرگونه  برنامه ورزشی نداریم. این موضوع برای شما صادق است یا نه؟ بیشتر ما اکثر روزهایمان را در یک مکان در حال نشستن می‌گذرانیم. هنگام خرید از طریق تلفن‌های همراه، پیاده روی کردنمان بیشتر کاهش می‌یابد. دریافت همه چیز در محل مورد علاقه ما باعث شده تا به راحتی بسیار بی نظیری در دریافت هرگونه کالا یا خدمات دست یابیم. آیا فکر می‌کنید اینگونه نیست؟ آیا دلتان برای زمانی که از نظر جسمی فعال بودید تنگ شده است، اضافه وزن بودن نوع مسائلی که بعدا با آنها درگیر می‌شوید خود یک ضرورت سلامتی نیز خواهد داشت. اما نگران نباشید ما می‌توانیم آن زمان را برگردانیم. با 5 روش لاغری ساده دیگر با استفاده از پیاده روی می‌توانید وزن خود را متناسب کنید. ادامه مطلب را بخوانید!

اولین روش لاغری ساده، قدم زدن طولانی مدت

اگر دوست ندارید در ورزشگاه محصور شوید و تمرینات معمولی دیگر به شما انگیزه نمی‌دهد، می‌توانید به چیزی ساده مانند پیاده روی اعتماد کنید. می‌توانید پیاده روی را برای زمان استراحتتان در نزدیکی خانه یا پارک محل کارتان انجام دهید. با پیاده روی طولانی می‌توانید استقامت و عملکرد روزانه خود را بهبود بخشید. اگر محل کارتان در مسیری پیاده روی قرار دارد، می‌توانید پیاده به آنجا بروید. از اتومبیل یا مترو و هر وسیله نقلیه دیگری که قبلا با آن به محل کارتان می‌رفتیدصرف نظر کنید. همچنین می‌توانید بعد از صرف شام نیز، به پیاده روی آرامش بخش بروید.

بچه خود را با پای پیاده به مدرسه ببرید

اگر مدرسه  فرزند شما در نزدیکی خانه تان هست، می‌توانید کودک خود را پیاده به مدرسه ببرید. به جای استفاده از سرویس مدرسه، می توانید با کودک خود به مدرسه بروید. شما چربی و کالری خود را می‌سوزانید، بعلاوه صبح نیز هوای تازه دریافت خواهید کرد. هرگونه فعالیت بدنی در صبح شما را در طول روز فعال نگه می‌دارد.

پیاده روی را برای انجام کارهای خود ترجیح دهید

هنگامی که به بازار می‌روید تا از بقالی نزدیک خانه‌تان خرید کنید یا چیزهای کوچک دیگری از مغازه‌های اطراف خانه بخرید از این فرصت استفاده کنید، موافقم، که پیاده روی می‌تواند زمان زیادی  از وقت شما را بگیرد در حالی که ممکن است همان مسیر را با اتومبیل  بتوانید در چند دقیقه طی کنید با پای پیاده زمان بسیاری را باید صرف کنید. اما اگر دیدید پیاده روی برای شما خوب است. شما تصمیم بگیرید برای پیاده روی در خارج از خانه وقت بیشتری اختصاص دهید. بعلاوه، هزینه های اضافی را نیز می‌توانید پس انداز کنید.

یک روش لاغری ساده، پیاده روی خود را برنامه ریزی کنید

اگر بازار از خانه شما خیلی دور است و در هنگام انجام کارها قادر به راه رفتن نیستید، یک روز را تعیین کنید که صرفاً به برنامه پیاده روی خود اختصاص دهید. 30 دقیقه از روز شما برای ایجاد تغییرات قابل توجهی در وزن شما کافی خواهد بود. اگر در خارج از خانه خود پارک یا فضای باز ندارید، می‌توانید در بالای پشت بام خود نیز پیاده روی کنید.

به پیاده روی قدرتی بروید

بعد از شروع یک ماه پیاده روی آهسته، می‌توانید به برنامه پیاده روی سریع بپیوندید. اما بعد از یک ماه که به استقامت کافی رسیدید، می‌توانید وقت خود را در پیاده روی قدرتی سرمایه گذاری کنید. اگر بتوانید برخی از وقت های اضافی را از برنامه روزانه خود به پیاده روی  اختصاص دهید، می‌توانید سه بار در هفته یا بیشتر به پیاده روی بروید. یک پیاده روی با سرعت مناسب انرژی معادل 400 کالری در ساعت از شما می‌سوزاند، از این طریق می‌توانید تخمین بزنید وزنتان در آینده چه مقدار کاهش خواهد یافت.

سخن پایانی برای انواع روش لاغری ساده

امیدوارم که به اندازه کافی انگیزه داشته باشید تا بتوانید وقت و انرژی خود را روی پیاده روی برای رسیدن به تناسب اندام سرمایه گذاری کنید! با انگیزه بمانید، متناسب باشید!

https://khoobsurati.com/5-smart-ways-to-stay-fit-without-going-to-gym.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *