مردان‌، عشق و رابطه جنسی

در مطلب (مردان‌، عشق و رابطه جنسی) از مجله لیلی لند به موضوع رابطه مرد بودن با دو مقوله عشق و روابط زناشویی را برسی خواهیم کرد. خواندن این مقاله به خانوم‌ها توصیه می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید.

مردان‌، عشق و رابطه جنسی دقیقا به چه موضوعاتی اشاره دارد

مردان در مورد احساسات شان صحبت نخواهند کرد

ممکن است صحبت کردن درباره احساسات به طور غیرمستقیم برای مردتان راحت تر باشد. بهتر است از او بپرسید که او در یک آخر هفته چه کاری دوست دارد انجام دهد. یا آنچه او در اولین ملاقات با شما در مورد شما فکر کرد چه بوده است. پاسخ‌های او نشان می‌دهد که او چه احساسی به شما دارد.

مردان با عمل می‌گویند “من تو را دوست دارم”

برخی از مردان ترجیح می‌دهند احساس خود را از طریق اعمال و نه کلمات نشان دهند. مرد شما ممکن است با تعمیر کردن وسایل خانه‌، مرتب کردن حیاط یا حتی بیرون بردن سطل زباله و هر چیزی که دنیای شما را به مکانی بهتر تبدیل کند‌، “دوستت دارم” را به شما بگوید.

مردان جدی می‌گیرند

اکثر مردان ترس از شهرت دارند. اما شواهد نشان می‌دهد که مردان ازدواج را جدی می‌گیرند. آنها ممکن است تعهد بیشتر را به راحتی نپذیرند‌، زیرا معمولا می‌خواهند مطمئن شوند که برای یک رابطه خوب کاملا آماده هستند یا نه. در یک نظرسنجی در مورد مردان متاهل در حال حاضر‌، 90٪ می‌گویند که دوباره با همان زن ازدواج خواهند کرد.

او واقعاً در حال گوش دادن است

وقتی به حرف‌های کسی گوش می‌دهید‌، احتمالاً هر لحظه با “بله” یا “من می‌دانم” او را متوجه گوش دادن خود می‌کنید. این روش شما برای گفتن این موضوع است که “من گوش می‌کنم”. اما بعضی از مرد‌ها این کار را نمی‌کنند. فقط به این دلیل که یک مرد چیزی نمی‌گوید به این معنی نیست که او گوش نمی‌دهد. او ممکن است ترجیح دهد بی صدا گوش کند و به آنچه می‌گویی فکر کند.

عشق و رابطه جنسی
عشق و رابطه جنسی

فعالیت‌های مشترک از راه‌های ابراز علاقه مردان است

مردان روابط خود با همسران خود را با انجام کارها با یکدیگر‌، بیشتر از طریق اشتراک افکار یا احساسات‌، تقویت می‌کنند. برای بسیاری از مردان فعالیت‌هایی مانند ورزش و رابطه جنسی باعث می‌شود احساس نزدیکی بیشتری با همسر خود داشته باشند.

عشق و رابطه جنسی
عشق و رابطه جنسی

مردان برای خودشان به زمان احتیاج دارند

مردی که برای موتور سواری خود وقت می‌گذارد. یک نمونه بسیار خوب از این مثال است. در حالی که فعالیت‌های مشترک مهم هستند‌، مردان نیز برای خودشان به زمان احتیاج دارند. این که آیا مرد شما از گلف‌، باغبانی یا کار کردن در ورزشگاه لذت می‌برد‌، او را ترغیب کنید که به دنبال سرگرمی‌های خود برود، در حالی که شما وقت خود را می‌گذرانید. وقتی هر دو شریک فضایی برای پرورش فردیت خود دارند‌، باعث می‌شود رضایت بیشتری به یکدیگر بدهند.

مردان از پدران خود درس می‌گیرند

پدری که به پسرش آموزش می‌دهد که چگونه اصلاح کند.
اگر می‌خواهید بدانید که یک مرد در یک رابطه چگونه عمل خواهد کرد‌، با پدر او آشنا شوید. چگونگی ارتباط آنها با یکدیگر و نحوه ارتباط پدر با شریک زندگی خود می‌تواند یک پیش بینی به شما بدهد که چگونه این مرد با شما ارتباط برقرار می‌کند.

مردان از مسائل ناراحت کننده سریعتر از زنان می‌گذرند

زنان تمایل دارند تجربیات منفی را طولانی تر به یاد بیاورند و ممکن است احساس استرس‌، اضطراب یا غم طولانی داشته باشند. در مقابل‌، مردان احتمالاً در حوادث ناخوشایند سعی می‌کنند مسائل را به سرعت فراموش کنند و تمایل دارند با سرعت بیشتری به حالت عادی بازگردند. بنابراین در حالی که ممکن است هنوز بخواهید درباره مشکلات دیشب صحبت کنید‌، مرد شما قبلاً این موضوع را فراموش کرده باشد.

مردان در رابطه از نکات ظریف استفاده نمی‌کنند

مردان احتمالاً سیگنال‌های ظریف مانند صدا یا بیان صورت را از حالت شما دریافت نمی‌کنند. و به ویژه در تحقیقات ثابت شده است که آنها احتمالاً غم و اندوه را در چهره زنان به سادگی تشخیص نمی‌دهند. اگر می‌خواهید مطمئن شوید که مرد شما این پیام را دریافت می‌کند‌، مستقیما با او در مورد احساساتتان صحبت کنید.

مردها به قدردانی شما پاسخ می‌دهند

نشان دادن قدردانی ازمردان می‌تواند تفاوت زیادی در نحوه عمل آنها ایجاد کند. مطالعات نشان می‌دهد که پدران وقتی همسرشان ارزش دخالت آنها را در تربیت کودکان‌شان می‌دانند بسیار رفتار مثبتی از خودشان نشان می‌دهند.

مردان در مورد سکس بسیار فکر می‌کنند

خوب‌، بنابراین شاید این یکی مخفی نباشد. بیشتر مردان زیر 60 سال‌، و تنها یک چهارم از زنان‌، حداقل یک بار در روز به سکس فکر می‌کنند. و این همه چیز نیست. مردان تقریباً دو برابر زنان به سکس فکر می‌کنند و خیالاتشان بسیار متنوع است. آنها همچنین بیشتر از زنان در مورد رابطه جنسی گاه به گاه فکر می‌کنند. اما فکر کردن آنها معمولا مشکل ساز نیست.

مردان رابطه جنسی را مهم می‌دانند

این افسانه است که بیشتر مردان فکر می‌کنند رابطه جنسی فقط رابطه جنسی است. برای بسیاری از مردان‌، رابطه جنسی یک عمل بسیار مهم بین دو فرد متعهد است. و دقیقاً مانند اکثر خانم‌ها‌، در روابط متعهدانه‌، صمیمیت جنسی بیشترین رضایت بخشی جنسی را می‌یابند. یک دلیل این است که به روابط بلند مدت اعتقاد دارند و حتی در مواردی که از شریک جنسی خود در ظاهر ناراضی هستند هم به سختی سعی می‌کنند شریک جنسی خود را تغییر دهند.

مردان هنگامی‌که شما رابطه جنسی را شروع می‌کنید‌، آن را دوست دارد

زنی که صمیمیت را آغاز می‌کند. همه چیز را به شوهر خود می‌دهد.
اکثر مردها احساس می‌کنند که کسانی هستند که همیشه رابطه جنسی را آغاز می‌کنند. اما آنها همچنین دوست دارند که مورد نظر زنانشان قرار بگیرند و ای کاش شریک زندگی شان بیشتر اوقات شروع کننده رابطه باشد. خجالت نکشید که به مردتان اجازه دهید بداند که قصد رابطه جنسی دارید. شروع رابطه جنسی ممکن است برخی اوقات به رضایت هرچه بیشتر شما منجر شود.

مرد‌ها همیشه برای رابطه جنسی حاضر نیستند

مردان‌، علی‌رغم تعجب بسیاری از خانم‌ها‌، همیشه حاضر به رابطه جنسی نیستند. دقیقاً مانند زنان‌، مردان اغلب تحت تأثیر خواسته‌های خود‌، خانواده و مشکلات روزمره آماده رابطه نیستند. و استرس برای آنان یک مانع بزرگ در برابر میل جنسی آنها است. وقتی یک مرد می‌گوید‌، “امشب نه”‌، به این معنی نیست که او به شما علاقه خود را از دست داده است. این فقط به این معنی است که آن موقع نمی‌خواهد رابطه جنسی برقرار کند. این درمورد تمام مردان در سراسر جهان صادق است و مختص به نوع خاصی از نژاد و سرزمین خاص نیست این موضوع به این خاطر مطرح می‌شود که معمولا زنان فکر می‌کنند مردانشان در این مورد خاص با بقیه مردان دنیا فرق می‌کنند. این یک اشتباه است آنها فقط پسر بچه‌هایی هستند که در درون یک هیکل مردانه گیر کرده‌اند.

مردان دوست دارند از شریک زندگی خود لذت ببرند

لذت شما برای مرد مهم است. اما او نمی‌داند چه می‌خواهید‌، مگر اینکه به او بگویید. خیلی از خانم‌ها احساس ناراحتی می‌کنند در مورد آنچه دوست دارند و دوست ندارند صحبت کنند. اگر بتوانید به روشنی به او بگویید که چه چیزی در رابطه برای شما جذاب تر است‌، او گوش می‌دهد. زیرا او می‌داند اگر احساس خوبی داشته باشید احساس خوبی خواهد کرد. با مردانتان در هنگام رابطه صحبت کنید در شمان هم نگاه کنید سعی کنید یک تجربه مشترک با هم داشته باشید او حتما به شما گوش فرا میدهد فقط بگویید چه می‌خواهید واضح و صادق باشید چیزی برای پنهان کردن نیست.

اکثر مردها اضطراب عملکرد دارند

اکثر آقایان‌، به خصوص در سنین بالا‌، اضطراب عملکرد دارند. مرد شما ممکن است نگران بدن‌، و استقامت خود باشد. اگر بتوانید به او کمک کنید تا آرامش و تمرکز خود را روی لذت‌های لحظه بگذارد‌، رابطه جنسی کمتر استرس زا خواهد شد.

عشق و رابطه جنسی
عشق و رابطه جنسی

مردان ممکن است گمراه شوند

اگر مردی در روابط خود احساس دوست داشتن و قدردانی نکند‌، ممکن است برای جلب رضایت به جاهای دیگر برود. برای یک مرد‌، این ممکن است به معنای سرگرم کردن خود در محل کار باشد. دیگری ممکن است در ورزش‌ها یا بازی‌های ویدیویی و حتی تماشای فیلم و تلویزیون به صورت افراطی غرق شود. و بعضی از مردان تقلب می‌کنند. برای جلوگیری از این امر‌، شرکا برای رفع نیازهای یکدیگر باید همکاری کنند.

او به تو واگذار شده است

اکثر آقایان می‌دانند که هرچه رابطه طولانی مدت تر بماند‌، چیزهای زیادی برای از دست دادن وجود دارد و نه فقط یک شکست عشقی‌، بلکه کل زندگی که شما با هم ساخته اید در خطر خواهد بود. اگر شما مایل به تلاش برای تقویت ازدواج خود باشید‌، احتمالاً مرد شما نیز به احتمال زیاد این تمایل را دارد.

سخن آخر

مردان اکثر موجودات پیچیده‌ای نیستند و برای بسیاری از زنان حتی پیچیده‌ترین مردان هم راحت به نظر خواهند آمد درک کردن آنها نیز چندان سخت نیست. مردان از روابط پیچیده فرار می‌کنند و دوست دارند همه چیز ساده و مستقیم باشد یک نمونه مثال این است که در هنگام پیدا کردن وسایلشان اکثر اوقات با مشکل مواجه هستند و همه چیز اگر در نگاه اول در جلوی چشمانشان باشد آن را می‌بینند و اگر در نگاه اول آنجا نبود دیگر پیدا کردن آن چیز برای آنها مساوی با فتح یک قله است. این مهم است که مردان بدانند زنان از آنها چه انتظاری دارند حتما مطمئن شوید مردتان متوجه آنچه می‌خواهید شده است. به یاد داشته باشید که آنچه شما با دوستانتان در روابط زنانه به آنها توجه می‌کنید برای مردان چندان قابل درک نیست. در نهایت برای یک رابطه خوب و لذت بخش با همسرانتان آنها را باید درک کنید به سبکی که آنها هم می‌دانند و برای دریافت محبتشان از آنها مسئولیت بخواهید خواهید فهمید که چقدر شما را دوست دارند.

منابع:

https://www.webmd.com/sex-relationships/ss/secrets-guys-wish-you-knew

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *