انجام 5 حرکت ورزشی ساده برای حفظ سلامتی در زمستان

پیاده روی روزانه

امروز در مجله لیلی لند بخوانید؛ ماه‌های زمستان عمدتا باعث تنبلی، حتی در افراد فعال می‌شود. اما اگر به طرز معقولی فکر کنید، زمستان‌ها بهترین زمان برای تمرین و بدست آوردن جسمی سالم هستند. به این دلیل است که هنگام ورزش در زمستان، لازم نیست نگران بیش از حد عرق کردن و خستگی باشید. هوا به نفع شماست و می‌توانید از آن نهایت استفاده را ببرید. حتی اگر نمی‌توانید روال کامل ورزش را انجام دهید، می‌توانید برخی از تمرین های اصلی را انجام داده و برای حفظ سلامتی در زمستان آماده شوید. امروز در مجله لیلی لند 5 تمرین برتر برای حفظ سلامتی در زمستان ها ارائه شده است.

یوگا ورزشی مفید برای حفظ سلامتی در زمستان

نه تنها افراد مسن بلکه بسیاری از افراد میانسال با ورود به فصل زمستان درد مزمن در مفاصل را تجربه می‌کنند. اما کسانی که به طور مرتب یوگا انجام می‌دهند، از هیچ دردی شکایت نمی‌کنند. یوگا به حفظ تحرک مفاصل و بهبود گردش خون کمک می‌کند. همچنین به از بین بردن درد مفاصل سفت و سخت کمک می‌کند. بنابراین حرکت بسیار روان و بدون درد انجام می‌شود. زنانی که یوگا را در یک کلاس تمرین می‌کنند، از یکدیگر انرژی گرفته و  همچنین روحیه بهتری نیز پیدا می‌کنند.

طناب زدن مرتب

این یک تمرین کامل بدن است و فقط چند دقیقه طول می‌کشد. بنابراین، اگر شما یکی از آن دسته از افرادی هستید که احساس می‌کنید خیلی تنبل هستید که صبح از خواب بلند شوید و به سالن ورزشی بروید، می‌توانید به جای آن طناب را انتخاب کنید. این یک تمرین قلبی عالی است و به شما در کم کردن وزن زمستانی کمک خواهد کرد. با پمپ شدن ضربان قلب، گردش خون در بدن را بهبود می‌بخشد. اما اگر درد مفاصل دارید از این تمرین خودداری کنید.

پیاده روی روزانه
حفظ سلامتی در زمستان

اسکوات پا برای حفظ سلامتی در زمستان

اسکوات یکی از بهترین تمرینات پا است. تنها چیزی که باید هنگام انجام اسکوات به خاطر داشته باشید، حفظ وضعیت مناسب است. وضعیت نامناسب ممکن است منجر به آسیب شود و شما نمی‌توانید از مزایای آن بهره مند شوید. چندین آموزش در ویدئو‌های مربوط به این ورزش در اینترنت وجود دارد که از آنجا می‌توانید تکنیک و وضعیت مناسب را یاد بگیرید. هنگامی که شما اسکوات را منظم انجام دهید، می‌توانید وزن بیشتری کم کنید.

کرانچ شکم

اگر واقعاً می‌خواهید بدون انجام زیاد کار، تمام بدن خود را تمرین دهید، پس کرانچ شکم را امتحان کنید. هنگامی که شما تا به حال کرانچ را انجام نداده اید، در ابتدا ممکن است شبیه یک تمرین بسیار آسان به نظر برسد. اما پس از شروع کار، خواهید فهمید که این تمرین چقدر شدید است. انواع کرانچ‌ها اساساً در تقویت مرکز بدن و پشت کار می‌کنند. از آنجایی که شما تمام وزن بدن خود را روی دست و پاها نگاه می‌دارید، آنها نیز در حین تمرین قدرتمند می‌شوند.

کرانچ ستاره‌ای

بسته به نوع کرانچی که انجام می‌دهید عضلات مختلفی کار می‌کنند. عضلات هدفمند عضلات اصلی، سه سر ران و دلتوئید هستند. اگر شما در حال انجام یك کرانچ هستید، مناطق هدفمند شانه، قفسه سینه، پشت و بازوها و غیره است. اگر مبتدی هستید باید از یو پی اس های شیب دار شروع کنید و به آرامی به نسخه های اصلاح شده تر آن بروید.

https://khoobsurati.com/top-5-exercises-to-keep-you-healthy-this-winter.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *