تونیک‌های خانگی برای پوست زیبا از طب هندی

تونیک‌های خانگی برای پوست زیبا

با توجه به فصل سرما و نزدیک شدن به مناسبت‌های جشن و شادی بار دیگر در مجله لیلی لند راه‌کارهایی را برای شما در نظر گرفتیم که با در نظر گرفتن و انجام آن‌ها، می توانید در میان برنامه های پرشور و مهمانی های خود، بهترین حالت پوست خود را تجربه کنید، زیرا مطئن هستیم در زمان نزدیک شدن به مراسم ها؛ استرس هم بیشتر خواهد شد و این استرس قطعاً نمی‌تواند برای پوست ضعیف شما مفید باشد! پس بدنیست از تونیک‌های خانگی برای پوست زیبا از طب هندی کمک بگیرید.

سال 2020 را می توان با خیال راحت سال سم زدایی و پاک کننده های مختلف نامید؛ زیرا دیگر می‌توان از اثرات انواع آب میوه ها و سبزیجات گرفته، تا انواع روش‌های پاکسازی که فقط توسط مرکبات انجام می‌شود، کاملا مطمئن بود. همه ما، امیدوار هستیم دست كم يكي از اين پاكسازي‌ها به ما كمك كنند تا وزن خود را از دست بدهيم، پوست خود را پاك كنيم، بدن را سم‌زدايي كنيم، سرحال‌تر شويم، از راديكال هاي آزاد و انواع این بلایا خلاص شويم.

اما چگونه بسیاری از این تونیک‌های خانگی برای پوست زیبا به طور واقعی موثر هستند؟

متخصصان پوست و پزشکان ادعا می‌کنند که آب میوه‌ها، به خصوص آب میوه‌های سبز برای کبد و پوست بسیار عالی هستند، به شرط آنکه همه آنها را بیرون تهیه نکنید و از بقیه مواد رژیم خود غافل نشوید. همیشه رژیم غذایی سرشار از میوه، سبزیجات و فیبر را دنبال کنید و آن را با اثرات فوق العاده ورزش تکمیل کنید تا بهترین نتیجه را ببینید.

امروز در این مجله راه‌کارهایی برای پوست و بدن شما وجود دارد که مطمئناً اثر خواهند کرد!

توجه داشته باشید در برخی از موارد؛ مانند زمانی که باردار هستید مصرف میوه‌ها و سبزیجات هم کاملا بی‌خطر نخواهند بود، به عنوان مثال برخی از ترکیبات مواد موجود در میوه‌ها، مانند آناناس باعث انقباضات رحمی می‌شود پس آنها را از سبد غذایی خود کنار بگذارید، یا اگر مبتلا به دیابت بارداری شده‌اید، قند میوه‌ها را نادیده نگیرید و یا اگر سابقه آلرژی یا بیماری خانوادگی دارید برخی از میو‌ها و ترکیبات آنها می‌تواند این علائم را در شما تشدید کند، پس برخی از آب میوه ها را مصرف نکنید. همیشه قبل از امتحان کردن آنها ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

آب سیب، چغندر ، هویج و زنجبیل یک نسخه کامل است

این آب میوه مرکب، نوشیدنی بسیار مؤثر و در عین حال کاملاً خوشمزه است، که به تنهایی کاملاً شیرین است (نیازی به شیرین کننده) و به هیچ وجه ناخوشایند نیست. انتظار می‌رود طی یک هفته از نوشیدن این آب میوه، تغییرات مثبتی را در پوست خود مشاهده کنید.
این آب میوه در هر ساعت از روز قابل نوشیدن است ، اما در صبح ها یا به عنوان میان وعده نیمه روز، بهتر عمل می‌کند. زنجبیل یک ماده معجزه آسا است، که می‎توانید آن را در صبحانه خود اضافه کنید. ضد التهاب است، از سرطان جلوگیری می‌کند، درد را کاهش می‌دهد و همچنین نقش مهمی در کاهش وزن دارد. سیب به عنوان سم زدایی سیستم شما شناخته شده است و همچنین مقدار فیبر مورد نیاز را در رژیم غذایی شما تأمین می‌کند. هویج منبع عالی بتاکاروتن است، و از پوست شما در برابر آفتاب سوختگی محافظت می‌کند و در نتیجه پوست کاملا غنی می‌شود؛ ویتامین A موچود در چغندر، که زخمهای دستگاه گوارش را درمان می‌کند و به شرایط پوستی مانند پوسته پوسته شدن پوست کمک می‌کند.

تونیک‌های خانگی برای پوست زیبا
تونیک‌های خانگی برای پوست زیبا

مواد مورد نیاز برای تهیه این آب میوه:

  • چغندر – ½ چغندر
  • هویج – 3 عدد متوسط ​​یا 2 عدد بزرگ
  • سیب – 1 عدد متوسط
  • زنجبیل – حدود یک تکه4 تا 5 سانتی (می‌توانید از پودر زنجبیل خشک نیز استفاده کنید، اما تازه تازه بهتر عمل می‌کند)

تمام مواد را در یک مخلوط کن یا آب میوه گیری، آب گرفته و سپس بنوشید.

نوشابه سبز اکسیر جوانی

این آب میوه حاوی تمام سبزیجات برگ دار است، که برای سم زدایی سیستم شما بسیار عالی کار می‌کنند. این ترکیب حاوی ترکیبی از آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها است، که مکمل‌های فوق العاده‌ای برای بدن و پوست هستند. این یک نوشیدنی پر انرژی و عالی است که به عنوان جایگزین وعده غذایی در صبح می‌توان در نظر گرفت، زیرا به اندازه کافی شما را احیا و آماده می‌کند تا یک شروع شگفت انگیز برای روز خود داشته باشید!

تونیک‌های خانگی برای پوست زیبا
تونیک‌های خانگی برای پوست زیبا

مواد مورد نیاز برای تهیه این آب میوه:

  • کرفس – 2 ساقه
  • اسفناج – 2 دسته کوچک تازه (کاملا آن را ضدعفونی نمایید)
  • سیب سبز – 1 عدد متوسط
  • آناناس – چند مکعب (اختیاری)
  • آب لیمو – 1 قاشق غذاخوری

تمام مواد لازم را خرد کرده و آن را با آب لیمو مخلوط کنید. سپس آنرا سریع هم بزنید و بنوشید.
بهتر است این آب میوه را با معده خالی مصرف نمایید، جایگزین اولین چیزی که در صبح می‌خورید.

توصیه نمی‌شود بیش از 10-15 روز این تونیک‌ها را به صورت طولانی بنوشید. ده روز در ماه را به عنوان سم زدایی انتخاب کنید، و این موارد را در آن دوره بنوشید. در این مدت مصرف کربوهیدرات و غذای سرخ شده خود را محدود کنید، تا بدنتان راحت‌تر بتواند خود را سم زدایی کند.

در طول بقیه ماه نیز، یک وعده غذایی سالم و متعادل را دنبال کنید ایرادی ندارد اگر در یک یا دو وعده غذایی تقلب کنید. زیبا به نظر رسیدن و احساس خوب نیاز به فداکاری و تداوم دارد؛ این اصول را دنبال کنید و نتایج را سریعتر از آنچه فکر می‌کنید، مشاهده خواهید کرد.

منابع:

https://desibeautyblog.com/skincare/homemade-supertonics-for-beautiful-skin/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *