روش تهیه لوسیون ضد پیری پوست دور چشم در خانه

روش تهیه لوسیون ضد پیری پوست دور چشم در خانه

آیا احساس می کنید پوست اطراف چشم شما به تقویت بیشتر نیاز دارد؟ آیا به نظرتان می رسد که هر روز پوستتان بیشتر و بیشتر چروک می شود؟ چطور می شود این وضعیت را بهبود بخشید؟ با این مطلب مجله مرکز لیزر و زیبایی دی‌کلینیک میرداماد همراه باشید، با دستور تهیه یک لوسیون ضد پیری پوست دور چشم در خانه.

اگر پول زیادی برای خرید کرم چشم های گرانقیمت (که به نظر فانتزی هستند، اما اغلب پر از مواد شیمیایی تند و زننده هستند) سرمایه گذاری می کنید، ما یک راه حل مکمل ارزان، موثر و از همه مهم تر طبیعی را به شما پیشنهاد می کنیم! پس آماده آشپزی باشید. البته این بار قرار است با هم یک لوسیون ضد پیری پوست دور چشم درست کنیم.

دستور تهیه لوسیون ضد پیری پوست دور چشم در خانه

  • 5 قاشق غذاخوری روغن آرگان
  • 2 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
  • 3 قاشق غذاخوری روغن ویتامین E
  • ظرف شیشه ای 100 میلی لیتری
  • یک قاشق چوب کوچک

همانطور که می دانید روغن نارگیل در دمای اتاق کاملا جامد است. پس ابتدا آن را در ظرف شیشه ای ریخته و با حرارت بسیار ملایم ذوب کنید. روغن نارگیل با دمای خیلی خیلی کمی ذوب می شود (حتی در حد گرمای کف دست) پس بهتر است مراقب باشید که بیش زا حد به آن حرارت ندهید. سپس (بدون وجود حرارت) روغن آرگان و روغن ویتامین E را به ظرف اضافه کنید و دست کم یک دقیقه به خوبی مخلوط کنید تا کاملا با هم مخلوط شده و یکدست شوند.

تمام شد. لوسیون شما آماده است. بگزارید کاملا سرد شود و سپس درب ظرف شیشه ای را ببندید.

برای نگهداری طولانی مدت لوسیون بهتر است آن را در یخچال نگه داری کنید.

همچنین بهترین شکل استفاده از این لوسیون ضد پیری پوست دور چشم استفاده از آن هنگام صبح و عصر و بعد زا شستشوی پوست است. همچنین اگر از تونر استفاده می کنید، استفاده از این لوسیون بعد از تونر را نیز پیشنهاد می کنیم.

مزایای استفاده از لوسیون ضد پیری پوست دور چشم

ویتامین E (توکوفرول) موجود در این لوسیون یک آنتی اکسیدان قوی است؛ که سلول های زنده را در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کند. حتما می دانید که علت اصلی پیری زودرس و ظهور لکه های پیری همین رادیکال های آزاد هستند.

ویتامین E با بهبود رشد سلول های جدید، بهبود زخم را تسریع می کند. به خصوص هنگامی که زخم ها از طریق آکنه یا سوختگی ایجاد می شود. این ماده همچنین برای پوست های خشک و حساس بسیار فوق العاده است. زیرا آن را هیدراته کرده و در مقابل عوارض محیطی محافظت می کند و در همان زمان انعطاف پذیری و استحکام \,sj را بهبود می بخشد.

روغن نارگیل دوست داشتنی ترین روغن در لوسیون های پوست است. کل تیم ما هم این روغن را دوست دارند.

روغن نارگیل پوست شما را فوق العاده صاف و نرم می کند! با توجه به بافت مخملی مانند و به راحتی پخش شدنش روی پوست، استفاده از آن لذت بخش است. بزرگترین مزیت روغن نارگیل ایجاد لایه محافظ روی پوست است که باعث مسدود شدن آب در پوست می شود. به همین دلیل است که آن را یکی از بهترین مرطوب کننده های طبیعی نیز می دانند.

روغن آرگان (در بعضی فرهنگ ها به نام طلای مایع شناخته می شود) اکسیری نهایی، برای تهیه لوسیون ضد پیری پوست است. این روغن باعث تجدید رشد سلول های پوستی و محافظت از آنها می شود. این روغن روند روند پیری را به شدت کند می کند، چین و چروک های را کاهش می دهد، وضعیت کلی پوست را بهبود می بخشد و جلوه ای سالم و زیبا به پوست می دهد. روغن آرگان غنی از اسکوالن است. اسکولن آنتی اکسیدانی قوی است که به راحتی به پوست نفوذ می کند، آن را از درون تقویت می کند و سلول های آن را نسبت به آسیب های خارجی، مقاوم می کند.

فکر می کنم حالا متوجه شده باشید که ترکیب این سه روغن، چه معجون شفابخشی را برای شما آماده خواهد کرد. امیدورام از این مطلب استفاده کافی را ببرید.

همینطور اگر شما هم طرز تهیه لوسیونی را برای جلوگیری از پیری پوست می دانید، آن را با ما در میان بگذارید.

اینفوگرافیک روش تهیه لوسیون ضد پیری پوست دور چشم در خانه

اینفوگرافیک روش تهیه لوسیون ضد پیری پوست دور چشم در خانه
اینفوگرافیک روش تهیه لوسیون ضد پیری پوست دور چشم در خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *