اسرار مراقبت از پوست به سبک شرقی

اسرار مراقبت از پوست به سبک شرقی

در مطلب (اسرار مراقبت از پوست به سبک شرقی) از مجله لیلی لند با عناوینی اینچنینی رو به رو خواهیم بود: بهترین روال مراقبت از پوست به سبک ژاپنی، تمیز کردن پوست چرب به سبک کره‌ای، مهمترین اسرار مراقبت از پوست زیبای زنان کره‌ای چیست؟، 5 روش موثر برای مرطوب کردن پوست به سبک کره‌ای، در ادامه با ما همراه باشید.

اسرار مراقبت از پوست به سبک شرقی

بسیاری از خانم‌ها نمی‌دانند انتخاب یک روال مناسب برای مراقبت از پوست برای حفظ ایمنی پوست بسیار مهم است و از بین زیباترین پوست‌ها در سراسر جهان، پوست زنان ژاپنی در رتبه نخست است که پوستشان از صافی خاصی برخوردار هست و این به دلایل زیادی است که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره می‌کنیم.

  • پوست را تمیز کنید: زنان ژاپنی پوست خود را در دو مرحله تمیز می‌کنند:

مرحله اول: از بین بردن کثیفی و آرایش: زنان ژاپنی ترجیح نمی‌دهند از دستمال کاغذی برای از بین بردن آرایش استفاده کنند، زیرا آنها را عامل اصلی گسترش میکروب ها بر روی صورت می‌دانند، بنابراین آنها از پاک کننده‌ای استفاده می‌‍کنند که شامل روغن‌ها باشد، روغن تمیز کننده را روی یک پنبه قرار داده و به آرامی کثیفی و آرایش را با یک حرکت صعودی برطرف می‌کند.

مرحله 2: آنها از انواع شستشوی سنتی صورت استفاده می‌کنند که متناسب با پوست آنها است، که از آن برای از بین بردن کثیفی و باقی مانده گرد و غبار و تمیز کردن عمیق پوست استفاده می‌شود.

  •  لایه برداری از پوست

زنان ژاپنی به طور منظم پوست خود را لایه برداری می‌کنند، زیرا آنها به خوبی از اهمیت لایه برداری برای خلاص شدن از تجمع پوست مرده آگاه هستند و به کاهش منافذ باز کمک می‌کنند و به طور کلی پوست هر روز نیازی به لایه برداری ندارد، دو بار در هفته کافی است و هر چیزی بیش از آن اغراق آمیز است و ممکن است باعث تحریک پوست شما شود. در این راستا، ژاپنی‌ها یک ماده طبیعی لایه بردار مانند محصولات دارای شکر یا پوست برنج را انتخاب می‌کنند.

  •  استفاده از تونر روی پوست

پاک کردن و لایه برداری از پوست ممکن است تعادل pH پوست شما را تغییر دهد و این می‌تواند منجر به مشکلاتی از جمله پوست تحریک شده و آکنه شود، اما استفاده از تونر به بازگرداندن تعادل pH پوست کمک می‌کند و تونر همچنین در جذب ویتامین‌ها که مورد نظر شماست کمک می‌کند.

  • ویتامینه کردن

بین تونر و سرم است و زنان ژاپنی تمایل به استفاده از آن دارند. و به مرطوب شدن پوست و جوانسازی سلول‌ها برای ظاهری جوان تر کمک می‌کند. شما می‌توانید با توجه به مشکلات پوستی از جمله خشکی، قرمزی یا خطوط ریز انواع مختلفی را انتخاب کنید!

  • سرم حاوی مواد فعال زیادی است و برای هرگونه مشکل پوستی مناسب است!

شما می‌توانید با توجه به مشکلات پوستی، آن را با سرم مخلوط کنید، اگر از خطوط ریز نگران هستید، می‌توانید از سرم‌هایی استفاده کنید که خطوط ریز را درمان می‌کند استفاده کنید.

  • کرم چشم را بمالید

آیا می‌دانید که هیچ گونه غده چربی در اطراف چشم شما برای تولید روغن‌های طبیعی وجود ندارد، بنابراین برای حفظ رطوبت پوست و محافظت از آنها در برابر چین و چروک، پف و دایره‌های تیره، لازم است از کرم چشم در این منطقه استفاده شود.

  • پوست را مرطوب کنید

ممکن است برخی از انواع پوست برای مرطوب کردن پوست به بیش از یک تونر زد آکنه نیاز داشته باشند، بنابراین زنان ژاپنی از نقش مرطوب کننده‌های سنگین در مرطوب کردن پوست به ویژه در فصل زمستان غافل نیستند. نوع پوست شما هر چه باشد، روال مراقبت از پوست ژاپن به شما چهره‌ای بی نقص، تازه و درخشنده می‌بخشد.

اسرار مراقبت از پوست به سبک شرقی
اسرار مراقبت از پوست به سبک شرقی

تمیز کردن پوست چرب به سبک کره‌ای

اغلب فرآیند تمیز کردن پوست، برای خانم‌هایی که پوست چرب دارند، استرس زا است، از ابتدا با انتخاب محصولات تمیز کننده متناسب با نوع پوست و از طریق روش تمیز کردن با محصولاتی که نیاز به استفاده از مرطوب کننده بعد از تمیز کردن یا عدم استفاده از آن دارند شروع کنید، ما تأثیر آنها را ردیابی کرده و به روشی رسیده‌ایم که زنان کره‌ای جدید برای تمیز کردن پوست چرب خود استفاده می‌کنند.

راز این روش پاکسازی پوست در دو مرحله متوالی است:

مرحله اول: تمیز کردن پوست‌های روغنی با لوسیون حاوی روغن

بله آنچه می‌شنوید صحیح است، پوست روغنی و لوسیون حاوی روغن، زیرا این روش به شما کمک می‌کند تا ناخالصی‌های حاوی روغن را از بین ببرید و اثری از آرایش و گرد و غبار را که به راحتی با یک شستشو که فاقد روغن باشد، از بین ببرید. اما تمرکز باید روی خلاص شدن از شر روغن اضافی بعد از تمیز کردن پوست در مرحله اول باشد. از طرف دیگر، از خشونت با پوست خود بر حذر داشته باشید تا هیچ گونه سوزش و قرمزی را که نیازی به آن ندارید ایجاد کنید.

مرحله دوم: تمیز کردن پوست‌های روغنی با آب

در این حالت ناخالصی‌های مبتنی بر آب را از بین می‌برید، زیرا پاک کننده‌های مستقر در آب جذب ناخالصی‌های مبتنی بر آب می‌شوند و این به از بین بردن کثیفی‌هایی که هنوز ممکن است بعد از تمیز کردن با روغن روی پوست بماند کمک می‌کند. نکته خوب این است که برای تمیز کردن پوست با یک ماده پاک کننده مبتنی بر آب، فقط باید پوست خود را با آب ولرم مرطوب کنید و سپس لیمو را در کف دست خود قرار دهید. سپس صابون را روی پوست خود پخش کرده و حدود 30 ثانیه در حرکات دایره ای به سمت بالا ماساژ دهید. سپس پوست را با آب ولرم بشویید. و سپس به شما توصیه می‌کنیم برای پوست‌های روغنی از سرم و مرطوب کننده استفاده کنید. این روش جدید تمیز کردن پوست‌های روغنی، با استفاده از یک ماده پاک کننده و پاک کننده روغنی است که به شما پوست تمیز و بی عیب و نقص می‌بخشد و باعث ترمیم تعادل پوست و کاهش ترشح روغن و در نتیجه کاهش منافذ گسترده و آکنه می‌شود.

منابع:
https://www.bashartek.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *