روش های لایه برداری صورت در زمستان

روش های لایه برداری صورت در زمستان

روش های لایه برداری صورت به طور کلی متفاوت است، اما به طور خاص در زمستان فرصتی است برای به دست آوردن نتایج چشمگیر، بنابراین امروز ما در مجله لیلی لند به دنبال روش‌های مختلف لایه برداری صورت خواهیم بود، تا یکی از مواردی را که مناسب شماست؛ بعد از مشورت با متخصص پوست انتخاب کنید.

لایه برداری صورت در زمستان با مواد طبیعی

لایه برداری صورت با مواد طبیعی بی خطر و ارزان است و می‌توان آن را در خانه با تمام سادگی تهیه کرد، بنابراین ما 4 دستور العمل طبیعی برای لایه برداری صورت را، برای شما انتخاب کردیم.

آب لیمو و شکر قهوه ای

مقدار مساوی آب لیمو را به شکر قهوه ای اضافه کرده و صورت خود را به مدت 5 دقیقه با آن مالیده و سپس به مدت 20 دقیقه آن را بگذارید بماند، پس از آن صورت خود را با آب سرد بشویید و کمی گلاب را روی آن بپاشید.

ماسک گوجه فرنگی و شکر برای از بین بردن لکه‌های صورت به طور طبیعی

گوجه فرنگی ها را به خلالی خرد کنید، سپس روی هر برش یک پیمانه شکر بریزید و صورت خود را به مدت 5 دقیقه با آن مالش دهید و سپس 20 دقیقه استراحت کنید، پس از آن صورت خود را با آب ولرم بشویید.

آرد نخود و مخلوط گلاب

یک قاشق غذاخوری آرد نخود را با یک قاشق گلاب مخلوط کنید و صورت خود را به مدت 5 دقیقه با این مخلوط مالش دهید، سپس به مدت 20 دقیقه آن را بگذارید بماند و بعد صورت خود را با آب سرد بشویید.

قهوه، روغن زیتون و عسل ارگانیک

یک قاشق غذاخوری روغن زیتون را با یک قاشق قهوه و مقداری عسل طبیعی خوب مخلوط کنید و سپس صورت خود را به مدت 5 دقیقه با آن مالش دهید و به مدت 20 دقیقه آن را بگذارید بماند و بعد صورت خود را با آب ولرم بشویید.

لایه برداری با کرم

طیف گسترده ای از کرم های لایه برداری در بازار وجود دارد، اما شما باید با پزشک خود مشورت کنید و او بهترین ها را برای شما تجویز می‌کند، اگر پوست شما چرب است و دارای آکنه است، می‌توانید کرمی را انتخاب کنید که درصد زیادی اسید سالیسیلیک دارد.

اما اگر رنگدانه تیره و اثرات جوش و زخم ها شما را عصبی کرده است، در اینجا پزشک شما می‌توان یک کرم اسکراب که حاوی اسید تریکلرواستریک است، تجویز کند. که برای از بین بردن لکه های تیره در صورت، به طور کنترل شده کار می‌کند و در صورت اطمینان از مقدار مجاز کرم لایه برداری، به آرامی کرم را بر روی صورت بکشید و سعی کنید ضمن جلوگیری از ورود کرم به ناحیه اطراف چشم و ناحیه سوراخ بینی و دهان، تمام قسمت صورت را پر کنید.

روش های لایه برداری صورت در زمستان
روش های لایه برداری صورت در زمستان

لایه برداری صورت با تکنولوژی لیزر

لایه برداری با لیزر برای از بین بردن سلولهای آسیب دیده از سطح پوست صورت و ترمیم قسمت آسیب دیده پوست اعم از آکنه، رنگدانه، جوش یا حتی جوشک و ملاسما است. لایه برداری با لیزر همچنین باعث بهبود کیفیت و بافت پوست می‌شود و به آن طراوت و شادابی می‌دهد. اثر لیزر در صورت برای از بین بردن جای زخم های آکنه و حفره های عمیق بسیار مناسب است، نقش عمیق تر نقش لیزر Fraxel از اهمیت بالایی برخوردار است و 60 تا 70 درصد در کاهش حفره های پوستی با کمک این روش‌ها درمان می‌شود.

لایه برداری صورت در زمستان با اسیدهای میوه

این روش به هیچ وجه در تابستان مطلوب نیست، زیرا قرار گرفتن در معرض آفتاب ممکن است بعد از استفاده از آن منجر به سوختگی های وسیعی شود، این یک روش لایه برداری است، که به اجزای استفاده شده در آن بستگی دارد تا لایه های بیرونی پوست را توسط اسید موجود در میوه هایی مانند نارنگی، لیمو، پرتقال و انار… خارج کنید. جلسات هفتگی است و ممکن است شما 3 تا 5 جلسه در هفته زمان نیاز داشته باشید. این روش در مقایسه با لایه بردار لیزری و مخلوط های طبیعی با هزینه خیلی کم ​​در نظر گرفته می‌شود.

در پایان با توجه به فصل مورد نظر و نزدیک شدن به بهار، به شما توصیه می شود از این فصل برای جوان سازی و تقویت پوست خود، به شکلی متناسب با پوست خود استفاده کنید.

منابع:
https://www.bashartek.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *