شکر قهوه ای برای لایه برداری پوست

شکر قهوه ای برای لایه برداری پوست

شکر یکی از نرم کننده‌های عالی طبیعی پوست است و جایگزین مناسبی برای لایه بردارهای گران قیمت است که در بازار وجود دارد و امروز ما در مجله لیلی لند به طور خاص در مورد شکر قهوه ای برای لایه برداری پوست صحبت خواهیم کرد.

شکر قهوه ای چیست

شکر قهوه ای همان قند خوراکی است که فقط یکبار فرآوری شده است و این شکر حاوی 5-10٪ ملاس است که باعث قهوه ای شدن آن می‌شود و بوی آن با قند سفید و بافت مرطوب آن متفاوت است و شایان ذکر است که این ماده حاوی فیبر و مواد مغذی مورد نیاز بدن است.

فواید شکر قهوه ای برای پوست

  • برای لایه برداری عمیق پوست انجام می‌شود.
  • به بازسازی سلولهای پوستی کمک می‌کند.
  • باعث افزایش نرمی و شادابی پوست می‌شود.
  • به خلاص شدن از شر پوسته پوسته ها در زانو و قوزک پا کمک می‌کند.

تفاوت شکر قهوه ای و قند سفید

شکر قهوه ای حاوی ملاس است در حالی که شکر سفید فاقد ملاس است، هر دو نوع به منظور لایه برداری پوست و از بین بردن پوست مرده قابل استفاده هستند، اما تفاوت بین لایه برداری با استفاده از شکر سفید و شکر قهوه ای در این است که شکر سفید به سفت شدن پوست و خلاص شدن از چین و چروک‌ها کمک کرده و شکر قهوه ای کمک می‌کند، تا باکتری ها و گرد وغبار را از سطح پوست جدا کرده و همچنین رطوب کافی به آن می‌رساند.

شکر قهوه ای برای لایه برداری پوست
شکر قهوه ای برای لایه برداری پوست

دستور العمل هایی با شکر قهوه ای برای لایه برداری پوست

شکر قهوه ای و عسل برای لایه برداری پوست

به 2 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای، 2 قاشق غذاخوری عسل و چند قطره روغن گل یاس اضافه کنید، بعد از آن پوست را با مخلوط فوق با حرکات دایره‌ای و به آرامی ماساژ دهید و سپس پوست را با آب گرم بشویید.

شیر وشکر قهوه ای برای از بین بردن لکه پوست

شیر و شکر قهوه ای را به شکل خمیر مخلوط کنید، سپس پوست را برای مدت چند دقیقه با مخلوط فوق به آرامی ماساژ دهید و سپس آن را با آب گرم بشویید.

شکر قهوه ای و ژل آلوئه ورا برای لایه برداری

1 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای را با 2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا مخلوط کنید، سپس پوست را با مخلوط فوق پوشانده و در آخر با آب گرم بشویید.

چند اسکراپ با شکر قهوه ای

اسکراب پوست یکی از موارد مهمی است که شما باید هفته ای دو بار انجام دهید تا زیبایی پوست شما بیشتر شود و امروز ما شما را با ماسک شکر قهوه ای برای اسکراب پوست بدن آشنا خواهیم کرد.

شکر قهوه ای برای لایه برداری پوست
شکر قهوه ای برای لایه برداری پوست

لایه برداری پوست با شکر چگونه امکان پذیر است؟

لایه برداری پوست فرایندی است که از طریق آن، پوست صاف و ابریشمی و عاری از ناخالصی ها می‌شودو همچنین رنگ پوست یکنواخت شده و لکه ها و منافذ باز پوست از بین می‌رود؛ این فرایند با استفاده از محصولات مناسب لایه برداری آماده در بازار، نیز امکان پذیر است، اما به دلایل مختلف مانند هزینه ها، کیفیت و اصیل بودن مواد، حساسیت های پوستی و… برای همه استفاده از نوع بازاری آن امکان پذیر نیست. بنابراین ما در اینجا به شما طریقه درست کردن و استفاده از مخلوط ها و ماسک های طبیعی با استفاده از مواد موجود در خانه راآموزش می‌دهیم، بنابراین در ادامه با ما همراه باشید.

شکر قهوه ای و لیمو را امتحان کنید

مقادیر مساوی آب لیمو و شکر قهوه ای را مخلوط کنید تا یک اسکراب با بافتی مناسب بدست آید، سپس بدن خود را به مدت 10 دقیقه با مخلوط ماساژ دهید، سپس یک حمام آب گرم بگیرید.

شکر قهوه ای و روغن زیتون

مقادیر مساوی روغن زیتون و شکر قهوه ای را با هم مخلوط کنید، سپس بدن خود را به مدت 15 دقیقه با مخلوط ماساژ داده و سپس دوش آب گرم بگیرید.

شکر قهوه ای و جو دوسر

مقادیر مناسب جو دوسر، شکر قهوه ای و عسل را با هم مخلوط کنید، سپس پوست بدن خود را به مدت 10 دقیقه در معرض بخار قرار دهید، سپس بدن خود را خشک کنید و آن را با مخلوط مالش دهید، سپس آن را با آب سرد یا ولرم بشویید.

منابع:

https://www.bashartek.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *