آموزش چند نوع ماسک برای سفید کردن پوست

آموزش چند نوع ماسک برای سفید کردن پوست

در این مقاله (آموزش چند نوع ماسک برای سفید کردن پوست) آموزش داده شده است. در ادامه با مجله لیلی لند همراه باشید، شکلات یکی از آن دسته  مواد غذایی است که مردم از همه گروه های سنی خوردن آن را دوست دارند. همچنین به عنوان یک میان وعده عالی برای دریافت انرژی  برای شما شناخته می‌شود، زیرا به تحریک هورمون‌های شادی آور کمک می‌کند و احساس خوبی به شما می‌دهد. اما، آیا شما می‌دانید که می‌توانید از میان وعده مورد علاقه خود برای بهبود وضعیت پوست خود نیز استفاده کنید؟ بله، چیزی که شنیدید درست است. همچنین می‌توانید از شکلات استفاده کنید تا پوست شما نرم، زیبا و درخشان شود. شکلات ها مملو از مواد مغذی حیاتی متنوعی هستند که می‌توانند به شما در مرطوب نگه داشتن پوست کمک کنند و همچنین از ایجاد رادیکال های آزاد جلوگیری می‌کنند. بنابراین به کاهش علائم پیری کمک می‌کنند و باعث تحریک پوست می‌شود. بنابراین، امروز در این مقاله، ما قصد داریم یک ماسک ساده با شکلات برای درخشان  شدن پوستتان را به اشتراک بگذاریم. و در ادامه چند نوع ماسک دیگر برای سفید کردن پوست را نیز به این آموزش افزوده‌ایم.

ماسک لایه بردار شکلات برای سفید کردن پوست

مواد لازم:

عسل – فنجان 1/4

پودر کاکائو – فنجان 1/3

شکر قهوه ای – 2 قاشق غذاخوری

روش:

ابتدا در یک کاسه 2 قاشق غذاخوری شکر قهوه ای بریزید را با یک 1/4 فنجان عسل و 1/3 فنجان پودر کاکائو مخلوط کنید.

حال این مخلوط را به طور مساوی روی ناحیه صورت و گردن خود بمالید.

سپس بگذارید تا بماند تا خشک شود.

بعد از آن ماسک را جدا کنید.

حال، هنگام شستن صورت خود با آب، صورت خود را به آرامی ماساژ دهید.

برای کسب بهترین نتیجه ، یک بار در هفته از این ماسک استفاده کنید تا پوستتان به طور طبیعی درخشان شود.

آموزش چند نوع ماسک برای سفید کردن پوست
آموزش چند نوع ماسک برای سفید کردن پوست

چرا این ماسک برای پوست بهترین است؟

برای تهیه این ماسک، ما از سه ماده اصلی استفاده کرده ایم که پودر کاکائو، عسل و قند قهوه ای هستند. و هر یک از این مواد فواید مختلفی برای پوست شما ایجاد می‌کند. بنابراین، در اینجا قصد داریم مزایایی را که این مواد در پوست شما انجام می‌دهند را برای شما بازگو کنیم؟

 

فواید عسل

عسل یک ماده طبیعی است که حاوی خواص آنتی اکسیدانی و ضد عفونی کننده است که می‌تواند در بهبود سلولهای آسیب دیده پوست کمک کند. همچنین به عنوان یک نرم کننده طبیعی عمل می‌کند و به مرطوب نگه داشتن و آبرسانی پوست کمک می‌کند. علاوه بر این، همچنین با از بین بردن باکتریهای پوست می‌تواند باکتری های ایجاد کننده آکنه را نیز از بین ‌می‌برد.

 

مزایای شکلات

همه ما با فواید مختلف شکلات تیره مانند: آنکه باعث رشد سلول، بهبود جریان خون، کاهش کلسترول بد و غیره می شود آگاه هستیم و علاوه بر این، به بهبود وضعیت پوست شما نیز کمک می‌کند و به شما در رسیدن به یک پوست درخشان کمک می‌کند. در اینجا فواید بیشتر شکلات برای پوست شما وجود دارد.

 

پوست شما را از آسیب محافظت می‌کند

این احتمال وجود دارد که پرتوهای مضر خورشید به پوست شما آسیب برساند که بعداً به خطوط و چین و چروک منجر شود. و استفاده از شکلات به طور مرتب می‌تواند به شما در حفظ زیبایی پوست کمک کند زیرا خاصیت آنتی اکسیدانی موجود در پودر کاکائو می‌تواند آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد را کاهش دهد. بعلاوه، پر از فلاونوئیدهایی است که می‌توانند پوست شما را از اشعه UV مضر خورشید محافظت کنند.

 

به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل می‌کند

این ماده دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ویتامین C است که به شما در مرطوب نگه داشتن و مرطوب شدن پوست شما کمک می‌کند. بنابراین، اگر احساس می‌کنید پوست شما خشک است، می‌توانید از شکلات برای بهبود وضعیت پوست خود استفاده کنید.

 

پوست را سم زدایی می‌کند

خاصیت آنتی اکسیدانی موجود در شکلات می‌تواند پوست شما را به طور طبیعی تغذیه کند، و هنگامی که با کافئین مخلوط شود، مانند یک اکسید کننده شگفت انگیز نیز عمل می‌کند. بدین ترتیب سلولهای مرده پوست را با آن از بین ببرید.

 

فواید قند قهوه ای

قند قهوه ای دارای مزایای مختلفی است اما می‌توانید از این ماده برای زیبایی و درخشش پوست خود نیز استفاده کنید. قند قهوه ای به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده عالی عمل می‌کند و به از بین بردن سلول های مرده پوست کمک می‌کند و باعث می‌شود پوست شما تازه و تمیز به نظر برسد.

آموزش چند نوع ماسک برای سفید کردن پوست بخش دوم

بنابراین، اکنون شما در مورد این ماسک برای رسیدن به پوست درخشان استفاده کنید. مطمئن باشید شگفت زده خواهید شد. سعی کنید مراحل انجام کار را بدرستی اجرا کنید و حداقل به مدت شش هفته از این ماسک بهره ببرید در انتهای این شش هفته حتما به پوستی روشن و درخشان خواهید رسید در ادامه همین مطلب روش‌های دیگر برای روشن کردن پوست را نیز مطالعه کنید با مجله لیلی لند همراه بمانید.

راه های روشن کردن پوست زیر بغل

5 راه ساده برای روشن کردن پوست بدن

آیا شما هم زیر بغل تیره دارید؟ و به همین دلیل، شما قادر به پوشیدن تاپ های بدون آستین مورد علاقه خود نیستید. خوب، دیگر نیازی نیست که نگران باشید زیرا ما در اینجا برخی از داروهای شگفت انگیز خانگی را که در روشن شدن پوست به شما کمک می‌کند را ذکر کرده ایم. بنابراین، ادامه این مقاله را بخوانید و از پوست تیره زیر بغل خلاص شوید.

 

زردچوبه

استفاده از زردچوبه برای روشن کردن زیر بغل تیره

بیشتر ما درباره فواید مختلف زردچوبه آگاهی داریم اما این ماده اصلی زیبایی همچنین به روشن تر شدن رنگ پوست به طور طبیعی کمک می‌کند. این ماده حاوی کورکومین شیمیایی است که یک آنتی اکسیدان است و به روشن شدن پوست کمک می‌کند.

 

نحوه اعمال:

در یک کاسه، مقدار مساوی آب، زردچوبه و آبلیمو بریزید و آن را خوب مخلوط کنید تا خمیری شکل شود. سپس مخلوط را روی پوست تیره بمالید و به مدت 12-15 دقیقه بگذارید بماند. بعداً آن را با آب بشویید.

 

گوجه فرنگی

گوجه فرنگی در روشن کردن  پوست بسیار مؤثر است، خصوصاً برای زیر بغل. این ترکیب به کاهش سطح تعریق کمک می‌کند که دلیل اصلی تیره شدن پوست است. گوجه فرنگی همچنین دارای خاصیت سفید کننده مانند لیمو است که به طور طبیعی رنگ پوست را تغییر می‌دهد.

نحوه اعمال:

برای این روش درمانی، فقط کافی است روزانه یک قطعه گوجه فرنگی خام را روی ناحیه زیر بغل بمالید یا می‌توانید آب گوجه فرنگی را نیز روی پوست تیره بمالید و یک شب آن را روی پوست خود نگاه دارید تا به نتیجه مطلوب برسید.

 

روغن ویتامین E

روغن ویتامین e برای روشن کردن زیر بغل تیره بسیار مناسب است. روغن ویتامین E بهترین درمان کننده برای خلاص شدن از شر پوست خشک است. خشکی پوست اغلب به رنگدانه منجر می‌شود که همچنین یکی از دلایل تیره شدن پوست است. برای نتیجه مؤثر می‌توانید از روغن بادام ، روغن نارگیل یا روغنهای دیگر استفاده کنید.

نحوه اعمال:

در این روش از روغن نارگیل استفاده خواهیم کرد زیرا حاوی ویتامین E است که برای روشنایی پوست بسیار مهم است. کافی است زیر بغل خود را به مدت 20 دقیقه به طور مرتب با روغن ماساژ دهید و به زودی شاهد تغییر رنگ پوست خود خواهید بود.

 

شیر

بله، شیر می‌تواند به روشن شدن پوست نیز کمک کند. با ماساژ شیر در ناحیه زیر بغل می‌توانید به روشن شدن پوست کمک کرده و همچنین به عنوان مرطوب کننده  از آن استفاده کنید که پوستی روشن و نرم بدست بیاورید.

 

لیمو

استفاده از لیمو برای روشن شدن پوست تیره زیر بغل

لیمو به دلیل داشتن خاصیت ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی بسیار شناخته شده است، اما همچنین به دلیل خاصیت سفید کنندگی پوست که به روشن شدن پوست کمک می‌کند شناخته شده است و همچنین به لایه برداری سلولهایی که پوست را جوان می‌کنند نیز کمک می‌کند.

 

نحوه اعمال:

قبل از حمام یک لیمو را به مدت 15 دقیقه در زیر بغل خود مالش دهید و به زودی نتایج فوری را مشاهده خواهید کرد. برای بهترین نتیجه، این درمان را دو بار در روز تکرار کنید.

منابع:

https://khoobsurati.com/chocolate-peel-off-mask-for-glowing-skin.html

https://khoobsurati.com/simple-home-remedies-to-lighten-dark-underarms.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *