سفید کردن پوست با انواع تونرها و مخلوط‌های طبیعی

سفید کردن پوست با انواع تونرها و مخلوط‌های طبیعی

اگر می خواهید پوست خود را برای جشن و یا مراسم خاصی روشن کنید، مطمئناً باید با دقت این کار را انجام دهید و مخلوط‌های سفید کننده پوست را که امروز در مجله لیلی لند به شما ارائه می‌دهیم را مصرف کنید، اما توصیه می‌کنیم ابتدا مناسب ترین نوع آنها را برای پوست خود انتخاب کنید، و اگر نوع پوست خود را نمی دانید (این مقاله را بخوانید: انواع پوست ) و بعد استفاده کنید.
شاید شما هم جزو کسانی باشید که آرزوی داشتن پوستی سفید خالص و بدون هیچگونه ناخالصی یا لکه تیره را داشته‌اید، و با وجود مصرف انواع مختلف محصولات در این زمینه، هنوز به نتیجه دلخواه خود نرسیده اید! ناامید نشوید زیرا روش‌ها و دستور‌العمل‌های طبیعی ساده‌ای وجود دارد که به شما کمک می‌کند پوست را روشن تر و سفیدتر کنید … با آنها آشنا شوید:

سفید کردن پوست با انواع تونرها و مخلوط‌های طبیعی
سفید کردن پوست با انواع تونرها و مخلوط‌های طبیعی

3 دستور العمل آسان و ساده مناسب برای روشن تر و سفیدکردن پوست های روغنی یا مختلط:

مخلوط سفید کننده روغن دارچین

یک قاشق غذاخوری عسل را با یک قاشق چایخوری دارچین در یک کاسه چوبی مخلوط کنید، سپس این مخلوط را روی پوست صورت بمالید و به مدت 20 دقیقه آن را بگذارید، تا کاملا خشک شود. سپس صورت خود را با صابون و آب بشویید. استفاده از این مخلوط را دو بار در هفته ادامه دهید و در کمتر از دو هفته نتیجه مطلوبی کسب کنید.

پودر گوجه فرنگی و نخود فرنگی را برای سفیدتر شدن پوست روغنی یا مخلوط کنید

گوجه فرنگی یکی از بهترین مواد طبیعی مناسب چربی زدایی هم برای پوست مختلط و هم روغنی محسوب می‌شود، بنابراین یک گوجه فرنگی تازه را در میکسر برقی له کنید و یک قاشق آدر نخود را به آن اضافه کنید تا وقتی مخلوط سفت شد، آن را به مدت 20 دقیقه به طور مساوی روی صورت و گردن خود پخش کنید. این مخلوط را 3 بار در هفته بمالید و در کمتر از دو هفته نتیجه مطلوبی کسب کنید.

ترکیبی از شیر با زردچوبه

یک قاشق غذاخوری زردچوبه را به یک قاشق غذاخوری شیر تازه اضافه کرده و مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید، سپس به آرامی مخلوط را روی پوست بطور یکنواخت پخش کنید و بگذارید خشک شود، سپس پوست را با آب ولرم بشویید. شیر و زردچوبه نقش مهمی در مراقبت از پوست دارند و از شر رنگدانه و لکه‌های موجود درپوست بوسیله این ترکیب خلاص می‌شوید. این مخلوط را دو بار در هفته استفاده کنید و در کمتر از دو هفته نتیجه مطلوبی کسب کنید.

3 مخلوط آسان برای مرطوب کردن، سفید کردن و احیای مجدد پوست خشک

سفید کردن پوست خشک با کره شیا

کره Shea از مزایای سفید و مرطوب کننده پوست خشک است و تمام آنچه شما نیاز دارید این است که پوست صورت و گردن خود را روزانه و قبل از خواب با کره شیا ماساژ دهید (شی باتر یا همان شیا باتر روغنی جامد است که از نوعی آجیل به نام شیا کاریته به دست می آید. درخت این نوع آجیل بومی آفریقا می‌باشد. این کره سرشار از ویتامین های مفید برای پوست مانند ویتامین E، F و A می‌باشد. همچنین این روغن دارای اسیدهای چرب ضروری مانند اسید اولئیک، اسید لینولئیک و اسید استئاریک می‌باشد. این ترکیبات برای تولید کلاژن در پوست ضروری می‌باشند. این محصول را می‌توانید از لوازم بهداشتی و آرایشی‌های معتبر تهیه کنید) ، و سپس صبح پوست را با آب ولرم شستشو دهید.

 

سفید کردن پوست با انواع تونرها و مخلوط‌های طبیعی
سفید کردن پوست با انواع تونرها و مخلوط‌های طبیعی
سفید کردن پوست با انواع تونرها و مخلوط‌های طبیعی
سفید کردن پوست با انواع تونرها و مخلوط‌های طبیعی

 

فرمول سفید کننده پوست با مخمر و شیر خشک

یک قاشق غذاخوری مخمر را با یک قاشق شیر و یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید، سپس این مخلوط را روی صورت و گردن بمالید و 20 دقیقه بگذارید بماند، سپس آن را با آب ولرم بشویید. استفاده از این مخلوط را 3 بار در هفته ادامه دهید.

سفید کردن پوست با استفاده از آب لیمو و جو دوسر

آب لیمو یکی از غنی‌ترین ترکیبات ویتامین C است، ویتامین ای در سفیدتر شدن پوست و بهبود کیفیت آن نقش دارد، بنابراین شما فقط باید یک قاشق پودر جو دوسر را با یک قاشق آب لیمو تازه و ارگانیک و یک قاشق گلاب مخلوط کنید و سپس آن را به مدت 20 دقیقه روی صورت خود پخش کنید تا خشک شود. سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید. این دستور العمل را دو بار در هفته ادامه دهید تا در کمتر از یک ماه نتایج خوبی کسب کنید.

3 مخلوط آسان برای مرطوب کردن و سفید کردن پوست معمولی

سفید کردن پوست طبیعی با ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا با ترکیبات شگفت انگیز خود راهی مؤثر برای سفیدتر شدن پوست شما است، بنابراین از ماساژ روزانه پوست صورت و گردن خود و قبل از خواب با ژل آلوئه ورا تازه ماساژ ندهید تا در کمتر از یک ماه پوست سبک دریافت کنید.

فرمول سفید کردن منظم پوست با ماست و نشاسته

یک قاشق غذاخوری نشاسته را با یک قاشق غذاخوری ماست مخلوط کنید، سپس این مخلوط را روی صورت و گردن بمالید و 20 دقیقه منتظر بمانید، سپس آن را با آب ولرم بگذارید. استفاده از این مخلوط را 3 بار در هفته ادامه دهید.

سفید کردن پوست با روغن نارگیل و دارچین

تنها کاری که باید برای سفید کردن و مرطوب کردن پوست خود انجام دهید این است که با مخلوط کردن یک قاشق غذاخوری پودر دارچین با یک قاشق روغن نارگیل ارگانیک یک مخلوط تهیه کنید و سپس آن را به مدت 20 دقیقه روی صورت پخش کنید تا خشک شود و سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید. با استفاده از این دستور العمل وتکرار آن دو بار در هفته در کمتر از یک ماه نتایج خوبی کسب کنید.

چند دستور عمومی و بی ضرر برای بهبود پوست و سفید کردن آن

دستور العمل موز: این دستور غذا یکی از سریعترین و آسان ترین دستور العمل ها به حساب می‌آید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک موز را خیلی خوب پوره کنید، سپس این مخلوط را روی پوست بگذارید و بگذارید سی تا چهل دقیقه خشک شود، سپس آن را با آب گرم بشویید. این مخلوط را می‌توانید با شیر ترکیب کنید و همین مراحل را دنبال کنید و به مرور زمان از پوستی سفیدتر و زیباتر لذت ببرید.

دستور العمل گوجه فرنگی: سه قاشق غذاخوری آب لیمو را با آب گوجه فرنگی مخلوط کنید (گوجه را اندازه متوسط ​​را انتخاب کنید). مخلوط را به مدت سی دقیقه روی صورت خود قرار دهید، سپس آن را با آب گرم بشویید و تمیز کنید، ترجیحا این مخلوط را قبل از دوش استفاده کنید.

دستور العمل خیار: تمام آنچه شما برای این مخلوط نیاز دارید یک خیار، سه قاشق غذاخوری آب و سه قاشق گلیسیرین است. خیار را رنده کرده و با سایر مواد مخلوط کنید. بهتر است این مخلوط را عصر و یا در ساعات خواب روی پوست روی صورت خود بگذارید تا خشک شود. صبح صورت خود را با آب سرد بشویید و به نتایج سریع و مؤثری خواهید رسید.

منابع:

https://www.bashartek.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *