صاف کردن موهای خشک در یک مرحله

صاف کردن موهای خشک در یک مرحله

در مطلب (صاف کردن موهای خشک در یک مرحله) از مجله لیلی لند در مورد موضوع آرایش موهای خشک صحبت خواهیم کرد. با ما در این مقاله همراه باشید.

صاف کردن موهای خشک با کره کاکائو

کره کاکائو حاوی اسیدهای چرب نرم کننده برای مو است (فواید روغن کاکائو برای موها هم بسیار درخور توجه است)‌، پس از استفاده از ماساژ پوست سر خود دریغ نکنید و با مقدار مناسب کره کاکائو که همه جای موی شما را در بر بگیرد شروع کنید، یک کلاه پلاستیکی حمام بگذارید و قبل از اینکه موهایتان را به خوبی با آب ولرم و شامپوی مناسب شستشو دهید‌، فقط قبل از شستشو به مدت بیست دقیقه این ماسک مو را روی موهایتان نگاه دارید.

صاف کردن موهای خشک در یک مرحله
صاف کردن موهای خشک در یک مرحله

دستور روغن زیتون برای صاف کردن موهای زبر

هیچ چیز بهتر از استفاده از مقدار مناسب روغن زیتون برای مرطوب کردن موهای خشک و شکننده شما نیست. نیم ساعت قبل از ورود به حمام آنرا استفاده کنید و سپس آن را با آب ولرم و شامپوی مناسب بشویید تا از شر کل روغن خلاص شوید.

صاف کردن موهای خشک با ژل آلوئه ورا

ژل آلوئه ورا یکی از مهمترین ترکیبات طبیعی موها است‌، بنابراین از ماساژ پوست سر خود با مقدار مناسب ژل آلوئه ورا تازه و ماساژ دادن آن شروع کنید و قبل از ورود به حمام به مدت 30 دقیقه آن را بگذارید روی سرتان بماند و همچنین به شما توصیه می‌کنیم از شامپو مناسب استفاده کنید تا کاملاً از اثرات این ماسک خلاص شوید.

صاف کردن موهای خشک با کره شی

میوه درخت روغن قلم، شیا نام دارد. شیا درختی بومی کشورهای مرکزی قاره آفریقا است که دارای میوه‌ای آجیلی است. دانه آن سرشار از چربی بوده و منبع استخراج نوعی روغن به نام کره شیا می‌باشد. شیا یک منبع غذایی سنتی در آفریقا است. روغن شیا در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین به عنوان منبع چربی در رژیم غذایی و برخی مصارف دارویی کاربرد دارد. کره Shea حاوی هر دو اسید اولئیک و اسید لینولئیک است که پوست را به شدت مرطوب می‌کند و به سرعت در پوست و مو جذب می‌شود‌، بنابراین پوست سر و انتهای موهای درشت خود را با یک لایه ضخیم کره درمان کنید و 40 دقیقه قبل از ورود به حمام بگذارید روی سرتان بماند و همچنین به شما توصیه می‌کنیم از شامپو مناسب استفاده کنید. برای خلاص شدن از اثرات این ماسک.

صاف کردن موها با روغن mungongo

این میوه به میوه های مونگونگو ، آجیل های مونگونگو ، آجیل های مانکتتی یا نونگونگو معروف است . میوه مخملی تخم مرغی مخلوط شده بین ماه مارس و اردیبهشت هر سال پخته می‌شود و حاوی یک لایه نازک از گوشت خوراکی در اطراف یک پوسته ضخیم، سفت و سخت است. در داخل این پوسته یک مهره بسیار مغذی وجود دارد. این روغن سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع نشده است و برای مدت طولانی تر از روغن‌های دیگر روی پوست شما باقی می‌ماند‌، زیرا این اسیدها رطوبت موجود در پوست را برای مدت طولانی تر حفظ می‌کنند‌، این امر آن را به عنوان یک مرطوب کننده ایده آل برای پوست خشک سر می‌کند‌، بنابراین پوست سر و انتهای موهای درشت خود را با ماساژ دادن آنها با مقدار مناسب روغن ماشنگو درمان کنید و بگذارید به مدت 30 دقیقه قبل از ورود به حمام‌ روی سرتان بماند، توصیه می‌کنیم از شامپو مناسب استفاده کنید تا از اثرات کلی روغن خلاص شوید.

صاف کردن موهای خشک در یک مرحله
صاف کردن موهای خشک در یک مرحله

صاف کردن موها با مایونز

سس مایونز به دلیل غنی بودن آن در روغن و تخم مرغ ماده بسیار مغذی است و هر دو این مواد طبیعی ضمانتی هستند که به موهای شما نرمی‌ و طراوت غیرقابل مقایسه‌ای می‌بخشد‌، بنابراین تنها چیزی که شما نیاز دارید این است که یک شیشه سس مایونز را از یخچال بیرون بیاورید و پوست سر خود را و انتهای موهای خشن خود را با یک لایه ضخیم از سس مایونز بپوشانید و 40 دقیقه قبل از ورود به حمام این کار را انجام دهید. یک شامپو مناسب برای خلاص شدن از اثرات مایونز انتخاب کنید. ما به شما توصیه می‌کنیم دفعه دیگر یک بسته بزرگ سس مایونز خریداری کنید‌، زیرا این روش پس از امروز یک روند برای شما خواهد شد.

بعد از اینکه با روش‌های صاف کردن موهای خشک آشنا شدید‌، باید مشتاقانه از آن استفاده کنید‌، و این روش‌ها در مورد موهای خیلی خشک مفید است و نه تنها آن را نرم می‌کنید بلکه باعث تقویت آن و کاهش شکستگی آن نیز می‌شوید‌.

منابع:
https://www.bashartek.com/
https://fa.wikipedia.org
https://en.wikipedia.org/wiki/Mongongo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *