همه چیز درباره ماساژ باکال صورت، مزایا و روش‌های کاربرد آن

همه چیز درباره ماساژ باکال صورت، مزایا و روش‌های کاربرد آن

درمطلب (همه چیز درباره ماساژ باکال صورت، مزایا و روش‌های کاربرد آن) از مجله لیلی لند به این نوع ماساژ نگاهی دقیق و تخصصی خواهیم انداخت در این میان به سرفصل‌های زیر اشاره خواهد شد: ماساژ باکال صورت چیست؟، فواید ماساژ باکال صورت چیست؟، نحوه اعمال ماساژ باکال صورت، تاریخچه ماساژ باکال صورت، با ما در این مقاله همراه باشید.

ماساژ باکال صورت، مزایا و روش‌های کاربرد آن

آنچه در ادامه می‌خواهیم درباره آن سخن به میان بیاوریم ماساژ صورت Buccal است که فواید بسیاری برای صورت شما خواهد داشت در ادامه به این فواید و روش‌های کاربردی آن اشاره خواهیم کرد.

ماساژ باکال صورت چیست؟

این یک ماساژ تازه مشهور شده است (که مورد علاقه مگان مارکل است) و این ماساژ بر بهبود گردش خون در سراسر ناحیه اطراف دهان و فک تمرکز دارد و به حرکات خاص از داخل و خارج دهان و ناحیه چانه بستگی دارد و به طور کلی فواید زیادی برای بدن و پوست دارد. شایان ذکر است که یک متخصص مراقبت از پوست یا یک فیزیوتراپیست می‌تواند این ماساژ را به صورت حرفه ای اعمال کند.

همه چیز درباره ماساژ باکال صورت، مزایا و روش‌های کاربرد آن
همه چیز درباره ماساژ باکال صورت، مزایا و روش‌های کاربرد آن

فواید ماساژ باکال صورت چیست؟

این یک ماساژ عالی و مدرن برای رفع تنش و انقباض اطراف ناحیه دهان و فک است. همچنین به بهبود تخلیه لنفاوی صورت کمک می‌کند، که به افزایش جریان خون و در نتیجه پمپاژ اکسیژن به پوست و افزایش تولید کلاژن و الاستین به آن کمک می‌کند. این امر به از بین بردن چین و چروک ناحیه اطراف دهان (طول و عرض) کمک می‌کند زیرا باعث تسکین تنش در عضلات اطراف دهان می‌شود. و همچنین باعث افزایش طراوت و درخشندگی صورت به خصوص در ناحیه اطراف دهان می‌شود.

نحوه اعمال ماساژ باکال

متخصص باید دستکش لاستیکی بپوشد (این نکته را باید برای ایمنی خود و برای جلوگیری از هرگونه عفونت تأکید کرد). سپس پوست درمانی یا فیزیوتراپی با وارد کردن انگشت در دهان و همچنین ماساژ فک و ناحیه چانه فک از طریق حرکات خاص شروع می‌شود، دهان را از داخل و خارج ماساژ می‌دهند و این کار باعث افزایش جریان خون در این ناحیه می‌شود.

تاریخچه ماساژ باکال

این درمانی است که از اواسط دهه 1980 آغاز شد و توسط متخصص گورو سوکو، معلم مشهور مراقبت از پوست فرانسه و همچنین یاکوف ژیرکوویچ، که این تکنیک را در طول سمینارهای آموزشی در سراسر جهان به بازار عرضه کرده بود، رواج یافت.

ماساژ صورت Buccal Facial را امتحان کنید و تفاوت را لمس کنید، اما ما به شما توصیه می‌کنیم یک متخصص درمانی را در این زمینه انتخاب کنید تا در این زمینه حساس هیچ مشکلی برای شما ایجاد نشود و آگاه باشید که ماساژ Buccal صورت کمی دردناک است اما نتایج آن ارزش امتحان کردن را دارد.

منابع:
https://www.bashartek.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *