نیاز به مرطوب کردن پوست بعد از شستشوی دست با الکل چقدر است

نیاز به مرطوب کردن پوست بعد از شستشوی دست با الکل چقدر است

در مطلب (نیاز به مرطوب کردن پوست بعد از شستشوی دست با الکل چقدر است) از مجله لیلی لند به موضوع روز استفاده از الکل برای ضد عفونی کردن دست و پیامدهای آن پرداخته شده است در ادامه با ما همراه باشید.

نیاز به مرطوب کردن پوست بعد از شستشوی دست با الکل

این روزها ‌در مورد اهمیت‌، پاکسازی دست با الکل برای محافظت از خود و اطرافیان در برابر ویروس کرونا که جهان را فرا گرفته است‌، گریزی نیست‌، اما باید درک کنید که استریل کردن دست‌های شما برای مدت طولانی بدون هیدراتاسیون‌، در کوتاه مدت و طولانی مدت روی پوست شما تأثیر می‌گذارد.

"نیاز

نیاز به مرطوب کردن پوست بعد از ضدعفونی کردن دست‌

پاکسازی دست‌ها‌ با الکل بدون مرطوب کننده مضر است، ضد عفونی کردن دست‌ها‌ بدون رطوبت‌، خشکی پوست را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و این باعث می‌شود در دراز مدت چین و چروک و خطوط ریز ظاهر شود. پاکسازی دست‌ها‌ را با حساسیت بیشتری تحریک کرده و در نتیجه قرمزی و خارش را افزایش می‌دهد و حتی ممکن است گاهی اوقات به التهاب پوست منجر شود و پوست در معرض آفتاب ضعیف‌، شکننده و حساس تر شود. ضد عفونی طولانی مدت دست بدون مرطوبت کننده ممکن است در درازمدت به پوست آسیب برساند. اگر پوست خود را مرطوب نکنید، ممکن است دچار ایجاد شکاف‌های پوستی در دست ها‌ شود که در موارد نادری مانند خشک شدن پوست در روزهای سرد‌ زمستان، ممکن است باعث خونریزی در دست ها ‌شود.

مرطوب کردن پوست بعد از ضدعفونی کردن دست

مرطوب کننده های مناسب برای مرطوب کردن پوست بعد از ضدعفونی کردن دست چیست؟

شما می‌توانید برای مشاوره بهتر با پزشک خود مشورت کنید و به طور کلی وقتی توصیه می‌کنیم که دست ها ‌را بعد از ضد عفونی کردن دست مرطوب کنید‌، منظور این نیست که مرطوب کردن را هر بار که محلول ضد عفونی را روی دست ها‌ استفاده می‌کنید مصرف کنید بلکه برای هر روز تنها کافی است در مواقع‌ای که مدت زمان طولانی دستها را ضد عفونی نمی‌کنید آنها را با یک مرطوب کننده مرطوب کنید.

"نیاز

اما ما به شما توصیه می‌کنیم که دستانتان را حداقل 2 یا 3 بار در روز مرطوب کنید‌، و در اینجا باید محصولاتی را انتخاب کنید که حاوی مواد طبیعی و به دور از سیلیکون و پارابن باشد (زیرا ممکن است تجمع قارچ ها‌ روی پوست را افزایش دهد)‌، و آنها ‌باید از یک منبع قابل اطمینان باشند و برخی از مرطوب کننده ها ‌نیز حاوی اسانس استریل هستند. درخت چای یا روغن بابونه را به تنهایی می‌توانند موثر باشند.

منابع:

https://m.bashartek.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *