آیا شما به عمل لیفتینگ سینه یا ماستوپکسی نیاز دارید؟

آیا به عمل لیفتینگ سینه یا ماستوپکسی نیاز دارید

ماستوپکسی یک روش جراحی تهاجمی است که جراحان برای تغییر شکل سینه خانوم‌ها انجام می‌دهند. در طی لیفت سینه، چربی اضافی برداشته شده و چربی ساختاری سینه به منظور بالاتر کشیدن سینه، تغییر  شکل می‌دهد. اگر سینه بیمار آویزان باشد یا نوک سینه رو به پایین باشد، ممکن است جراح تصمیم به لیفت بگیرید. ماستوپکسی در بسیاری از بیماران اعتماد به نفس را بالا می‌برد. لیفت سینه، اندازه سینه را چندان تغییر نمی‌دهد. اما جراحی ماستوپکسی یا همان لیفت سینه می‌تواند همراه با افزایش حجم یا کاهش حجم سینه  نیز ترکیب شود. در مجله لیلی لند و در مطالب مختلف آن قصد بررسی کامل موارد زیر را در رابطه با عمل لیفتینگ سینه خواهیم داشت.

  1. دلایل انجام عمل لیفت سینه
  2. آمادگی برای لیفت سینه
  3. انواع روش‌های جراحی لیفت سینه
  4. مراقبت های بعد از جراحی لیفت سینه
  5. مزایا و معایب لیفت سینه
  6. لیفت سینه بدون انجام عمل جراحی (روش غر تهاجمی) امکان پذیر است
  7. انواع روش های غیر جراحی لیفت سینه
  8. عوارض و خطرات احتمالی لیفتینگ سینه

پس در مجله لیلی لند همراه ما باشید تا آنچه در رابطه با عمل لیفتینگ سینه یا ماستوپکسی نیاز دارید را در اختیارتان قرار دهیم.

آیا به عمل لیفتینگ سینه یا ماستوپکسی نیاز دارید
آیا به عمل لیفتینگ سینه یا ماستوپکسی نیاز دارید

عمل لیفت سینه یا ماستوپکسی چیست و آیا شما هم به عمل لیفتینگ سینه یا ماستوپکسی نیاز دارید ؟

لیفت سینه که با عنوان ماستوپکسی  mastopex هم شناخته می‌شود، یکی از عمل‌های جراحی پلاستیک محسوب می‌شود. که شامل جراحی پوست اضافی سینه و بافت آن و سپس بالا بردن یا لیفتینگ بافت باقی مانده سینه می‌باشد. خانوم‌ها  این روش را موقعی انجام می‌دهند که متوجه افتادگی و شل شدن سینه‌ها یشان می‌شوند و یک دلیل دیگر اینکه برخی از زنان سینه‌هایی دارند که شکل و ظاهر خوبی ندارند.

چندین راه برای انجام این عمل وجود دارد که بیمار و جراح پلاستیک می‌توانند در مورد اینکه کدام نوع عمل برای بیمار مناسب است، تصمیم گیری کنند. اما باید بدانید که لیفت سینه به تنهایی باعث افزایش اندازه سینه نمی‌شود و در واقع، بیمار ممکن است کمی از حجم چربی سینه را نیز از دست بدهد. در حقیقت این نوع عمل به تنهایی برای کسانی مناسب است که از اندازه و ابعاد سینه خود راضی هستند و تنها می‌خواهند شکل بهتری به آن بدهند. اگر می‌خواهید به اندازه و حجم سینه خود اضافه کنید، می‌توانید از عمل بزرگ کردن سینه و یا ترکیبی از عمل بزرگ کردن سینه و ماستوپکسی یا همان لیفتینگ سینه بهره ببرید. بسته به اهداف زیبا شناختی بیمار، ماستوپکسی یا لیفتینگ سینه می‌تواند با عمل جراحی کم کردن اندازه سینه نیز ترکیب شود.

با مطالعه سایر مقالات به نتیجه درست خواهید رسید که آیا به عمل لیفتینگ سینه یا ماستوپکسی نیاز دارید و شاید بخواهید از سایر روش های لیفتینگ (غیر تهامی) یا غیر جراحی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *