زن مدرن از مراقبت از خود و زیبایی خود دریغ نمی‌کند، اما در عین حال به دنبال دستور العمل هایی است که زمان و تلاش را کوتاه می‌کند و به همین دلیل امروز ما در مجله لیلی لند یک ماسک طبیعی برای صورت، بدن و مو به شما ارائه می‌دهیم تا آن را در روز تعطیلات و به صورت هفتگی اعمال کنید تا همیشه زیبایی مو و پوست خود را حفظ کنید.

شیوه مراقبت زنان مدرن از پوست و موی خود شامل چیست؟

این ماسک شامل موارد زیر است:

آب ماست برای پوست: آب ماست به دلیل اسیدی بودن در سفیدتر شدن صورت نقش دارد و رطوبت آن را حفظ کرده و ترشح روغنهای موجود در صورت را متعادل می‌کند.

ماست: به مرطوب شدن و تقویت مو کمک می‌کند.

کره کاکائو برای پوست: کره کاکائو پوست را نیز مرطوب کرده و براق می‌کند.

کره کاکائو برای مو: برای مرطوب کردن و نرم کردن مو کار به کار می‌رود، زیرا کره کاکائو موهای آسیب دیده و شکننده را درمان می‌کند و باعث افزایش درخشش مو می‌شود. استفاده از کره کاکائو نیز باعث کاهش شوره سر می‌شود.

 

شیوه مراقبت زنان مدرن از پوست و موی خود
شیوه مراقبت زنان مدرن از پوست و موی خود

خمیر مایه: خمیر مایه برای جذب روغن های اضافی از پوست صورت کار می‌کند، و همچنین برخی از مشکلات پوستی مانند آلرژی، اگزما و درماتیت را درمان می‌کند.
خمیر مایه بعد از قرار گرفتن در معرض آفتاب به مدت طولانی به عنوان تسکین دهنده قرمزی و التهاب صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین حقه‌های تیره زیر چشم را کاهش می‌دهد، خمیر مایه در تحریک گردش خون و در نتیجه افزایش پمپاژ اکسیژن به سلول های پوست کمک می‌کند، که این امر به خلاص شدن از سلول های مرده پوست و افزایش تولید سلول های جدید کمک می‌کند.

خمیر مایه برای مو: خمیر مایه یک درمان مؤثر برای جلوگیری از ریزش مو است و همچنین برای خلاص شدن از شر موهای سفید و همچنین کاهش ظاهر آن نیز استفاده می‌شود. علاوه بر این، در تقویت ریشه های موهای آسیب دیده و شکننده نقش دارد. استفاده مداوم از خمیر مایه ظاهر شوره را کاهش می‌دهد.

ماسک صورت، بدن و مو زنان مدرن را آماده کنید

شما فقط باید یکبار این وسایل را خریداری کنید، زیرا می‌توانید کره کاکائو و دانه‌های خمیر مایه را به مدت طولانی بدون فاسد شدن نگه دارید، از سویی تقریبا ماست در هر خانه وجود دارد. برای استفاده از این ماسک، 14 قاشق غذاخوری ماست را با 10 قاشق غذاخوری کره کاکائو و دو قاشق غذاخوری خمیر مایه (این بستگی به طول مو و اندازه بدن شما دارد) مخلوط کنید. سپس آنها را خوب هم بزنید، ابتدا مخلوط را به بدن بمالید، زیرا به زمان بیشتری نیاز دارد و سپس بقیه را به مو، صورت و گردن خود مالیده و به مدت 20 دقیقه آن را بگذارید و سپس حمام معمول خود را بگیرید.

هفته ای یک یا دو بار این ماسک را به بدنتان بمالید و از نتیجه ای فوق العاده آن لذت ببرید، این کار مانند آن است که، هر هفته یک جلسه مراقبت کامل را در بهترین سالن های زیبایی انجام دهید.

ما در یک هفته یا کمتر از آن هدیه ای به شما می‌دهیم، تا شما به عنوان زنی که با اینکه زندگی روزمره است و برنامه اش پر از تعهدات است،اما به اندازه کافی زنانه گی و زیبایی خود را دارد؛ پس در ادامه با زیباترین مخلوط های سفید کننده صورت در طول یک هفته با بهترین دستور العمل‌ها در خدمت شما خواهیم بود. پس پیشنهاد می‌کنیم از امتحان کردن آن دریغ نکنید از امروز تا ابتدای هفته بعدی تاریخ جدیدی برای پوست شما رقم خواهد خورد که شما را ترغیب به استقامت و افزایش اعتماد به نفس می‌کند.

6 دستور العمل سفید کننده پوست در یک هفته

ما ساده ترین و سریعترین ماسک طبیعی را برای رسیدن به پوست سفید فقط در یک هفته انتخاب کردیم. آنچه را دوست دارید انتخاب کنید و روزانه از آن استفاده کنید تا شما و اطرافیان بتوانید نتیجه را طی یک هفته مشاهده کنید.

پودر برنج، عسل و لیمو را ماسک کنید تا در یک هفته پوست روشن شود

دو قاشق غذاخوری آب لیمو را با دو قاشق غذاخوری پودر برنج و یک قاشق غذاخوری عسل ارگانیک تازه مخلوط کنید، تا یک خمیر نرم و منسجم بدست آید. این خمیر را به مدت 20 دقیقه روی پوست صورت و گردن خود بمالید و حتما قبل از شستشوی صورت با آب ولرم، صورت را به صورت حرکات دایره ای و گردن را در جهت مخالف جاذبه ماساژ دهید.

می‌توانید این دستور العمل را دو بار در روز استفاده کنید تا بعد از گذشت تنها یک هفته پوستی روشن داشته باشید.

از ماسک سیب، لیمو و شیر استفاده کنید تا در مدت زمان 7 روز صورت را روشن کنید

سیب ها خاصیت شگفت انگیزی برای پوست دارند، زیرا اسیدهای آلی هیدروکسی موجود در آنها باعث بهبود رنگ پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی آن می‌شوند. درست همانطور که شیر و لیمو باعث روشن شدن پوست با مواد فوق العاده آنها می‌شود، این دستور العمل نیاز دارد که یک دانه سیب را پوست بگیرید و سپس آنها را به برش های نازک برش دهید، این برش ها را به مدت 20 دقیقه در یک کاسه شیر خیس کنید و سپس آن را با همزن مخلوط کنید تا یک خمیر منسجم حاصل شود، این خمیر را به مدت 10 دقیقه درون یخچال قرار دهید، سپس یک قاشق غذاخوری آب لیمو را اضافه کرده و آن را روی صورت و گردن خود پخش کرده و صورت خود را برای چند دقیقه ماساژ دهید، سپس 15 دقیقه صبر کنید، سپس آن را با آب سرد بشویید.

تونر برای استفاده از روغن نارنج و نارگیل برای روشن شدن پوست در یک هفته

شما می‌توانید از این تونر روزانه با هر مخلوطی از مخلوط هایی که برای شما انتخاب کرده ایم استفاده کنید، برای اینکه احتمال دریافت پوست سبک در یک هفته را دو برابر کنید، باید این تونر را به 3 قاشق غذاخوری آب پرتقال طبیعی که با 5 قطره روغن نارگیل مخلوط شده است، تهیه کنید، این مایع را روی یک تکه بمالید. پنبه و صورت خود را به مدت 5 تا 7 دقیقه ماساژ دهید، سپس صورت خود را فقط با آب سرد بشویید.

ماسک پاپایا و خیار گزینه ای برای روشن کردن صورت در عرض تنها یک هفته

ماسک پاپایا و خیار سرشار از آنزیم های سفید کننده، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است که باعث تحریک تولید کلاژن می‌شوند، بنابراین مقدار مساوی پاپایا و خیار را در مخلوط کن خانگی مخلوط کنید تا زمانی که یک خمیر نرم و منسجم بدست آورید و یک قاشق شیر تازه اضافه کنید. این دستور العمل را روی صورت و گردن خود بمالید و بگذاریدآنقدر بماند تا خشک شود، سپس آن را با آب سرد بشویید. استفاده از این دستور العمل روزانه و سپس استفاده از تونر پرتقال یک هفته پس از شروع این برنامه نتیجه شگفت انگیزی به شما می‌دهد.

یک هفته عسل، کره و آب لیمو برای بدست آوردن پوست سبک استفاده کنید

کره حاوی اسید لاکتیک است که به روشنی قابل ملاحظه در روشنایی پوست کمک می‌کند و عسل برای پاکسازی و مرطوب کردن آن کار می‌کند.
صورت و گردن خود را با عسل پاک کرده و به مدت 10 دقیقه بگذارید بماند، سپس یک توپ پنبه ای را با مخلوط منسجم دو قاشق غذاخوری کره، یک قاشق غذاخوری آب لیمو تازه و دو قاشق غذاخوری آب گوجه فرنگی آغشته کنید و سپس آن را روی پوست صورت و گردن خود پخش کرده و بگذارید تا خشک شود و سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید.( اگر پوستتان چرب است از این دستور اجتناب کنید)

چوب صندل، گلیسیرین، گلاب و زردچوبه

مخلوطی از یک قاشق غذاخوری پودر چوب صندل، آب لیمو، گلیسیرین و پودر زردچوبه را آماده کنید، سپس این مخلوط را روی پوست صورت و گردن پخش کنید، صورت خود را با حرکات دایره ای و گردن خود از پایین به بالا ماساژ دهید، سپس ماسک را بگذارید کاملا خشک شود، سپس آن را با آب ولرم بشویید.

از آنجا که می‌خواهید در طی یک هفته پوست سفیدی داشته باشید، این کار نیاز به تلاش مضاعف و تکرار در استفاده از این دستور العمل های ایمن دارد و می‌توانید دو بار در روز از این دستورات استفاده کنید. از به اشتراک گذاشتن تجربه خود با اظهار نظر درباره این مطلب دریغ نکنید.

منابع:
https://www.bashartek.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *