واقعا زنان از همسرانشان چه می‌خواهند

واقعا زنان از همسرانشان چه می‌خواهند

در مطلب (واقعا زنان از همسرانشان چه می‌خواهند) از مجله لیلی لند به موضوع بسیار مهمی‌اشاره خواهیم کرد در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت که واقعا زنان از همسانشان چه انتظاری خواهند داشت که در مجموع برای آنها یک همسر ایده‌آل به نظر برسد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید شاید پرسش شما هم در این مقاله پاسخ داده شد.

یک مرد دلسوز یک مرد پرجاذبه است

زنان چه می‌خواهند؟

برای کسانی که تا به حال این سؤالات را داشته‌اند در اینجا پاسخ‌های احتمالی وجود دارد، 19 راز در رابطه میان زنان و مردان وجود دارد. پاسخ‌ها مبتنی بر مطالعه زوج های سالم و شاد شکل گرفته است.

راز شماره یک: زنان از یک مرد حساس قدردانی می‌کنند‌، به خصوص وقتی که ناراحت هستند. بازوی خود را به دور او قرار داده و به او دلداری دهید. غمخواری یک روش قدرتمند برای شوهر ایده‌آل بودن است.

جوانمردی هنوز جایگاهی دارد

وقتی صحبت از عواطف عاشقانه می‌شود‌، بسیاری از خانم ها دوست دارند مردان نقش سنتی مردانه را بازی کنند. به گفته روانشناس دایانا کیرشنر‌، دکترای روانشناسی‌، که چندین کتاب راجع به عشق نوشته است‌، این امر به ویژه در مرحله ابتدای ازدواج یک رابطه صادق است. زنان ممکن است کاملاً قادر باشند که صندلی خود را هنگام نشستن پشت میز بیرون بکشد یا درب چیز‌های سفت را باز کنند‌، اما اگر این کار‌ها را انجام دهید ممکن است فقط همسرتان بیشتر عاشقتان شود.

لباس برای تحت تاثیر قرار دادن

سبک ها می‌آیند و می‌روند‌، اما توجه انسان به نظافت و لباس به نظر می‌رسد باید ماندگار باشد. برای خانم‌ها اولین معاشقه و پس از آن مهم است. دکتر کیرشنر می‌گوید: “شما باید بدانید که آیا ظاهر خاصی وجود دارد که او دوست دارد”. “اگر او یک پسر را با شلوار جین تنگ دوست دارد‌، شما شلوار جین تنگ بپوشید.”

لباس قرمز بپوشید

خوب‌، این نکته از زبان زنان شنیده نمی‌شود بلکه از آزمایش هوشمندانه روانشناسان و ترجیحات ناخودآگاه زنان مشاهده شده است. یک مطالعه جالب نشان داد که رنگ قرمز باعث می‌شود مردان از نظر زنان قدرتمندتر‌، جذاب تر و از نظر جنسی مطلوب تر به نظر برسند. هر چند این نتیجه گیری وجود دارد اما پوشیدن رنگ قرمز باعث نمی‌شود بچه‌ها زیباتر و مهربان تر به نظر برسند. این قسمت به عهده صلیقه شماست.

نقایص خود را پنهان نکنید

هیچ چیز قلب یک زن را مانند یک مرد خوب که می‌خواهد مرد بهتری باشد‌، تصرف نمی‌کند‌، طبق گفته های دکترکیرشنر. “زنان رشد شخصی را دوست دارند‌، آنها مردی را دوست دارند که متفکر و حساس باشد.” آنها این را دوست دارند هنگامی‌که مرد خود یک عیب را تشخیص دهد و سپس یک خلق و خوی بد را‌ بخواهد تغییر دهد، به عنوان مثال‌، بد اخلاقی بعد از کار را در نظر بگیرید، و هنگامی‌که تلاش می‌کند تا آن را برطرف کند‌، آن را دوست دارند.

سعی نکنید دنیای او را تغییر دهید

وقتی چیزی او را اذیت می‌کند‌، گوش شما را می‌خواهد‌، نه توصیه شما. دکتر کیرشنر می‌گوید: “مردان احساس نیاز به اصلاح امور را دارند زیرا آنها به دنبال راه حل هستند.” “اما برای یک زن‌، واقعاً گوش دادن چیز فوق العاده و شگفت انگیزی است که باعث تعمیق روابط او می‌شود.” اگر هم برای مشکل او راه حلی پیدا نشود مهم نیست فقط به حرف او گوش دهید.

گوش دادن تنها کافی نیست

گوش دادن مهم است‌، اما او همچنین می‌خواهد بداند که شنیده می‌شود. دکتر کیرشنر می‌گوید: هنگامی‌که او مکث می‌کند‌، به شما نشانه می‌دهد تا با روحیه دلسوزانه به او پاسخ دهید. اگر به شما بگوید که ناراحت است زیرا رئیسش اوقات سختی را برای او درست کرده است‌، می‌خواهد بشنود که شما می‌گویید‌، “متاسفم که امروز کار برای شما خیلی سخت بوده است”. و به یاد داشته باشید: در برابر اصرار برای ارائه راه حل‌ها در درونتان مقاومت کنید. تا واقعا او از شما نخواسته که راه حلی را پیش پایش قرار دهید، این کار را نکنید.

بی پروایی کلید اتاق خواب نیست

هنگامی‌که شریک بالقوه خود را به اتاق خواب دعوت می‌کنید بدانید که زنان جدول زمانی تعیین نمی‌کنند بلکه باید آماده باشند، حال این آمادگی در نظر آنها چه زمانی شکل می‌گیرد؛ بسته به میزان علاقه شخصی زنان دارد. برخی از خانم‌ها می‌خواهند قبل از رابطه جنسی ملاقات‌های زیادی داشته باشند. یک قانون خوب این است که قبل از ورود به عرصه جنسی‌، حداقل دو ماه به رابطه تان فرصت بدهید.

زنان آهسته آهسته به سمت رابطه جنسی می‌روند

مردها اغلب می‌خواهند سریعترین مسیر را به سمت رابطه جنسی طی کنند. اما بسیاری از خانم‌ها مسیر طولانی را ترجیح می‌دهند. روانشناس كیرشنر‌، كه به صدها زوج كمك كرده است به روابطه‌ای با ارزش تر بپردازند‌، می‌گوید: “زنان خواهان رابطه جنسی هستند‌، اما آنها به روشی متفاوت به آن می‌رسند.” “آنها می‌خواهند احساس ارتباط و درک کنند‌، می‌خواهند عاشقانه باشد.” این یعنی زمان و صحبت کردن و لمس کردن مهم است و به عبارت دیگر مقدمه برای زنان بسیار مهم تر است.

رابطه جنسی ایمن برای زنان مهم است

این چیزی است که شما باید روی آن تمرکز کنید‌، دکتر کیرشنر اما می‌گوید وقتی که مرد آن را درک می‌کند از سوی زن از این امر قدردانی می‌شود و احساس حمایت بیشتری می‌کند.

آنچه را که او می‌خواهد در رختخواب بیاموزید

زنان دوست دارند در مورد آنچه در رختخواب اتفاق می‌افتد صحبت کنند‌، و آنها می‌خواهند مرد خود را راضی کنند. از او بپرسید که چه چیزی را دوست دارد. مطمئن باشید آنچه را که می‌خواهید به روشی مثبت از او می‌پرسید. دکتر کیرشنر توصیه می‌کند مباحثی را در کنار این حرف ها به همسرتان بگویید که دوست دارد در این مورد بشنود.

اضطراب عملکرد جنسی زنان را مختل می‌کند

وقتی یک شب تعطیل دارید و نمی‌توانید با هم باشید‌، احتمالا او هم احساس بدی می‌کند. او ممکن است نگران باشد که دیگر شما را راضی نمی‌کند. او می‌خواهد در مورد آنچه اتفاق می‌افتد و آنچه در مورد آن انجام می‌دهید صحبت کند‌، به خصوص اگر این یک مشکل همیشگی باشد. دکتر کیرشنر می‌گوید: “این یک کار عاطفی برای هر دو شما است.” اما صحبت کردن در مورد آن یک نکته مثبت است. “

تقلید کردن از رفتارتان یک فشارسنج از عشق او است

یک زن غالباً با تقلید کردن از رفتار و حالات و حرکت شما‌، احساسات خود را نسبت به شما نشان می‌دهد.
به یاد داشته باشید این جمله را “تقلید بالاترین شکل چاپلوسی است”؟ یک زن غالباً با تقلید کردن از حالات و حرکت شما‌، احساسات خود را نسبت به شما نشان می‌دهد. او ممکن است وعده غذایی را که با شما یکی می‌شود سفارش دهد‌، رنگ دلخواه خود را بپوشد‌، یا لبخند بزند یا هنگام آغوش باز کردن از شما عبور کند. تقلید روش او برای دنبال کردن شماست و به شما اطلاع می‌دهد که او افسون شما شده است.

پیراهن شما ممکن است یک آهنربای عشقی باشد

آیا شریک زندگی شما پیراهن شما را در خانه می‌پوشد؟
آیا شریک زندگی شما در خانه بعضی از اوقات پیراهن شما را می‌پوشد، برخی محققان دریافته اند که عطر و بوی تعریق مرد اثر آرامش بخش بر زنان دارد.

دوستت دارم را دوباره بگو

خانم ها دوست دارند که به آنها گفته شود زیبا به نظر می‌رسند و مردی را دوست دارند که بدون آنکه به او گفته شود هر بار به او بگوید دوستت دارم. به عنوان مثال‌، وقتی او لباس جدیدی پوشیده است‌، می‌تواند موقعیت مناسبی باشد به خصوص اگر قبل از انجام هر کاری به آن اشاره کنید. اگر او به هر نحو جذاب به نظر می‌رسد‌ به او بگویید دوستش دارید، اگر مدل موی جدیدی دارد‌، اگر به نظر می‌رسد مناسب تر شده است به او اجازه دهید در مورد آن بشنود.

از بحث در باره روابط‌تان نترسید

هنگامی‌که زن شما می‌خواهد در مورد رابطه‌اش صحبت کند‌، به این معنی نیست که شما کاری اشتباهی انجام داده‌اید. دکتر کیرشنر می‌گوید که بسیاری از خانم ها دوست دارند در مورد “وضعیت رابطه‌شان” صحبت کنند تا درک کنند چه چیزی درست است‌ و چه اشتباهی رخ می‌دهد‌، یا به سادگی یک گفتگوی صادقانه و گسترده می‌تواند این دو نفر را به هم نزدیک کند.

واقعا زنان از همسرانشان چه می‌خواهند
واقعا زنان از همسرانشان چه می‌خواهند

شریک زندگی خود را با رابطه چشمی دنبال کنید

یک زوج نیاز به تماس چشمی‌ دارند.
ممکن است احساس راحتی بیشتری در کنار هم داشته باشید‌، اما بسیاری از خانم‌ها ارتباطچهره به چهره را ترجیح می‌دهند اشتباه نکنید منظور ما آخرین فناوری چت تصویری موبایلی نیست! دکتر کیرشنر می‌گوید که زنان نگاه مستقیم مردان خود را ترجیح می‌دهند تا هنگام صحبت با آنها ارتباط چشمی‌برقرار کنند. و نگاه کردن به او در حین رابطه جنسی باعث تعمیق روابط در خارج از اتاق خواب هم می‌شود.

لحظه‌ها را از دست ندهید

چگونه می‌دانید که آیا او حاضر به رابطه است؟ این موضوعی است که زنان اغلب از روبرو شدن مستقیم با آن فرار می‌کنند. اما آنها مایل نیستند “صحبت مستقیم” را خیلی اوقات انجام دهند. اگر او آماده است و به شما وقت داده شده است‌، دفعه بعد که موضوع مطرح می‌شود‌، آماده شوید تا قدم بگذارید.

رابطه عاشقانه چیزی است که زنان همیشه خواهان آن هستند؛ آن را ادامه دهید

رابطه عاشقانه چیزی است که او همیشه خواهان آن خواهد بود‌، خواه شما دو ماه یا 20 سال با هم باشید. مواردی مانند خریدن گل، یک شام صمیمی‌، چند خط شعر عاشقانه – نگران نباشید‌، لازم نیست همه چیز از خودتان باشد، ممکن است رفتارتان کلیشه به نظر برسد‌، اما دکتر کیرشنر اصرار دارد که بیشتر خانم‌ها از چنین ژست‌های عاشقانه ساده‌ای قدردانی می‌کنند و اغلب قدردانی خود را نشان می‌دهند.

منابع:

https://www.medicinenet.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *