تقویت رشد ریش و سبیل با استفاده از روش های طبیعی

تقویت رشد ریش و سبیل

اگر به دنبال راه های ارزان قیمت برای تقویت رشد ریش و سبیل خود هستید، پس باید با روش های طبیعی که ما امروز در مجله لیلی لند در نظر گرفته‌ایم؛ برای به دست آوردن بهترین نتیجه آشنا شوید. ما در این مقاله چندین روش را به اشتراک گذاشتیم تا شما بتوانید روشی را که دوست دارید امتحان کنید.

تقویت رشد ریش و سبیل با مخلوطی از روغن

روغن های موجود در خانه خود (روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن کنجد، روغن ماگنگو، روغن آووکادو) را مخلوط کرده و سپس ریش و سبیل (ریشه و انتهای آن) را با این روغن ها ماساژ داده و بگذاریدحدودا یک ساعت بماند، سپس صورت خود را با یک شوینده سبک بشورید.

تقویت ریش و سبیل با سس مایونز

این روش برای جوانانی است که دوست ندارند مواد مختلف را مخلوط کنند و وقت کافی برای تهیه مواد عجیب و غریب را ندارند، انتخاب کرده‌ایم. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یخچال را باز کنید، یک شیشه سس مایونز بردارید، سپس ریش و سبیل خود را با مقدار مناسب مایونز ماساژ دهید و یک ساعت بگذارید بماند؛ سپس صورت خود را با شامپو و آب ولرم بشویید. (حتماً اثرات مایونز را از بین ببرید).

قدرت این دستور العمل در این واقعیت نهفته است که استفاده از سس مایونز روی مو قطعاً به تقویت آن کمک خواهد کرد زیرا علاوه بر تخم مرغ که حاوی روغن مغذی مو است سایر ترکیبات آن به شدت به رشد مو کمک می‌کند و استفاده مداوم از آن به رشد ریش و سبیل شما کمک می‌کند.

تقویت رشد ریش و سبیل
تقویت رشد ریش و سبیل

بلند شدن سبیل با پاپایا

پاپایا حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و روغن های زیادی است و این باعث می‌شود درمان خوبی برای مو از جمله موهای سبیل باشد. برای تهیه این دستور العمل، نیم لیوان پاپایا را پوست بگیرید و با میکسر برقی مخلوط کنید و سپس دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل به آن اضافه کنید، وقتی یک مخلوط منسجم به دست آمد، آن را روی ریش و سبیل‌تان با تمرکز روی ریشه های مو پخش کنید و به مدت 30 دقیقه بگذارید بماند سپس، صورت خود را با آب ولرم بشویید. درباره پاپایا در مقاله های قبلی ما اطلاعات کافی بدست آورید.

بلند شدن ریش و سبیل با قرص اسید فولیک

اسید فولیک رشد فولیکول های مو را تحریک می‌کند، در نتیجه موهای قوی‌تر و متراکم‌تری به دست می‌آید ، و بنابراین تنها آنچه شما نیاز دارید این است که 5 قرص اسید فولیک (از داروخانه) تهیه و سپس آنها را خرد کنید و آنها را به مواد شستشوی روزانه خود بیفزایید و این در طولانی مدت برای تقویت مو، ریش و سبیل و بلندکردن آن عالی است، استفاده از این روش همچنین به شما پوست فوق العاده تازه و سالم نیز می‌بخشد.

در نهایت پیشنهاد ما به شما این است که روشی را انتخاب کنید که بطور طبیعی سبب رشد ریش و سبیل شما شود و از این طریق هم درد و رنج زیادی را تحمل نکرده‌اید و همچنین در هزینه‌ها برای خود صرفه جویی کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *