آمادگی برای عمل لیفت سینه و چند توصیه

آمادگی برای عمل لیفت سینه

از آنجا که در مباحث قبلی هم به آن اشاره کردیم در برخی موارد حال ممکن است به علت بیماری و یا به علت زیبایی مجبور شوید سراغ ماستوپکسی یا لیفتینگ سینه بروید. امروز در مجله لیلی لند هر آنچه ممکن است جزو آمادگی برای عمل لیفت سینه محسوب شود را ذکر خواهیم کرد.

نخست با یک جراح پلاستیک درباره ماستوپکسی صحبت کنید؛ در جلسه ابتدایی احتمال دارد جراح پلاستیک، سوابق بیماری شما را بررسی کند.

آماده پاسخگویی به سوالاتی درباره شرایط پزشکی گذشته و فعلی خود را داشته باشید. اگر سابقه خانوادگی سرطان سینه داشته‌اید جراح خود را آگاه سازید. نتایج ماموگرام‌ها و نمونه برداری‌ها از سینه را باید با پزشک خود به اشتراک بگذارید. درباره هر گونه موارد پزشکی که در حال حاضر به انجام آن بوده یا هستید، و همچنین جراحی‌هایی که قبلا انجام داده اید، با جراح خود مشورت کنید.

اولین آمادگی برای عمل لیفت سینه معاینه کامل است.

جراح برای تعیین روش درمانی تان، سینه هایتان را معاینه می‌کند، از جمله وضعیت نوک پستان و هاله اطراف آن. پزشک همچنین وضعیت پوست تان را نیز در نظر خواهد گرفت. پوست سینه‌ای که متعادل است، بعد از لیفتینگ، سینه ها را در وضعیت بهتری قرار می‌دهد. همچنین ممکن است جراح رادیوگرافی از سینه های شما به عنوان یک گزارش پزشکی بگیرد.

درباره خواسته‌هایتان از این عمل با پزشکتان خود صحبت کنید

توضیح دهید که چرا می‌خواهید ماستوپکسی انجام دهید و امیدوارید بعد از جراحی در ظاهر سینه چه تغییراتی رخ دهد. مزایای این عمل و خطرات آنرا از جمله جای زخم و تغییر در نوک پستان و حساسیت سینه را بدانید.

آنچه که قبل از ماستوپکسی باید انجام دهید چیست؟

یک تست ماموگرام انجام دهید پزشک ممکن است توصیه کند یک ماموگرام پایه قبل از جراحی و ماموگرام دیگری چند ماه بعد انجام دهید. این کار به تیم پزشکی کمک می‌کند تا تغییرات بافت سینه را بهتر ببینند و ماموگرام های آینده تان را به خوبی تفسیر کنند.

مصرف دخانیات ممنوع

دخانیات جریان خون در پوست را کاهش می‌دهد و روند درمان را بسیار کند می‌کند. اگر مواد دخانی مصرف می‌کنید، احتمالا پزشکتان به شما پیشنهاد می‌کند قبل از انجام عمل جراحی، مصرف دخانیات را حتما متوقف کنید.

آمادگی برای عمل لیفت سینه
آمادگی برای عمل لیفت سینه
از داروهای مضر برای عملتان پرهیز کنید.

در مجموع بیماران باید از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهاب و مکمل های گیاهی پرهیز کنند زیرا این دسته از دارو ها خون ریزی را افزایش می‌دهند.

حتما یک همراه در دوران پس از عمل داشته باشید

حتما برنامه ریزی کنید که بعد از عمل یک فرد شما را به خانه برساند و تا زمان بهبودی کنارتان بماند. باید این فرد باید کسی باشد که بتواند به شما در انجام کار‌های روزمره مانند شستشوی مو در روزهای ابتدایی کمک کند.

مراقب به وزنتان باشید

اگر در گذشته اضافه وزن داشته اید، اندکی تغییرات رژیمی در بدن خود ایجاد کنید یا در یک برنامه ورزشی متناسب با نیازتان شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *