آسیب دیدگی لب و روش‌های جلوگیری از آنها پس از تزریق

آسیب دیدگی لب و روش‌های جلوگیری از آنها پس از تزریق

در مطلب (آسیب دیدگی لب و روش‌های جلوگیری از آنها پس از تزریق) از مجله لیلی لند به موضوع آسیب‌های لب پس از تزریق پرداخته‌ایم. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.
بسیاری از خانم‌ها از آسیب‌های متعدد لب پس از ترزیق می‌ترسند‌، اما کمتر کسی می‌داند که با آماده سازی و گزینه‌های خوب می‌تواند از بسیاری از این آسیب‌ها جلوگیری کند‌، بنابراین امروز ما شما را از آسیب‌های لب و چگونگی جلوگیری از هرکدام از این آسیب‌ها آگاه می‌کنیم.

آسیب دیدگی لب و روش‌های جلوگیری از آن

ممکن است خونریزی‌، تورم یا قرمزی در محل تزریق رخ دهد.
نحوه جلوگیری از آن: مصرف برخی داروهای رقیق کننده خون مانند: آسپرین را متوقف کنید زیرا خطر خونریزی و کبودی در طول عمل را افزایش می‌دهد.
خانم‌هایی که لبشان را با فیلر پر می‌کنند‌، ممکن است به دلیل عدم تجربه کافی پزشک‌، از توده فیلار در لب دچار آسیب شوند که این امر باعث تزریق نامنظم لب ها‌، توده پرکننده و بعضی از جنبه‌ها‌ی عدم تقارن طرفین لب‌ها شود.
نحوه جلوگیری از آن: انتخاب پزشک قابل اعتماد برای انجام این روش و همچنین حتی اگر نتیجه عملتان یک اختلاف جزئی در تقارن لب‌ها باشد به راحتی قابل اصلاح خواهد بود.
ممکن است شما نسبت به مواد تزریق حساسیت نشان دهید: این از طریق حساسیت شما به فیلر مورد استفاده است‌، یا ممکن است یک واکنش از بدن بدون توجه به کیفیت مواد مورد استفاده و تجربه پزشک در روند تزریق باشد.
نحوه جلوگیری از آن: در مورد هر نوع حساسیتی که دارید به پزشک بگویید‌، یا قبل از استفاده از پرکننده‌، بررسی‌های آلرژی را انجام دهید.

در موارد بسیار نادر‌، پرکننده‌ها در صورت تزریق در رگ خونی ممکن است باعث ایجاد لخته شوند
نحوه جلوگیری از آن: با یک پزشک معتبر مشورت کنید و در مورد پرونده پزشکی خود به او بگویید همچنین بهتر است این کارها را در کلینیک‌های خصوصی با تجهیزات کامل یا مراکز درمانی معتبر انجام دهید تا در صورت لزوم هرگونه کمک فوری را انجام دهند.

التهاب در لب در نتیجه تزریق

این مشکل با استفاده از انواع مواد پرکننده ارزان قیمت یا انواعی با اجزای نامناسب صنعتی صورت می‌گیرد.
نحوه جلوگیری از آنها: باید از پزشک در مورد انواع پرکننده‌ها سؤال شود و بهترین آنها را انتخاب کنید.

این موارد مهمترین آسیب‌های پرکننده‌های لب بودند که برخی از آنها بعد از عمل موقتی هستند و بعد از مدتی از بین می‌روند‌، برخی دیگر ممکن است منجر به عدم تعادل در بدن شوند و در اینجا باید فوراً با پزشک معالج مشورت شود‌، زیرا برخی از معدود خطاها حتی از بهترین پزشکان نیز امکان پذیر است! بنابراین از Filler نترسید‌، بلکه از عوارض جانبی و نحوه جلوگیری از آنها آگاه باشید.

منابع:
https://m.bashartek.com/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *